was gewoon een plaatje van googlequote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Die van de foto is een WRX, geen WRX STI
dit wou ik dus ook vragenquote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wat kost ie?
Zijn die Subaru's over het algemeen nou erg duur? Storingsgevoelig? Waardevast?
vergiste me het is een WRX Turbo 2001 modelquote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Die van de foto is een WRX, geen WRX STI
vind ik juist mooiquote:Op maandag 12 december 2011 23:42 schreef kensei het volgende:
Neem dan wel een generatie nieuwer, deze heeft van die lelijke ronde koplampen
zo'n ding heeft best wel dorst ja.quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef Tinos85 het volgende:
Ga uit van een verbruik van 1 op 6 tot 1 op 10.
Onderdelen van Subaru zijn duur vergelijkbaar met Mercedes/BMW. Drinkt graag zoals al aangeven door anderen in het topic. Verder erg sterke techniek die niet snel kapot wil gaan zolang je de auto met respect behandeld en hem netjes onderhoud storingsgevoeligheid valt dus zeker mee alleen de turbo's van de oudere types willen nog wel eens kuren geven maar dat ligt ook aan de leeftijd van de auto natuurlijk. Als ze netjes zijn onderhouden en alle documentatie aanwezig is zijn ze behoorlijk waardevast.quote:Op maandag 12 december 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wat kost ie?
Zijn die Subaru's over het algemeen nou erg duur? Storingsgevoelig? Waardevast?
En dan een CD met boxermotor-geluid opzetten of wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef x3ro het volgende:
Standaard zijn ze vrij betrouwbaar, ga je 't blok opfokken, kom je al snel tot de conclusie dat de lagers en drijfstangen van peperkoek zijn. Wanneer je naar iets soortgelijks op zoek bent raad ik(hoewel wat duurder) een Mitsubishi Evo aan.
Zijn standaard 'n 145Pk, is een N/A dus zal 'opgefokt' niet snel meer hebben dan 160/170Pk en met bijna 1500kg is dat niet snel. Dus vind 't niet zo vreemd dat die Sub niet was bij te houden. Een standaard sub is overigens nog niet zo crimineel snel. Maar met minimale $$ zijn ze aardig rap te krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:57 schreef dylanrr het volgende:
Ik reed gisteren achter een WRX STI, wat een bak zeg. Telkens als hij optrok bij het stoplicht kwam die heerlijke roffel uit de pijp. En ze zijn retesnel, ik kan hem met geen mogelijkheid bijhouden en ik rijd geen langzame auto. (Opgefokte Scorpio 2.3)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan een CD met boxermotor-geluid opzetten of wat?![]()
Ik zou zo'n ding alleen kopen mits; compleet standaard, onderhoudshistorie van de dealer en testrapport van diezelfde dealer + de zekerheid van genoeg knaken op de bank voor een nieuwe slurbo, mocht die per ongeluk de geest geven![]()
En tevens vind ik dit model, met die kikkerogen ongeveer het lelijkste ooit, op het huidige model zonder kofferbak na, maar da's een kwestie van smaak![]()
Tsja het blijft gewoon een sjonnie auto he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan een CD met boxermotor-geluid opzetten of wat?![]()
Ik zou zo'n ding alleen kopen mits; compleet standaard, onderhoudshistorie van de dealer en testrapport van diezelfde dealer + de zekerheid van genoeg knaken op de bank voor een nieuwe slurbo, mocht die per ongeluk de geest geven![]()
En tevens vind ik dit model, met die kikkerogen ongeveer het lelijkste ooit, op het huidige model zonder kofferbak na, maar da's een kwestie van smaak![]()
99'erquote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef Drifter__ het volgende:
Worden vaak gebruikt waar ze voor gemaakt zijn. Goed raggen.
Vind maar eens een nette.
Ben ook wel benieuwd naar de kosten van een kleine en grote beurt.
Turbo's geven niet zomaar de geest. Als je gewoon netjes warm rijdt en altijd (lees: ALTIJD!!) de laatste paar km rustig aan rijdt en vervolgens 2 minuutjes stationair na laten lopen dan is er niet zo veel aan de hand.quote:+ de zekerheid van genoeg knaken op de bank voor een nieuwe slurbo, mocht die per ongeluk de geest geven
Heb je hem weer met zn turbo-bullcrapquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Turbo's geven niet zomaar de geest. Als je gewoon netjes warm rijdt en altijd (lees: ALTIJD!!) de laatste paar km rustig aan rijdt en vervolgens 2 minuutjes stationair na laten lopen dan is er niet zo veel aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |