Idd de moeder van mijn zwager. Ik had zo gehoopt dat ze haar 2e kleinkind nog kon zien. En ik hoop dat mijn zus zichzelf nu niet gaat verwijten dat ze over tijd loopt. Daar kan ze niks aan doen maar ik kan mij heel goed indenken dat ze dat gevoel heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Oognip het volgende:
Vreselijk dat het zo snel is gegaan zegwat een verdriet en geluk als de baby geboren is inderdaad. Vreselijk ook voor je zwager (het is toch zijn moeder?) dat hij straks een kindje krijgt maar het niet aan zijn moeder voor kan stellen
quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aziaat met een fotocamera? wow die zie je niet veel
Nope. Ik zit nu eigenlijk op het telefoontje te wachtenquote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Dodge![]()
Elies, is er al wat bekend van het bloed van Fritz?
Kom dan maar hier heen. Heb kweeperen op wodka staan in m'n pot.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik wil nog wel eens een pot met wodka en wat fruit er in een maand of drie laten staan
Wat is het toch ook een schoonheid van een kat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Dodge wil een snoepje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaaaaak
Bah wat een rot nieuws. Sterktequote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik net bevallen was van Ean kreeg ze de diagnose longkanker. Ze heeft toen chemokuren gehad en deze waren aangeslagen. Nu was ze laatst ziek en had ze een griepvirus in haar keel zei de arts. Ze kreeg extra zuurstof en prednison.
Gisteren was de HA nog langsgekomen en vandaag was ze toch opgenomen en hebben ze een scan gemaakt. Hierop was te zien dat ze uitzaaiingen in haar lymfe had bij haar keel en die krukte tegen haar luchtpijp aan. We moesten het zo zien dat ze door een rietje moest ademen zo weinig lucht kreeg ze nog, Ze gingen nog kijken of chemo kon maar mijn zwanger was net thuis toen ze gebeld werden dat ze echt moesten komen. En nu is het dus al over.
Ik ben nu benieuwd wat ze met mijn schoonzus gaan doen inleiden of wachten tot het zelf komt en dan hoop ik niet op de begrafenis.
Blegh toen ik geboren werd overleed mijn opa dat was ook zo dubbel voor mijn ouders, en dit is voor hun nu ook heel dubbel geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom dan maar hier heen. Heb kweeperen op wodka staan in m'n pot.
Die van vorig jaar is goddelijk!
Oh Hello Mr Designerquote:
Halve FFSC is crew (geweest)quote:
Meer niet crew dan crew hier, toch?quote:
Ik zal jou modden, schavuit!quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ja Q, je loopt achter, ga eens wat modden of zo
Kom, we gaan een clubje oprichten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |