Ik vinnut baas.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat maken die een BAK HERRIE zeg! Het hele gebouw stond zo ongeveer te schudden van de geluidsgolven...
Koop een dagboek!quote:
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:47 schreef alors het volgende:
Maar wat ik me afvroeg die Coca Cola truck rijdt dit jaar niet? Die actie van dat meter voor mama's is ook maar in een paar stedenIn Leeuwarden of Groningen is volgens mij helemaal niks dit jaar zo
Behalve Giel die in de Vera iets gaat doen, maar ja hoe leuk is dat?
Inderdaad, het zal me verbazen als er dit jaar weer en record wordt gevestigd.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.
Nee.quote:
jaquote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was dat trouwens de guilty pleasure?
En tot overmaat van ramp ook nog eens Britt en Waylon als slaapgastquote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Het valt me dit jaar sowieso een beetje tegen qua acties en dan is het voor de meesten ook nog zo dat ze nog aan het werk zijn of naar school moeten. Het kan maar zo zijn dat ze dit jaar minder geld ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |