Deze test is wat voor m'n broerquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Lindytje het volgende:
Ja, maar Priem, de wcrol mķet ook gewoon goed hangen...
Bwhehehe, ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ga het ook bij andere mensen doen als ik op bezoek ben en hij hangt verkeerd
Beterschapquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ik zit nog steeds thuis trouwens...
Keelpijn is erger geworden.. Dufheid ook.. spierpijn is minder aan het worden
Velletje aan de muurkant???quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beterschapkusjekroel
Oh en met wcpapier ben ik ook een neuroot, velletje moet altijd aan de muurkant zitten
Neeee, want ik grijp dan altijd mis, en dan gaat die rol 600x draaien enzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Velletje aan de muurkant???
nee man, juist andersom, velletje aan de bovenkant
Ben hier net mee begonnen arghquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ik zit nog steeds thuis trouwens...
Keelpijn is erger geworden.. Dufheid ook.. spierpijn is minder aan het worden
Dat !!!! Anders krijg ik de kriebelsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut??quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neeee, want ik grijp dan altijd mis, en dan gaat die rol 600x draaien enzo
Mijn reactie dus ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!!! Anders krijg ik de kriebels![]()
Dico mag nooit meer bij mij naar de WC, dan gaat ze de rol verkeerd om hangenquote:
Ditt!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
En nog een wc-papier-tic: op een vreemde wc moeten altijd de eerste 2 velletjes weggegooid, want 'daar heeft iemand anders aan gezeten'
Jaquote:
nooooo ur doing it rong!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beterschapkusjekroel
Oh en met wcpapier ben ik ook een neuroot, velletje moet altijd aan de muurkant zitten
O nee dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
En nog een wc-papier-tic: op een vreemde wc moeten altijd de eerste 2 velletjes weggegooid, want 'daar heeft iemand anders aan gezeten'
Nee, bij anderen laat ik het altijd hangenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dico mag nooit meer bij mij naar de WC, dan gaat ze de rol verkeerd om hangen
Truequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in deze sc is iedreen raar dus valt toch niet op
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
https://docs.google.com/s(...)JdnljdlVRdU1zcndtemc
QFTquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in deze sc is iedreen raar dus valt toch niet op
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
https://docs.google.com/s(...)JdnljdlVRdU1zcndtemc
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Diconnected het volgende:
Want kapotte knie is geen autistenkenmerk![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
...ja jij bent echt ziek hoor
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heul niet !!!
Check the sheet ! Truth is written![]()
![]()
48 toch???quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef Joysa het volgende:
Parttime klantenservice medewerker
Aantal uren per week:
48
Echt, ik word gek van die vacatures
Zeker, heb je heul nog 1 dag overquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja is echt een goeden parttime baan!
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Pauze...ik ga de test ook maar es doen. Linkje anyone? Anders moet ik eerst heel mijn pauze spenderen aan teruglezen om het linkje te zoeken.
Of is met bovenstaande uitspraak het maken van de test al overbodig geworden?
Oh 28 maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef Joysa het volgende:
Wow, en dan bel je even een uitzendbureau om te kijken of je nog ingeschreven staat.
Krijg gelijk een optie voor een baan (maar in Duitsland, dus ligt eraan of het te fietsen is)
En of ik aanstaande vrijdag op een kerstborrel van een bedrijf met een dienblad rond wil lopen
Zo kan het ook
Goei besig!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef Joysa het volgende:
Wow, en dan bel je even een uitzendbureau om te kijken of je nog ingeschreven staat.
Krijg gelijk een optie voor een baan (maar in Duitsland, dus ligt eraan of het te fietsen is)
En of ik aanstaande vrijdag op een kerstborrel van een bedrijf met een dienblad rond wil lopen
Zo kan het ook
Toegevoegdquote:
Ik wilde net vragen of we deze met jouw lijst konden integrerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al die lijstjes die ik heul de tijd maak zijn ook niet veelzeggend nee.
Blij dat iemand anders me voor was EINZ!
En het interesseert me niet hoe het pleepapier hangt, als mensen maar met hun klauwen van mijn pleepapier afblijven! Mijn huis, hangt zoals ik het ophang en als het je niet bevalt neem je je eigen plee maar mee![]()
(druk maken om niks, ik heb niet eens een pleepapier-hanger)
Wat een goeden idee, naast de cupmaatquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of we deze met jouw lijst konden integreren. Complete sheets met non-informatie ftw!
*kusjekroel*quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef Mss het volgende:
Mijn test die ik nu wilde doen doet het niet. Mijn planning, wat doe je. *wieg wieg wieg*
Jij baalt gewoon omdat je niet autistisch genoeg bentquote:
Vooral met veel drank opquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Mss het volgende:
18. Als ik aan het woord ben, kunnen anderen er moeilijk tussen komen.
Waar is de knop 'EEEEEEEEEENSCH'?
Ik bedoelde mezelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Die optie staat er niet tussen.. Maar sorry
Ja jonge! Dan doen we net alsof jij de prins was, en ik het prinsesjequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
. Toen ik jong was, hield ik van 'net alsof'-spelletjes met andere kinderen.
net alsof spelletjes?
Hoezo net alsof? Ik was gewoon prinsesje of moedertje of doktertjequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonge! Dan doen we net alsof jij de prins was, en ik het prinsesje
Wehehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo net alsof? Ik was gewoon prinsesje of moedertje of doktertje
Trouwen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Uitslag
Uw score op deze test is 11.
DIE GA IK MAAR NIET DOEN DENK IKquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
Overigens ga ik nu de test 'hoe mannelijk is uw brein' doen.
oke misschien toch wel, giev linkjequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
Op dezelfde pagina als de rainman test. Het staat er echt direct onder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke misschien toch wel, giev linkje
errr ik zie andere testsquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Op dezelfde pagina als de rainman test. Het staat er echt direct onder.
ik heb wel hoe mannelijk is uw persoonlijkheid gevonden!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik maak 'm even af en geef je dan het linkje!
Als kind vond ik het prachtig om wormen door midden te snijden en kijken wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef Mss het volgende:
Hier: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htmquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb wel hoe mannelijk is uw persoonlijkheid gevonden!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier: http://www.psychologiemag(...)d/Ontdek-autisme.htm
Wil jij de sheet weer bijwerk0n?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
"Voordat ik een beslissing neem, weeg ik altijd de voors en de tegens tegen elkaar af "
peheheh.... Gewoon doen jongeuh !! En achteraf bedenken wat je eigenlijk gedaan hebt
Met dezen test? Denk niet dat iedereen deze gaat doen; wel?quote:
Nee de autisme testquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met dezen test? Denk niet dat iedereen deze gaat doen; wel?Best een lange test eigelijk
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
120 vragen!!! mijn mannen brein zegt:
[ afbeelding ]
quote:
Kom je er nu nog niet uit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar is ijs als je haar nodig hebt?
Hoeveel had je?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Loqi het volgende:
26ik vind mezelf eerder neurotisch dan autistisch tho
Jah, het gaat wel, het begint wel te komen nu, ik verlies enorme stolsels en voel een rare druk op mijn buik.. Het is raar, wachten tot het begint. De verpleegster schrok net wel van de grootte van de stolsels, dus ik hoop wel dat ik vanavond weer thuis kan slapen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Kom je de dag een beetje door vandaag?
Sterkte, bikkeltje!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het gaat wel, het begint wel te komen nu, ik verlies enorme stolsels en voel een rare druk op mijn buik.. Het is raar, wachten tot het begint. De verpleegster schrok net wel van de grootte van de stolsels, dus ik hoop wel dat ik vanavond weer thuis kan slapen..
Thnx for asking
Heftig. Veel sterkte jullie 3quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het gaat wel, het begint wel te komen nu, ik verlies enorme stolsels en voel een rare druk op mijn buik.. Het is raar, wachten tot het begint. De verpleegster schrok net wel van de grootte van de stolsels, dus ik hoop wel dat ik vanavond weer thuis kan slapen..
Thnx for asking
Wat een ráre opdrachtquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
O blijkbaar is het jaartal fout, FAAL.![]()
Gaat om een autistentest die men hier had gemaakt: http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autismequote:
Nee, sorry, dat is mijn scorequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat om een autistentest die men hier ha+ gemaakt: http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Het is gewoon een paper, en we hebben docentfeedback gehad. Zij zegt dus 'referentiefout'. Maar ik zag de fout niet, maar het jaartal was fout, dus referentiefout.quote:
OOOOOH, dan. Ja ik dacht dat je aan de omschrijving moest raden wat er fout was. Als er een referentiefout bij je apa staat heb je dus gewoon iets verkeerd overgenomenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is gewoon een paper, en we hebben docentfeedback gehad. Zij zegt dus 'referentiefout'. Maar ik zag de fout niet, maar het jaartal was fout, dus referentiefout.
Zo raar is het niet maar ik was gewoon een beetje dom
Hugs lieffiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx for asking
veel sterkte meisekquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx for asking
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick wil niet met mij facetimen
9gag is ook leuk tijdsverdrijf en maakt je aan het lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef Incantrix het volgende:
Thnx girlsnet getoucheerd, maar nog geen ontsluiting
gelukkig heeft dat magazine nog een test of 700 online staan
quote:The URL you requested is blocked by the Internet Access Policies for your site.
Reason: The website "http://9gag.com/" is filtered under the denied category "Tasteless".
quote:
neejohquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe eens Google Translate, dan van engels naar engels, dan www.9gag.com en dan translate?
Den buuf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Puckzzz het volgende:
Petje belde net, er ligt een witte brief in mijn brievenbus gericht aan mij en partner...goh...wat zou dat nou zijn?
Hij heeft 'm niet gelezen, had haast...ik ben benieuwd.
Ik denk de buufquote:
Ik heb er al 2 gehad en nu nog 3quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Tentamen af. Nu volgende week nog twee.
Ik heb er eenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef megamandy het volgende:
de kerst komt eraan, geef een Showerfeet cadeau!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er eenGekregen voor Sinterklaas
Officieel is mijn tentamenweek pas volgende week. Stom UvAvak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gehad en nu nog 3
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Officieel is mijn tentamenweek pas volgende week. Stom UvAvak.
Doet dat niet enorm kriebelen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik kan toch niet bukken om m`n poten te wassen jangen
Wel hendig, maar het ziet er uiteraard niet uit
En nog twee werkstukken en een take hometentamen.quote:
Januari 'leeg' op herkansingen naquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nog twee werkstukken en een take hometentamen.
Daarentegen is januari leeg.
Lijkt mij inderdaad echt niet fijn tussen de tenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet dat niet enorm kriebelen?
Ik ga gewoon niets hoeven herkansen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Januari 'leeg' op herkansingen na
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet dat niet enorm kriebelen?
Ik moet 1 vak herkansen en 1 opdracht tot nu toe. Maar die opdracht is niet zo veel werk, die maak ik volgende week wel lolquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niets hoeven herkansen.
Twee werkstukken zijn aardig wat werk, meeneemding kost twee dagen oid en een groot tentamen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet 1 vak herkansen en 1 opdracht tot nu toe. Maar die opdracht is niet zo veel werk, die maak ik volgende week wel lol
Welk en welk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet 1 vak herkansen en 1 opdracht tot nu toe. Maar die opdracht is niet zo veel werk, die maak ik volgende week wel lol
Ohhh, da's wel te doen tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van oktober, t&c en CeDM opdracht he
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Diconnected het volgende:
Nou echt serieus, dit is echt niet mijn jaar geloof ik...contract word niet verlengd, had het wel verwacht maar het is toch serieus ff mooi klote...
Heel veel sterkte dan voor Trix en haar gezinnetjequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lees net dat het er voor Trix opzitZe is bevallen van Gabriël..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lees net dat het er voor Trix opzitZe is bevallen van Gabriël..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Diconnected het volgende:
Nou echt serieus, dit is echt niet mijn jaar geloof ik...contract word niet verlengd, had het wel verwacht maar het is toch serieus ff mooi klote...
Nooit fijn zulk nieuwsquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Diconnected het volgende:
Ooh die zou ik zo graag hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay! Mama is weer terug! Met maar 6 opi's want ze moesten al 5 winkels af voor de Uggs van mijn zusje haha. Dus toen stond het gezicht van haar vriend al op onweer.
Maar heeft iemand hier de Russian Navy? Ik had verwacht dat hij veel meer diepblauw zou zijn en minder paars.
i haz it! de normale versie of de suede? de normale versie gaat soms wel richting paars achtig ja, ligt er beetje aan hoe het licht er op staat, maar hij is niet zo blauw als hij op sommige fotos lijktquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Yay! Mama is weer terug! Met maar 6 opi's want ze moesten al 5 winkels af voor de Uggs van mijn zusje haha. Dus toen stond het gezicht van haar vriend al op onweer.
Maar heeft iemand hier de Russian Navy? Ik had verwacht dat hij veel meer diepblauw zou zijn en minder paars.
Ja ik zal zo even een foto's proberen te maken!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die zou ik zo graag hebbenmaar hij heeft dus een paarse schijn?
Wat is het verschil tussen doe twee?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
i haz it! de normale versie of de suede? de normale versie gaat soms wel richting paars achtig ja, ligt er beetje aan hoe het licht er op staat, maar hij is niet zo blauw als hij op sommige fotos lijkt
suede is een matte lakquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen doe twee?
Ja ik heb de normale. Volgens mij is die suède niet meer te koop, jammer want die vind ik ook heul mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
i haz it! de normale versie of de suede? de normale versie gaat soms wel richting paars achtig ja, ligt er beetje aan hoe het licht er op staat, maar hij is niet zo blauw als hij op sommige fotos lijkt
Oeeeeh veel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik weer!
Date-achtig-ding morgen gaat door!![]()
Hele dikkevoor Dico en Inca.
Oh, naar Kathleen? Ben ik ook geweest!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeeeeh veel plezier
Vanavond ga ik naar het theater, scapino balletEn ik vind de gewone versie mooier dan de suede
Jepquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, naar Kathleen? Ben ik ook geweest!
Dico, Trix.
Tof, have funquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jepga al een aantal jaar naar Scapino ballet. En dit jaar komen beide voorstellingen in Maastricht dus dat is fijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef Joysa het volgende:
[..]MeheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is wel echt ghetto ja
Aids.
Goeden buitquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubieus. Mijn vader schoof zojuist zijn relatiegeschenk naar mij. De buit: bier.
Hij wil er je tablet voor in de plaats.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Dubieus. Mijn vader schoof zojuist zijn relatiegeschenk naar mij. De buit: bier.
In januari is dat over, krijgt 'ie een eigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij wil er je tablet voor in de plaats.
En je mag een maand geen gebruik maken van de afstandbediening
Ik zou het met een mes doen...quote:
Bitte gerne jahquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 23e TD bestelling was ook binnen. Lindy, jij wilde toch nog poshe?
Goeie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het met een mes doen...
EINZ!
Jezus wat een dag. Nieuwe baan aangeboden gekregen, maar parttime en huidige baan heeft laten weten dat ze mijn uren niet willen verkorten. Dus nu moet ik nog een nieuwe baan zoeken
Veul makkelijker, maar ik ben al meer dan een half jaar bezig om zo'n baan te vinden en het lukt gewoon niet, ik word niet eens voor gesprekken uitgenodigd. Nu heb ik een partime baan gevonden via via waar in de toekomst misschien mogelijkheden zijn voor meer uren. Zo kan ik het wereldje in komen zeg maar. Dus ik wil die baan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
schaar, is 1 fulltime baan niet makkelijker?
Logeerhuis voor moeilijken kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Kids komen alleen in het weekend. Stuk uitdagender dan de BSOquote:
Zie een paar post erboven. Ik heb 2x hetzelfde boobie lakje besteldquote:
Thanksquote:
Serieus? Ook bij Sigma zelf besteld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh ze zijn 27 november geshipt!
Yes. Heb net ook gemaild.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Serieus? Ook bij Sigma zelf besteld?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
I haz a happy!!
Ik heb appels gevonden bij de supermarkt die anti-allergeen zijn, heb er eentje geprobeerd, en ik kan er tegen![]()
Ikke kan appeltjes eten!!![]()
Pff. Inderdaad, zou ik ook doen! Mijne is de 10e in Chicago gesorteerd dus ik hoop dat ie deze week nog komt.quote:
Wat is deze, genetisch gemanipuleerd ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
I haz a happy!!
Ik heb appels gevonden bij de supermarkt die anti-allergeen zijn, heb er eentje geprobeerd, en ik kan er tegen![]()
Ja, zoiets!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is deze, genetisch gemanipuleerd ofzo?![]()
Appel
I haz a happy!!
Snoep gezond, eet een appel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zoiets!Er zit een stofje niet in, waardoor mensen met appel-allergie er wel tegen kuinnen
Maar dan wel biologisch, en ze zijn kei-lekker!!
quote:
I haz a happy!!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://www.culinair.net/i(...)m_name=titel&id=8850![]()
Zekersquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]proberen waard, ik heb ook al zo lang geen appel gegeten
Appelsquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zekers
Een zak van 1,5 kilo kost wel 4,5 euro volgens mij, maar dan heb je wel appels
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin, wat cool van die appels
Ik wil mijn neues telefoon gaan opladen, maar krijg hem niet open om de batterij erin te doen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zekers
Een zak van 1,5 kilo kost wel 4,5 euro volgens mij, maar dan heb je wel appels
Het staat op de achterkant van het toestel hoe het moet, maar het lukt me nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, sukkel! Staat dat niet ergens?
Irritant... Hier klapperen alle deuren een klein beetje.. speling als ze dicht zitten van 2 mm ofzo, dus de hele tijd 'pok, pok' En open is niet echt een optie, dan toch hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appels
En de wind staat op m'n raam, het rooster doet RRRRRRRRRRR.
Zķ oud is het hier niet eens, de wind staat er alleen altijd op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Irritant... Hier klapperen alle deuren een klein beetje.. speling als ze dicht zitten van 2 mm ofzo, dus de hele tijd 'pok, pok' En open is niet echt een optie, dan toch het
Oud huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |