dat is gewoon illegaal hoor. Het zal werken en updaten, maar is niet minder illegaal dan een VLK oidquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef ThompsonXx het volgende:
Tipje voor de mensen die nog Microsoft office of Windows 7 moeten hebben
http://www.culgame.com
Office voor $50 en Win7 voor $20!
Ook al is er geen winstmarge voor jou, het is inderdaad de policy dat in FHF geen geld gevraagd mag worden. Wat voor jou een klein prijsje is (en ik geloof je graag) kan voor de doelgroep hier al teveel geld zijn om te kunnen missen. Ik heb je post dus ge-edit. Wil je je aanbod helemaal intrekken dan kun je je post uiteraard leeghalen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb er zelf ook kosten aan gemaakt om ze 'n beetje bij de tijd te krijgen... ik hanteer heus geen Marktplaatsprijzen, maar ik ben ook geen Sinterklaas. De winstmarge voor mij is dus zero, daar doe ik het ook niet voor.
Staat ieders vrij dus
Fles wijn/drank o.i.d. of voor mij part iets van snoepgoed zoals onderstaand wel toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef vannelle het volgende:
Helaas Drommelsch85, in FHF mag er geen geld gevraagd worden voor goederen of diensten.
Omdat? Dit zijn gewoon legitieme windows keys.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is gewoon illegaal hoor. Het zal werken en updaten, maar is niet minder illegaal dan een VLK oid
Omdat Engels jouw moedertaal is?quote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef MarkGoos het volgende:
Dit is mijn computer training expert... vooral handig als je les in Engels wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |