Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Paar maanden geleden voor 3,95 bij Action een mandje gekocht voor m`n kat. Bij de dierenspeciaalzaak zijn dit soort mandjes veel duurder.
[ afbeelding ]
HDMI-VGA gaat niet werken...quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ik weet door dit topic dat Action hdmikabels heeft, maar hebben ze ook monitorkabels, of bijvoorbeeld kabels met aan een kant zo'n monitorstekertje en aan de andere kant een hdmistekertje?
Mijn kat ligt er gelukkig alleen maar in te slapen. Heb het mandje al meerdere keren in wasmachine+droger gehad en hij blijft mooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenToen dacht de hond dat het speelgoed was en ging er op kauwen enzo
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Had de action ook van die stress balletjes?
Je weet wel om in te knijpen,krijg binnenkort een operatie aan mijn hand/pols en moet daarna goed de vingers blijven bewegen,lijkt me handig met zo`n balletje
Ja die snot dingen weet ik,die kocht ik wel eens voor mijn kinderen,ik zoek idd die met zand erin.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.
Hmn, vanavond maar even naar de Action dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
moet ik dus weer naar de actionquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
Vanaf maandag 2.95 per stukquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
EINDELIJK heb ik de restpootjes hier zien liggen en dus gekocht. Ik ben benieuwd pak gaat na de feestdagen open.
De AKAI is ook goed en 50 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef trovey het volgende:
Weet iemand ook nog of die Wake-up light wekkerradio's er nog zijn en hoe de kwaliteit is...mijn Naf Naf exemplaar heeft de geest gegeven, staat nog wel stroom op (lamp van de display brandt) maar niets doet het meer...ik zie ook niets meer op de display.
![]()
Als ze bij de Action er niet meer zijn/niets zijn dan haal ik er eentje bij de Hema want de originele Philips is veel te duur.
Ik schaats niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef krullebol81 het volgende:
Die thermo sokken (zelfde soort als de legging en maillot) werken niet echt goed. Heb ze vorige week met schaatsen aan gehad en had me toch koude tenen!
Die van de Hema heeft zo'n beetje hetzelfde model alleen de display is anders, gewoon die rode letters op een donkere achtergrond, vind ik prettiger dan zo'n immens groot verlicht display want dat had die Naf Naf ook...leek het wel of ik het licht vergeten was uit te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De AKAI is ook goed en 50 euro
Oh, te laat. Nou goed, wellicht tip ik er een ander mee.![]()
ik was daarvoor speciaal naar de action gefietst want ik moest nog een kerstkado, maar er waren helemaal NUL dvds.. alleen van die stomme natuurfilms ofzo wat je ook op tv hebt, ik kan echt niet op de naam van die zender komen vast iets met naturequote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
ik was gisteren in HEMA utrecht, maar ik zag helemaal geen kerstservies! Het was zeker al op (of verstoptquote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef honeyblack het volgende:
@ UsTmE13o2
Bij de hema hebben ze leuk kerstservies. Glazen en borden met kerststerren erop.
Staat helaas niet op de site dus je moet toch echt naar een winkel gaan om het te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |