Deze test is wat voor m'n broerquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Lindytje het volgende:
Ja, maar Priem, de wcrol móet ook gewoon goed hangen...
Bwhehehe, ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ga het ook bij andere mensen doen als ik op bezoek ben en hij hangt verkeerd
Beterschapquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ik zit nog steeds thuis trouwens...
Keelpijn is erger geworden.. Dufheid ook.. spierpijn is minder aan het worden
Velletje aan de muurkant???quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beterschapkusjekroel
Oh en met wcpapier ben ik ook een neuroot, velletje moet altijd aan de muurkant zitten
Neeee, want ik grijp dan altijd mis, en dan gaat die rol 600x draaien enzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Velletje aan de muurkant???
nee man, juist andersom, velletje aan de bovenkant
Ben hier net mee begonnen arghquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ik zit nog steeds thuis trouwens...
Keelpijn is erger geworden.. Dufheid ook.. spierpijn is minder aan het worden
Dat !!!! Anders krijg ik de kriebelsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut??quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neeee, want ik grijp dan altijd mis, en dan gaat die rol 600x draaien enzo
Mijn reactie dus ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!!! Anders krijg ik de kriebels![]()
Dico mag nooit meer bij mij naar de WC, dan gaat ze de rol verkeerd om hangenquote:
Ditt!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
En nog een wc-papier-tic: op een vreemde wc moeten altijd de eerste 2 velletjes weggegooid, want 'daar heeft iemand anders aan gezeten'
Jaquote:
nooooo ur doing it rong!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beterschapkusjekroel
Oh en met wcpapier ben ik ook een neuroot, velletje moet altijd aan de muurkant zitten
O nee dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
En nog een wc-papier-tic: op een vreemde wc moeten altijd de eerste 2 velletjes weggegooid, want 'daar heeft iemand anders aan gezeten'
Nee, bij anderen laat ik het altijd hangenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dico mag nooit meer bij mij naar de WC, dan gaat ze de rol verkeerd om hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |