abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 13:34:19 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105490683
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Het is een hele kleine moeite aangezien hij nu op het punt staat, hij heeft d'r heel duidelijk moeite mee en ze zijn bevriend.
Het is een kleine moeite ja, maar goed ze heeft het geprobeerd, hij wil niet dan mag ie het zelf uitzoeken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105490690
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er altijd om mij me slecht te laten voelen.
Bullshit, meer dan wat jij al hebt gedaan kun je niet doen!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105490697
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Soit het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om. Het is een hele kleine moeite aangezien hij nu op het punt staat, hij heeft d'r heel duidelijk moeite mee en ze zijn bevriend.
Hoe zie je het precies voor je? Als hij niet wil dan houdt het op, tenzij je hem dus echt fysiek meesleurt. :')
Ron Paul 2012
pi_105490700
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat begrijpt hij niet.
Joh!
pi_105490709
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er altijd om mij me slecht te laten voelen.
Ook de enige reden waarom hij hierin loopt te stoken volgens mij.
pi_105490718
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef heloef het volgende:
Hij moet dingen zelf doen, zij is zijn moeder niet die hem overal naar toe moet slepen.
Kom nou zeg, als een van jouw vrienden/vriendinnen suicidaal zou zijn zou jij die persoon des noods ook helpen om naar een huisarts te geraken als dat alleen niet lukt of niet veilig is. Dat maakt je dan nog geen moeder.
pi_105490729
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ook de enige reden waarom hij hierin loopt te stoken volgens mij.
Hij heeft nu ook allerlei ''onthullingen'' op zak inderdaad. Hou je stoelleuning maar vast.
Ron Paul 2012
pi_105490738
Bovendien denk ik niet dat hij momenteel de telefoon zou opnemen als ik belde of op berichten van mij zou reageren.
pi_105490740
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ging vorige week en heb hem wel twintig keer gevraagd of hij mee wilde om een afspraak te kunnen maken, hij wil gewoon niet door mij geholpen worden ofzo.
Dan heb je gedaan wat je kon. :)
pi_105490743
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kom nou zeg, als een van jouw vrienden/vriendinnen suicidaal zou zijn zou jij die persoon des noods ook helpen om naar een huisarts te geraken als dat alleen niet lukt of niet veilig is. Dat maakt je dan nog geen moeder.
Het gaat hier om mlig.. dat is wel iets anders dan een normaal persoon.
pi_105490744
quote:

[..]

Beetje makkelijk gedacht denk ik. Zulke personen sluiten zich ook totaal af voor mensen. Als je jezelf gaat opdringen laten ze je juist nog minder toe.
pi_105490745
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe zie je het precies voor je? Als hij niet wil dan houdt het op, tenzij je hem dus echt fysiek meesleurt. :')
Ik heb het over nu. Hij wil nu zelf hulp zoeken.
  maandag 12 december 2011 @ 13:36:46 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105490765
quote:

[..]

Ja, maar mijn vrienden hebben niet met alles hulp nodig zoals hij.
C'est la vie
pi_105490768
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb het over nu. Hij wil nu zelf hulp zoeken.
Ja, vorige week ook. Op het laatste moment alleen niet meer.
pi_105490824
Ik krijg hier honger van. Even eten kopen.
Ron Paul 2012
pi_105490829
Ik ga poging #148 doen om iemand wakker te maken. :')
pi_105490833
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij heeft nu ook allerlei ''onthullingen'' op zak inderdaad. Hou je stoelleuning maar vast.
_O-

Kom op zeg, ik vind het geen stoken als ik zeg dat je nu best mee kan gaan met een vriend die het moeilijk vind om hulp te zoeken. Ik zou het zelf wel hebben gedaan. Puur omdat ik zou willen dat die persoon daadwerkelijk hulp kreeg. Dat Loka dat niet doet vind ik ook prima en ik zeg ook helemaal niet per definitie dat het slecht is, ik had 't alleen anders aangepakt.
pi_105490868
Wat ben je ook een teringlijer man.
pi_105490900
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het gaat hier om mlig.. dat is wel iets anders dan een normaal persoon.
Klopt, maar dat doet niets af van het feit dat je een vriend in nood niet zou kunnen helpen zonder meteen een moeder-rol aan te nemen.
  maandag 12 december 2011 @ 13:41:03 #120
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105490905
Ik heb niet echt een idee waar het om gaat maar: Iemand die echt diep in de put zit zal zich toch eerst zelf moeten realiseren dat hij hulp nodig heeft. Zoiets kun je niet opdringen. Het enige wat je kan doen is zeggen dat je er bent wanneer hij je nodig heeft.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 12 december 2011 @ 13:41:10 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105490913
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:38 schreef Soit het volgende:

[..]

_O-

Kom op zeg, ik vind het geen stoken als ik zeg dat je nu best mee kan gaan met een vriend die het moeilijk vind om hulp te zoeken. Ik zou het zelf wel hebben gedaan. Puur omdat ik zou willen dat die persoon daadwerkelijk hulp kreeg. Dat Loka dat niet doet vind ik ook prima en ik zeg ook helemaal niet per definitie dat het slecht is, ik had 't alleen anders aangepakt.
Hij wil het toch niet, snap dat eens joh. :')
C'est la vie
pi_105490917
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, maar dat doet niets af van het feit dat je een vriend in nood niet zou kunnen helpen zonder meteen een moeder-rol aan te nemen.
Ja daar heb je gelijk in :Y Ik las het alleen op een andere manier.
pi_105490920
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, maar mijn vrienden hebben niet met alles hulp nodig zoals hij.
Niemand zegt dan ook dat een vriend/vriendin hem met alles zou moeten helpen.
pi_105490940
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wat ben je ook een teringlijer man.
Dat mag je pas zeggen als ik je daadwerkelijk kleineer. Nu niet. Je stelt je gewoon aan.

quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij wil het toch niet, snap dat eens joh. :')
Daar gaat het nu om: hij wil het NU wel. :')
pi_105490956
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Soit het volgende:

[..]

Dat mag je pas zeggen als ik je daadwerkelijk kleineer. Nu niet. Je stelt je gewoon aan.

[..]

Gast heb je enig idee hoe iemand er bij zit in een zware depressie? Dat is niet even aanbellen en zeggen dat je hem nu mee neemt naar het ziekenhuis. :')
pi_105490999
quote:

[..]

[..]

Je hebt echt niet eens een beetje inlevingsvermogen, maar dat wist ik al.
pi_105491012
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gast heb je enig idee hoe iemand er bij zit in een zware depressie? Dat is niet even aanbellen en zeggen dat je hem nu mee neemt naar het ziekenhuis. :')
Het is geen zware depressie maar autisme. Lees jij wel mee? :') Hij geeft aan dat hij nu hulp wil zoeken. Ik zou dan mee gaan.
pi_105491019
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beetje makkelijk gedacht denk ik. Zulke personen sluiten zich ook totaal af voor mensen. Als je jezelf gaat opdringen laten ze je juist nog minder toe.
Dat weet ik. Waarom snapt niemand het punt wat ik probeerde te maken. ;(
pi_105491049
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Soit het volgende:

[..]

Het is geen zware depressie maar autisme. Lees jij wel mee? :') Hij geeft aan dat hij nu hulp wil zoeken. Ik zou dan mee gaan.
Dude please. Alsof mlig niet depressief is. Wel of geen autisme doet daar niks aan af.
  maandag 12 december 2011 @ 13:44:59 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105491052
quote:

[..]

[..]

Hij wil haar der toch niet bij hebben of kon je dat zelf nog niet bedenken? :')
C'est la vie
pi_105491072
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij wil haar der toch niet bij hebben of kon je dat zelf nog niet bedenken? :')
Dat heeft hij nu nog helemaal niet gezegd. :') De vorige keren dus alleen maar zover ik het weet.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dude please. Alsof mlig niet depressief is. Wel of geen autisme doet daar niks aan af.
Doet er nu toch ook niet toe, hij komt er nu uitzichzelf mee. Ik vind dat al een hele grote stap voor iemand die blijkbaar zwaar depressief en autistisch is.
  maandag 12 december 2011 @ 13:45:50 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105491074
quote:

[..]

Ga er dan op af.. en help die jongen als je zo graag wil dat iemand hem helpt.
pi_105491077
Hij postte net nog dat hij me haatte uit jaloersheid enzo, lijkt me niet echt waarschijnlijk dat hij mijn hulp nu wil.
pi_105491080
En niemand weet het adres van hem ?? En niemand komt ook even op het idee die hem persoonlijk kent even een hulplijn voor hem te bellen ???
Sorry maar als ik hem kende en ik wist waar die woonde had ik na zulke berichtjes op zijn stoep gestaan.
pi_105491106
quote:

[..]

_O-

Meesterlijke trollpost. Iemand die op het randje van zelfmoord staat en dagelijks huilt en niks meer onderneemt kan nooit depressief zijn inderdaad. Is gewoon autisme.
Ron Paul 2012
pi_105491118
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:41 schreef Strani het volgende:
Ik heb niet echt een idee waar het om gaat maar: Iemand die echt diep in de put zit zal zich toch eerst zelf moeten realiseren dat hij hulp nodig heeft. Zoiets kun je niet opdringen. Het enige wat je kan doen is zeggen dat je er bent wanneer hij je nodig heeft.
Hij realiseert het zich ook wel, maar hij kan zich er niet toe zetten denk ik. Drempel is te hoog. Dan is het wachten op momenten als deze dat de drempel even een stuk lager wordt omdat hij zich zo ongelooflijk slecht voelt dat de rest er niet meer toe doet en hij alleen van die gevoelens af wil. Dus hopelijk gaat hij nu wel.
pi_105491159
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Soit het volgende:

Doet er nu toch ook niet toe, hij komt er nu uitzichzelf mee. Ik vind dat al een hele grote stap voor iemand die blijkbaar zwaar depressief en autistisch is.
Hij heeft deze week tegen mij ook al vaak gezegd dat hij de volgende dag naar de huisarts zou gaan. Betekent niks, al hoop ik echt dat hij nu wel doorzet. Want nu is het zeker nodig.
pi_105491193
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-

Meesterlijke trollpost. Iemand die op het randje van zelfmoord staat en dagelijks huilt en niks meer onderneemt kan nooit depressief zijn inderdaad. Is gewoon autisme.
Ik weet niks van hem. Ik weet niet dat hij dagelijks huilt, dat hij dood wil. Het enige wat ik weet is dat hij niks onderneemt en zich laat verneuken door hoeren en zeikt over dat hij niemand kan krijgen.

En nu ik dit lees, had ik het al helemaal wel geweten trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-

Ik weet niks van hem. Ik weet niet dat hij dagelijks huilt, dat hij dood wil. Het enige wat ik weet is dat hij niks onderneemt en zich laat verneuken door hoeren en zeikt over dat hij niemand kan krijgen.

En nu ik dit lees, had ik het al helemaal wel geweten trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft deze week tegen mij ook al vaak gezegd dat hij de volgende dag naar de huisarts zou gaan. Betekent niks, al hoop ik echt dat hij nu wel doorzet. Want nu is het zeker nodig.
Kan. Ik kan hem niet pijlen op dat gebied (nooit eigenlijk) of hij daadwerkelijk serieus is of niet. Ik ken hem niet. Ik vind hem alleen maar vreemd en ik hoop dat hij ook een keer wordt geholpen.
pi_105491261
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Hij postte net nog dat hij me haatte uit jaloersheid enzo, lijkt me niet echt waarschijnlijk dat hij mijn hulp nu wil.
Hij is extreem jaloers op jou en newbie. En ook Tijn. Ik weet niet of hij weet dat jullie niet serieus gezoend hebben.
pi_105491296
Ik krijg ook geen antwoord meer nu, dus hopelijk is hij onderweg.
pi_105491333
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt echt niet eens een beetje inlevingsvermogen, maar dat wist ik al.
Nu ga ik heel hard klinken maar ik vind juist dat jij op dit moment weinig inlevingsvermogen hebt . Iemand die jij persoonlijk kent doet nogal heftige uitspraken die nogal alarmerend zijn en jij doet het af als iets heel makkelijks. Als een vriend van me zulke uitspraken had gedaan en ook had gezegd dat die me haatte had ik bij degene zonder vragen op de stoep gestaan juist omdat ik weet dat dat uithalen ook niets naar jou te betekenen heeft maar waarschijnlijk een schreeuw om hulp is.
  maandag 12 december 2011 @ 13:53:56 #142
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105491346
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
En niemand weet het adres van hem ?? En niemand komt ook even op het idee die hem persoonlijk kent even een hulplijn voor hem te bellen ???
Sorry maar als ik hem kende en ik wist waar die woonde had ik na zulke berichtjes op zijn stoep gestaan.
Inderdaad, die gast heeft echt serieuze hulp nodig
pi_105491351
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nu ga ik heel hard klinken maar ik vind juist dat jij op dit moment weinig inlevingsvermogen hebt . Iemand die jij persoonlijk kent doet nogal heftige uitspraken die nogal alarmerend zijn en jij doet het af als iets heel makkelijks. Als een vriend van me zulke uitspraken had gedaan en ook had gezegd dat die me haatte had ik bij degene zonder vragen op de stoep gestaan juist omdat ik weet dat dat uithalen ook niets naar jou te betekenen heeft maar waarschijnlijk een schreeuw om hulp is.
Ik heb het al uitgelegd. Lees maar terug.
pi_105491391
Ja inderdaad maar als je een beetje logisch nadenkt is dit een tijd om je eigen trots even opzij te zetten en te denken dit gaat om het welzijn van een vriend. Hoe kut zou je voelen als er wel degelijks iets gebeurde met hem en je ook niets geprobeerd heb ??
pi_105491419
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad maar als je een beetje logisch nadenkt is dit een tijd om je eigen trots even opzij te zetten en te denken dit gaat om het welzijn van een vriend. Hoe kut zou je voelen als er wel degelijks iets gebeurde met hem en je ook niets geprobeerd heb ??
Ik heb helemaal geen trots om opzij te zetten, hij weigert gewoon.
pi_105491475
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jij en Soit.

Als jullie vinden dat MLIG hulp nodig heeft ga hem dan lekker zelf helpen.

Helemaal Soit, jij bent toch met hem aan het mailen, hij haat je toch niet? Nou dan, help hem dan lekker.
Maar flikker op met anderen lopen te veroordelen omdat ze iemand niet helpen.

Wie zegt eigenlijk dat MLIG en loka vrienden zijn? Omdat ze elkaar hebben gezien op een meet? Omdat ze af en toe mailen? Bovendien heeft ze gevraagd of hij meeging naar de huisarts, wou hij niet. Dus is het zijn eigen probleem.
Mag hij het ook zelf oplossen.
Sommige mensen willen ook gewoon niet geholpen worden.
  maandag 12 december 2011 @ 13:59:42 #147
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105491505
Wat ik nou niet snap he, dat mensen die hem kennen niet zijn ouders opsporen en die inschakelen.

En nee dat is niet wat hij wilt. Maar er Komt een moment dat hij niks meer te willen heeft en er iemand voor hem moet gaan denken. Voor z'n eigen best wil.

Hij is duidelijk niet meer in staat voor zich zelf te denken en de juiste keuzes te maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105491535
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef palawan het volgende:

[..]

Jij en Soit.

Zij zijn geen vrienden van hem, kennen hem niet persoonlijk. Al woont Soit wel in Enschede.

quote:
Dus is het zijn eigen probleem.
En dit is gewoon een kutopmerking om te maken over iemand die duidelijk veel psychische problemen heeft en het niet meer ziet zitten.
pi_105491555
quote:

[..]

Jij en Soit.

Helemaal Soit, jij bent toch met hem aan het mailen, hij haat je toch niet? Nou dan, help hem dan lekker.
Maar flikker op met anderen lopen te veroordelen omdat ze iemand niet helpen.

Wie zegt eigenlijk dat MLIG en loka vrienden zijn? Omdat ze elkaar hebben gezien op een meet? Omdat ze af en toe mailen? Bovendien heeft ze gevraagd of hij meeging naar de huisarts, wou hij niet. Dus is het zijn eigen probleem.
Sommige mensen willen ook gewoon niet geholpen worden.
Rot eens op joh. Ik veroordeel helemaal niemand, dat wordt er weer eens van gemaakt. Ik zeg gewoon dat IK wel hulp had gezocht voor hem en NU al helemaal omdat hij er NU zelf achterstaat. Dat Loka dat als een negatief iets/aanval ziet is haar probleem. :') Die twee zijn wel vrienden. Trouwens, mlig haat mij wel. Erg zelfs.

Je doet er goed aan om simpelweg terug te lezen en daarna pas met zo'n lange post te komen.
pi_105491569
Als ik wist waar die gewoond had had ik allang een hulplijn ingeschakeld en voor hulp gezorgd. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen oh hij wilde geen hulp dus moet die het zelf uitzoeken. Soms moet je zulke uitspraken namelijk wel degelijk serieus nemen.
  maandag 12 december 2011 @ 14:01:39 #151
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105491575
Loka heeft al meer gedaan dan wat een oppervlakkige vriendin zou kunnen doen. Je kunt echt niet zeggen dat Loka en Grey BFF's zijn.

Trouwens, die onderwater steken zijn ontzettend transparant. Maar dat zien de meesten wel denk ik. Inb4, voorbeelden.

Grey, ga gelijk naar de huisarts. Fuck dat hoe je eruitziet. Stap op de fiets en ga.
pi_105491598
Ok, ik ben het zat. Na 149 pogingen om hem wakker te maken heb ik er geen zin meer in. :')
  maandag 12 december 2011 @ 14:02:35 #153
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105491615
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ben het zat. Na 149 pogingen om hem wakker te maken heb ik er geen zin meer in. :')
Water in zijn oor. Geen grap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 december 2011 @ 14:03:36 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105491637
quote:
Hij wordt niet wakker van een blowjob?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 12 december 2011 @ 14:03:38 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105491639
quote:
Mijn god. :')
C'est la vie
pi_105491651
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Water in zijn oor. Geen grap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen ruzie. :')

Ik ga gewoon mijn huiswerk hier beneden maken, het is niet mijn tijd die hij wegslaapt nu. :')
pi_105491690
Het zijn geen steken onder water maar iemand die hem kent en zijn adres weet bel verdorie eens een hulplijn en geef aan dat er iemand is die met zulke gedachten en ook om wie he t gaat want dan sturen ze waarschijnlijk wel iemand voor hulp.
Mijn punt is als iemand aangeeft suicide te zijn dat het er soms wel degelijk inzit dat die zichzelf wat aandoet en zou dan toch wel een punt voor mij zijn om te handelen.
pi_105491702
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik wist waar die gewoond had had ik allang een hulplijn ingeschakeld en voor hulp gezorgd. Ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen oh hij wilde geen hulp dus moet die het zelf uitzoeken. Soms moet je zulke uitspraken namelijk wel degelijk serieus nemen.
Hier ben ik het wel met je eens eigenlijk. En zelfs al doet hij geen poging of wat dan ook, is het in ieder geval een handvat voor hem om eindelijk hulp te krijgen die hij nodig heeft. Maar ik weet niet waar hij woont.
  maandag 12 december 2011 @ 14:06:31 #159
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105491751
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
Het zijn geen steken onder water maar iemand die hem kent en zijn adres weet bel verdorie eens een hulplijn en geef aan dat er iemand is die met zulke gedachten en ook om wie he t gaat want dan sturen ze waarschijnlijk wel iemand voor hulp.
Mijn punt is als iemand aangeeft suicide te zijn dat het er soms wel degelijk inzit dat die zichzelf wat aandoet en zou dan toch wel een punt voor mij zijn om te handelen.
Waarom voel jij je aangesproken?
  maandag 12 december 2011 @ 14:07:01 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105491767
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij wordt niet wakker van een blowjob?
Denk je dat hij dan nog ooit zijn bed uitkomt als zij bij hem is? :')
C'est la vie
pi_105491769
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zij zijn geen vrienden van hem, kennen hem niet persoonlijk. Al woont Soit wel in Enschede.
Ik ben niet eens in Enschede. Het enige wat ik nu zou kunnen doen (dat zouden jullie ook kunnen doen trouwens) is een hulplijn bellen maar ik weet niet waar hij woont/hoe hij heet.
pi_105491773
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, dat mensen die hem kennen niet zijn ouders opsporen en die inschakelen.

En nee dat is niet wat hij wilt. Maar er Komt een moment dat hij niks meer te willen heeft en er iemand voor hem moet gaan denken. Voor z'n eigen best wil.

Hij is duidelijk niet meer in staat voor zich zelf te denken en de juiste keuzes te maken.
Wie zou hier zijn ouders moeten kennen?
  maandag 12 december 2011 @ 14:08:42 #163
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105491828
We gaan het over versieren hebben, niet over anti despressiva en zelfmoordgedachten, dank u.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 december 2011 @ 14:09:10 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105491843
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
We gaan het over versieren hebben, niet over anti despressiva en zelfmoordgedachten, dank u.
Het lijkt hier inderdaad eerder het Angst en Depressie topic.
C'est la vie
pi_105491847
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waarom voel jij je aangesproken?
Nou zoals je al eerder weet heb ik wel degelijk een vriend verloren aan zelfmoord en sorry maar dat gun je ergste vijand niet .
pi_105491857
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Crutch het volgende:
Hoe versieren we MLIG ertoe om naar de huisarts te gaan. Goede vraag.
Ron Paul 2012
pi_105491906
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geef toe, ik volg het niet meer heel sterk.
Maar als mensen zeggen dat "IK zou hem wel helpen als ik hem ken/vriend was" dan insinueer je dus dat als mensen die hem kennen dat ook zouden moeten doen. En doen ze dat niet veroordeel je ze dus indirect.

Overigens hebben mensen al zo vaak MLIG proberen te helpen, loka inc. Maar hij luistert gewoon niet, op een gegeven moment houd het dan gewoon op vind ik.

Maar graag terug naar versieren idd :)
  maandag 12 december 2011 @ 14:12:02 #168
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105491959
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:')
pi_105492057
Ik ga NU een kerstboom kopen en die keihard hosselen :9
  maandag 12 december 2011 @ 14:15:09 #170
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105492072
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk je dat hij dan nog ooit zijn bed uitkomt als zij bij hem is? :')
Just helping a brother out. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105492126
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
En dan over een paar weken weer keihard aftuigen en dumpen.
  maandag 12 december 2011 @ 14:17:51 #172
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105492168
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En dan over een paar maanden weer keihard aftuigen en dumpen.
Traditie
  maandag 12 december 2011 @ 14:18:34 #173
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105492201
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil je Kerstboom wel zijn.
C'est la vie
pi_105492202
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O_
pi_105492221
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:

En dan over een paar weken weer keihard aftuigen en dumpen.
En ondertussen hossel ik jou ook, want moet wel nieuwe schoenen hebben voordat de oude dood is :')
pi_105492255
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef heloef het volgende:

Ik wil je Kerstboom wel zijn.
Ja, lijkt dat je wel wat als ik wat ballen tetten in je hang :7
pi_105492264
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef palawan het volgende:

Ik geef toe, ik volg het niet meer heel sterk.
Maar als mensen zeggen dat "IK zou hem wel helpen als ik hem ken/vriend was" dan insinueer je dus dat als mensen die hem kennen dat ook zouden moeten doen. En doen ze dat niet veroordeel je ze dus indirect.

Klopt, of Soit moet zelf niet door hebben dat hij dit insinueert. Maar daar komt het zeker op neer.
pi_105492281
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En ondertussen hossel ik jou ook, want moet wel nieuwe schoenen hebben voordat de oude dood is :')
Jij mag mij altijd hosselen, aftuigen en dumpen. O+
pi_105492322
Ons huis hier is helemaal versierd met kerstdingen.
pi_105492374
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:

Jij mag mij altijd hosselen, aftuigen en dumpen. O+
Mag ik je dan ook aan het lijntje houden, af en toe uit de kast trekken en weer dumpen? Dat is mijn favoriete bezigheid namelijk :@
pi_105492390
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mag ik je dan ook aan het lijntje houden, af en toe uit de kast trekken en weer dumpen? Dat is mijn favoriete bezigheid namelijk :@
Als er maar genoeg vieze dingen gedaan worden mag dat wel hoor. :Y
  maandag 12 december 2011 @ 14:24:46 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105492435
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, lijkt dat je wel wat als ik wat ballen tetten in je hang :7
Ballen is niet nodig, die zijn standaard inbegrepen.
Even als een grote sappige zuurstok.
C'est la vie
pi_105492438
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:

Als er maar genoeg vieze dingen gedaan worden mag dat wel hoor. :Y
Als tegenprestatie mag je mijn lichaam uitwonen en misbruiken O+
  maandag 12 december 2011 @ 14:25:25 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105492459
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie zou hier zijn ouders moeten kennen?
Geen idee, maar neem aan dat in zijn mobiel wel mama, papa of thuis staat?

Waar het mij om gaat is dat mensen van alles lopen te schreeuwen maar niks doen.

Ik doe ook niks, maar ik wil ook niks doen. Niet mijn probleem, voel me niet de aangewezen persoon om wat te moeten doen. En ja nu zal ik vast een bak gezeik over me heen krijgen over ego tripper enz. Maar ik ben teminste eerlijk.

En naar elkaar gaan wijzen dat die persoon wat zal moeten doen. Kom op zeg kap daar eens lekker mee. Het gaat nergens over als loka opeens mee zal moeten gaan. Wie zijn wij om te bepalen dat zij mee moet gaan?

En former, ipv schreeuwen en wijzen naar anderen had je ook even via pm aan bv loka contact gegevens kunnen vragen, je had mlig kunnen contacten en aanbieden mee te gaan.

Als het een vriend van me was geweest had ik hem mee gesleept naar een huisarts of wat dan ook.

Maar aan het eind van het verhaal, als hij niet wilt en je hebt niks qua contact gegevens houd het echt op! En dat geeft je geen recht om dan maar andere mensen aan te spreken en die bijna te verplichten te gaan helpen.

Maar dat is mijn simpele mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105492475
Ik wil Kratom bladeren bestellen.
pi_105492477
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als tegenprestatie mag je mijn lichaam uitwonen en misbruiken O+

Ik zeg doen. :')
pi_105492495
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[ afbeelding ]

Hij mag me nooit doen :r :{w
pi_105492498
quote:
8s.gif Op maandag 12 december 2011 14:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hij mag me nooit doen :r :{w
:D

Lekker kriebelen met die snor. :')
  maandag 12 december 2011 @ 14:27:20 #189
118585 Crutch
pi_105492516
Even terugkomend op de topicpointer:

quote:
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit topic zoveel mogelijk over versieren gaat en af en toe een beetje slowchat is prima.
Zoals het nu gaat is het weer een kompleet kippenhok.

Houd het dus ajb bij ervaringen met versieren e.d.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 december 2011 @ 14:27:26 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105492521
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Johan, zoveel credits kwijt die man.
C'est la vie
pi_105492522
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:

Ballen is niet nodig, die zijn standaard inbegrepen.
Even als een grote sappige zuurstok.
Is jouw stok zuur? Das nie goed hoor, misschien moet je ook even langs de dokter ;(
pi_105492531
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Suggereer je nu dat iemand zijn mobiel moet jatten of wat?
  maandag 12 december 2011 @ 14:28:13 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105492550
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Is jouw stok zuur? Das nie goed hoor, misschien moet je ook even langs de dokter ;(
Hij is eigenlijk smakeloos en geeft een hoop rommel als je er op sabbelt.
C'est la vie
pi_105492574
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat mensen van alles lopen te schreeuwen maar niks doen.

Ik doe ook niks, maar ik wil ook niks doen. Niet mijn probleem, voel me niet de aangewezen persoon om wat te moeten doen. En ja nu zal ik vast een bak gezeik over me heen krijgen over ego tripper enz. Maar ik ben teminste eerlijk.

En naar elkaar gaan wijzen dat die persoon wat zal moeten doen. Kom op zeg kap daar eens lekker mee. Het gaat nergens over als loka opeens mee zal moeten gaan. Wie zijn wij om te bepalen dat zij mee moet gaan?

En former, ipv schreeuwen en wijzen naar anderen had je ook even via pm aan bv loka contact gegevens kunnen vragen, je had mlig kunnen contacten en aanbieden mee te gaan.

Als het een vriend van me was geweest had ik hem mee gesleept naar een huisarts of wat dan ook.

Maar aan het eind van het verhaal, als hij niet wilt en je hebt niks qua contact gegevens houd het echt op! En dat geeft je geen recht om dan maar andere mensen aan te spreken en die bijna te verplichten te gaan helpen.

Maar dat is mijn simpele mening.
Ik heb alleen zijn telefoonnummer en weet in welke straat hij woont, maar niet op welk nummer.
pi_105492734
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Crutch het volgende:
Even terugkomend op de topicpointer:

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit topic zoveel mogelijk over versieren gaat en af en toe een beetje slowchat is prima.
Zoals het nu gaat is het weer een kompleet kippenhok.

Houd het dus ajb bij ervaringen met versieren e.d.
Je kunt niet de regels blijven aanpassen elke keer opnieuw. Dan mag het wel, dan mag het niet, dat maakt het er niet echt duidelijker op. Het gaat al weken prima hier, soms een discussie, maar ook veel lol en gezelligheid. Voor mensen die hier posten en veelal best eenzaam zijn, juist omdat ze moeite hebben met contacten en versieren is het wel zo fijn als er een plekje is waar ze leuk kunnen posten en even wat afleiding vinden.
Als het weer een janktopic wordt waar je alleen maar negatieve huilie-huilie verhalen mag posten dan help je ook niemand daarmee.

Als iemand hier serieus tips nodig heeft, dan is daar ook echt wel aandacht voor, dat weet je best. Soms heb ik zo'n kleuterschool gevoel op Fok hè. Juist als het gezellig is, dan moeten mensen weer ingrijpen, want stel je voor dat ze geen controle meer hebben. We zijn volwassen en vertrouw er dan ook op dat het niet echt uit de hand loopt. Als dat wel gebeurt kan er altijd nog ingegrepen worden, maar preventieve maatregelen terwijl er niks aan de hand is, krijg ik kromme tenen van.

Zo, dat was mijn mening :')
  maandag 12 december 2011 @ 14:38:07 #196
118585 Crutch
pi_105492894
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je kunt niet de regels blijven aanpassen elke keer opnieuw. Dan mag het wel, dan mag het niet, dat maakt het er niet echt duidelijker op. Het gaat al weken prima hier, soms een discussie, maar ook veel lol en gezelligheid. Voor mensen die hier posten en veelal best eenzaam zijn, juist omdat ze moeite hebben met contacten en versieren is het wel zo fijn als er een plekje is waar ze leuk kunnen posten en even wat afleiding vinden.
Als het weer een janktopic wordt waar je alleen maar negatieve huilie-huilie verhalen mag posten dan help je ook niemand daarmee.

Als iemand hier serieus tips nodig heeft, dan is daar ook echt wel aandacht voor, dat weet je best. Soms heb ik zo'n kleuterschool gevoel op Fok hè. Juist als het gezellig is, dan moeten mensen weer ingrijpen, want stel je voor dat ze geen controle meer hebben. We zijn volwassen en vertrouw er dan ook op dat het niet echt uit de hand loopt. Als dat wel gebeurt kan er altijd nog ingegrepen worden, maar preventieve maatregelen terwijl er niks aan de hand is, krijg ik kromme tenen van.

Officieel is dit topic bedoeld om alleen maar te gaan over versieren, maar dat was moeilijk bij te houden omdat iedereen steeds neigt naar SC.
Dus hebben we besloten om de regeltjes maar wat flexibeler te maken, oftewel; af en toe van het onderwerp afhaken is prima, maar laat nog wel wat ruimte voor nieuwe mensen die met een versierprobleem komen.

Als je puur en alleen maar wilt slowchatten ga dan naar een van de slowchatreeksen zoals Singles en R&P SC.
Het is een kleine moeite om daar naartoe te verhuizen.
Je moeder is een hamster
pi_105492908
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2011 14:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eens. Dat er nu even weer aandacht op dit topic gevestigd wordt in feedback door de mlig discussie, doet blijkbaar de oude discussie van het bestaansrecht van dit topic weer opwaaien, maar er wordt al 300 topics lang geslowchat. Waarom is het nu ineens weer een probleem nu enkele users er in feedback over beginnen, en eerder niet? Consequent is het inderdaad niet.
pi_105492988
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef Crutch het volgende:

Officieel is dit topic bedoeld om alleen maar te gaan over versieren, maar dat was moeilijk bij te houden omdat iedereen steeds neigt naar SC.
Dus hebben we besloten om de regeltjes maar wat flexibeler te maken, oftewel; af en toe van het onderwerp afhaken is prima, maar laat nog wel wat ruimte voor nieuwe mensen die met een versierprobleem komen.

Als je puur en alleen maar wilt slowchatten ga dan naar een van de slowchatreeksen zoals Singles en R&P SC.
Het is toch een logisch gevolg dat als bepaalde mensen steeds in eenzelfde topic posten dat ze elkaar een beetje leren kennen en dat er afgedwaald wordt van het onderwerp. Ik bedoel je kunt niet de hele dag door versieren. Zou ook best triest zijn :')
In tegenstelling tot die twee topics die je noemt, zijn nieuwe mensen hier altijd welkom en juist ik ben iemand die daar zeker voor openstaat en iedereen verwelkomt. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Die SC topics is zo'n vastgeroest kliekje waar ik niet eens zin heb om me tussen te begeven en dat geldt blijkbaar ook voor de rest hier.
pi_105493002
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef Crutch het volgende:

Volgens mij was het Re of Daniel die daar al eens over heeft gezegd dat het niet zal werken. Stel iedereen van hier zou daar gaan posten, dan wordt de slowchat slechts verplaatst, maar zullen de vaste users van Singles nogal overspoeld worden. Het topic is een stuk minder levendig dan deze.
  maandag 12 december 2011 @ 14:42:30 #200
118585 Crutch
pi_105493049
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij was het Re of Daniel die daar al eens over heeft gezegd dat het niet zal werken. Stel iedereen van hier zou daar gaan posten, dan wordt de slowchat slechts verplaatst, maar zullen de vaste users van Singles nogal overspoeld worden. Het topic is een stuk minder levendig dan deze.
Toegegeven dat het dan wel met een noodgang zal gaan ja.
Deze discussie liever verder voeren in FB, gaarne.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')