abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 december 2011 @ 19:43:22 #51
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_105627470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:34 schreef dollce het volgende:

[..]

Klopt, ik kheb ook altijd bij Brittany het idee dat ze alleen maar bij Santana is omdat Santana dat zo graag wil.
Brittany is wel een beetje een "ik vind alles best"-type ja :D

Het feit dat ze geen diepgang heeft (nou ja, lijkt te hebben) maakt haar een grappig karakter, maar daarmee blijven de verhaaltjes om haar heen ook al snel oppervlakkig. Best zonde...
  donderdag 15 december 2011 @ 19:44:00 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_105627500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Sooph het volgende:
Sowieso moeten ze het niet echt van hun geloofwaardigheid hebben, ze hadden in seizoen 1 (ofzo) geen geld voor een gehandicaptenbus voor Artie, maar wel voor alle special effects, aankleding enzo tijdens de nummers :')
Of ook zo mooi: Artie die in het football team zit! :')
pi_105627719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:56 schreef Franknfurter het volgende:
Nou, Klaine heeft al gezoend, er is al flink duidelijk gemaakt dat ze écht seks hebben gehad. Brittana is al vanaf seizoen 1 bezig en nog altijd geen zoen. Ze mogen alleen samen huilen, knuffelen en handjes vasthouden.
'Klaine heeft' 'Brittana is', what the fuck.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 15 december 2011 @ 20:17:05 #54
88233 Steve
Still the best.
pi_105629219
Ik vond Artie en Brittany leuker bij elkaar. O+.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_105632718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

Brittany is wel een beetje een "ik vind alles best"-type ja :D

Het feit dat ze geen diepgang heeft (nou ja, lijkt te hebben) maakt haar een grappig karakter, maar daarmee blijven de verhaaltjes om haar heen ook al snel oppervlakkig. Best zonde...
klopt, maar Brittany moet wat mij betreft ook niet meer diepgang krijgen. Ik vind haar het leukste als ze gewoon af en toe van die briljante one-liners heeft. Zodra ze een soort van verhaallijn krijgt komt ze al gauw over als een kleuter.
En ik vind Naya een goede actrice, en Heather, nou,ja Heather niet echt, dus ik snap wel dat Santana alles op haar bord krijgt.
Zelfde met Kurt en Blaine, Darren heeft een redelijke stem dus hij mag wat liedjes inzingen, maar acteren kan die verder niet echt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 15 december 2011 @ 21:47:33 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_105633890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

'Klaine heeft' 'Brittana is', what the fuck.
Ja die portmanteaus zijn echt erg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 december 2011 @ 21:52:35 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_105634169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef dollce het volgende:
En ik vind Naya een goede actrice, en Heather, nou,ja Heather niet echt, dus ik snap wel dat Santana alles op haar bord krijgt.
Je kan inderdaad duidelijk terugzien dat Heather toch vooral voor het dansen is aangenomen (en terecht, ze is echt goed!), met her en der een regeltje. Maar ze doet 't ook weer niet superslécht met acteren, dus 3 regels extra per aflevering hoeft geen ramp te zijn...

quote:
Zelfde met Kurt en Blaine, Darren heeft een redelijke stem dus hij mag wat liedjes inzingen, maar acteren kan die verder niet echt.
Desondanks krijgt hij (belachelijk) veel screentime; hij is echt zo'n "lievertje van de meester schrijvers" en daarmee (zonder dat hij er zelf veel aan kan doen) soms behoorlijk irritant :')
pi_105659430
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 18:54 schreef babette21 het volgende:

Wat ik vooral raar aan het verhaaltje Brittany/Santana vind is dat het eigenlijk alleen om Santana lijkt te draaien - Brittany is hooguit het lijdend (?) voorwerp. Je ziet nooit Brittany's kant van het verhaal en je ziet ze ook vrijwel nooit samen, tenzij als onderdeel van de groep.

Dit inderdaad. :{ Had het wel leuk gevonden als Brittany een wat grotere rol had gekregen bij het hele coming out gebeuren. Alhoewel er wel een scène gefilmd schijnt te zijn waarin Santana en Brittany met Sue erover praten. Maar die is geknipt dus. (waarom?!) Het schijnt trouwens ook dat Heather Morris en haar vriend en familie niet zo dol zijn op de hele 'Brittana' verhaallijn, dus misschien dat dat ook wel een rol speelt. Jammer, want Naya Rivera lijkt er juist echt enorm enthousiast over te zijn.

Santa Baby wordt trouwens als het goed is komende week online uitgebracht. :) Godzijdank, want hoe kunnen ze dat nou filmen en er vervolgens niks mee doen. :')
pi_105879304
Santa Baby!


Snap wel dat ze het eruit hebben geknipt, want het slaat natuurlijk nergens op dat Santana Finn helpt met het uitzoeken van een cadeau voor Rachel :')
  woensdag 21 december 2011 @ 20:19:36 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_105881049
Inderdaad. Schijnt ook nog 'n scene bij gezeten te hebben waarin Blaine een ring koopt voor Kurt (of andersom), klinkt ook bijzonder boeiend... :')

Meer Glee-nieuws: Gloria Estefan is gecast als...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105881192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef babette21 het volgende:
Inderdaad. Schijnt ook nog 'n scene bij gezeten te hebben waarin Blaine een ring koopt voor Kurt (of andersom), klinkt ook bijzonder boeiend... :')

Meer Glee-nieuws: Gloria Estefan is gecast als...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet. Santana's moeder was toch al te zien, enkele afleveringen terug?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 21 december 2011 @ 20:23:13 #62
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_105881236
Dat was haar oma :)
pi_105899374
Zo. Hoi. Ik heb eindelijk heel seizoen drie gekeken tot de Christmas Special. Heb die Glee Project nooit gekeken dus heb niet echt iets met die nieuwe karakters. Rory vind ik ook maar een meh zangstem hebben en zijn gewone stem is ook lastig te verstaan... Jammer dat hij zo lang blijft plakken. De andere drie nieuwen vind ik wel te pruimen voor zo af en toe erbij :). Quinn's haar is mooi zo kort. En erg tof dat ze Beth gewoon terug hebben laten komen. Eigenlijk wilde ik wel dat Quinn en Puck haar terug zouden krijgen :). Verder wel aardig seizoen. Beter dan twee iig. Ik verwacht gewoon niets heel hoogstaands meer :).
pi_105899478
Tof van Kurt en Blaine zo samen geschreven. Vind Blaine er alleen wel belachelijk uit zien met al die bow ties. Kurt staat die stylish gay look heel tof, maar bij Blaine is dit echt niets. Liever met een blazer zoals bij de Warblers. Santana gay was ook wel tof, maar dat hele met Brittany snap ik idd niet zo. Santana verdient eigenlijk gewoon een nieuwe love interest.
pi_105919331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Tegan het volgende:
Zo. Hoi. Ik heb eindelijk heel seizoen drie gekeken tot de Christmas Special. Heb die Glee Project nooit gekeken dus heb niet echt iets met die nieuwe karakters. Rory vind ik ook maar een meh zangstem hebben en zijn gewone stem is ook lastig te verstaan... Jammer dat hij zo lang blijft plakken. De andere drie nieuwen vind ik wel te pruimen voor zo af en toe erbij :).
Welke drie nieuwen? Behalve Rory is er toch niemand nieuw? Ja, Sugar..
pi_105919631
Rory, Sugar, Harmony en die Warbler dude.
pi_105919749
Harmony zien we waarschijnlijk niet meer terug, die heeft haar twee afleveringen al gehad. ;)
pi_105919788
Owja, dat weet ik dus allemaal niet.
  donderdag 22 december 2011 @ 16:00:35 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_105919835
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Harmony zien we waarschijnlijk niet meer terug, die heeft haar twee afleveringen al gehad. ;)
En die Rory blijft waarschijnlijk het hele seizoen :r.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_105919933
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Santa Baby!


Snap wel dat ze het eruit hebben geknipt, want het slaat natuurlijk nergens op dat Santana Finn helpt met het uitzoeken van een cadeau voor Rachel :')
Santa Baby O+ O+
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_105920016
quote:
8s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En die Rory blijft waarschijnlijk het hele seizoen :r.
Rory O+
Benieuwd wat de niet-Glee Project-kijkers van Samuel gaan vinden :)
pi_105920074
Oh, die Warbler is geen Glee Project'er :o.
pi_105920121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Tegan het volgende:
Oh, die Warbler is geen Glee Project'er :o.
Nee, Sugar ook niet. :)
  donderdag 22 december 2011 @ 16:09:21 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_105920168
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Nee, Sugar ook niet. :)
Wat mij betreft de enige die mag blijven. Zij is echt hilarisch in de achtergrond en de actrice kan zowaar acteren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_105920738
Dus alleen Rory en Harmony. En Samuel die nog moet komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')