Maar nog niet zo irritant als een zekere collega met z'n "fragiel" en "wowwowwowwow"quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Bronson het volgende:
Maar een feit is wel dat je van te voren gewoon kan voorspellen wat er na het liedje of iets dergelijks door Gerard gaat gezegd worden. En dat is op gegeven moment wel irritant.
Ik zet ze op gelijke hoogte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar nog niet zo irritant als een zekere collega met z'n "fragiel" en "wowwowwowwow".
Ik weet enkel dat ze een jingle hebben op de Pokemon deun.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:25 schreef Jesse_ het volgende:
Vraagje:
Coen en Sander hebben een jingle waarvan de muziek van een oude tekenfilmserie komt (volgens mij dan), welke is dit?
Het is de jingle met o.a. superhelden superteam Coen en Sander!
ik wist hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vragen hoe oud Jantje Smit toen was....
Die lijkt er wel heel erg op ja, maar het is niet helemaal hetzelfde. Ik weet wel welke jingle bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet enkel dat ze een jingle hebben op de Pokemon deun.
Ohja toen was Ekdom met een fenomenale playbackdom bezig en kwam hij steeds met een of andere goocheltruc aanzetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef Evertjan het volgende:
vorige keer zat Waylon de hele nacht met zijn leren jas in het glazen huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |