ahjaquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Gewoon de wireless mac keyboard.
En draadloos omdat ik al draadjes zat overal hebDraadloos is hendig.
Moest nog wat voor mijn verjaardag verzinnen, kan MM mooi dit halen.
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De niet-crew
Okee, ik wil crew af zijn en bij de club
quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.
quote:
Vrijwillig?quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ga Mission Impossible 2 kijken
Ik heb net rocky 3 gekekenquote:
Ik neem aan dat je gewoon de raindesign mstand bedoelt, mooi ding. Je wilt dan wel een los tobo hebben, want typen op een mstand gaat voor geen meter.quote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1750367/4/50#105507136]maandag 12 december 2011 20:21[/url] schreef Qwea het volgende:
Zwab! Nu je toch hier bent, kun je net zo goed jezelf even nuttig maken.
Laptop stand, heb je dat? Ist wat?
Ik wil een Mstand, dan zit ik niet zo debiel meer
Ja, Mstandquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon de raindesign mstand bedoelt, mooi ding. Je wilt dan wel een los tobo hebben, want typen op een mstand gaat voor geen meter.
Ik heb zelf nog geen stand, want de meeste zijn niet groot genoeg
Die hard ftwquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Muis006 het volgende:
"i'm sorry, she can't come to the phone right now. She's stuck down an elevator shaft with an SUV rammed up her ass"
en Lethal Weaponquote:
dat belachelijke geweer dat ook cassettebandjes afspeeldequote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaa
En de Beverly Hills Cops
Achwell it's so good to see you!
De Annihilator 2000! Must havequote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat belachelijke geweer dat ook cassettebandjes afspeelde
+1 mits bierquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |