Wordt het dan niet eens tijd om het een stapje hoger op te zoeken en je verhaal te doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef bakacakes het volgende:
Gaar, na al dat gezeik wordt me verteld dat ze die box niet meer kunnen versturen (belachelijk want ze pleuren er toch van alles in) en dat ik me geld terug gecrediteerd ga krijgen. Aan die berichten van andere klanten op Facebook te zien, kan dit ook nog maanden duren dus voor mij is het simpel. Ik ben helemaal klaar met die kut iboot ..
Het is inderdaad belachelijk, laat dit ook gewoon weten op de bekende review sites. Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wintquote:Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef bakacakes het volgende:
Gaar, na al dat gezeik wordt me verteld dat ze die box niet meer kunnen versturen (belachelijk want ze pleuren er toch van alles in) en dat ik me geld terug gecrediteerd ga krijgen. Aan die berichten van andere klanten op Facebook te zien, kan dit ook nog maanden duren dus voor mij is het simpel. Ik ben helemaal klaar met die kut iboot ..
Dát zal ze leren!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wint
Neuh waarschijnlijk niet, ben meer benieuwd hoe het in godsnaam kan. Helaas is www.ibood.com nergens aangesloten aan keurmerken die je kan aanschrijven.quote:
Navigatie van Mio is nooit leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb die navigatie van van Mio besteld, was best een leuke deal
Gaat om het concept, niet zozeer de uitwerking.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk, laat dit ook gewoon weten op de bekende review sites. Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wint
Rekenings-/leveringsaanschrift moet Duits zijn hè. Tenzij je daar iemand kent...quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef theKiD het volgende:
Met een andere inlognaam kan ik dan ook met die hunt in DE meedoen?
Altijd noteren met wie je gesproken hebt (en afspraken per mail laten bevestigen)!quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:39 schreef rene90 het volgende:
WTF, gister vertelde ze mij dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en ik mijn geld terug zou krijgen. Bel ik vandaag en dan hoor ik dat er niks in het systeem staat van het gesprek van gister en het gewoon wel gemaakt is/wordt?!?! En dan gaan ze me ook nog verwijten waarom ik, de 24e weer heb gebeld omdat ik de 23e had gebeld en te horen had gekregen dat zij contact zouden opnemen als ze bericht kregen. Ja WTF, jullie nemen nooit contact op, en dan spreek ik iemand en die zegt dat het niet meer gemaakt kan worden en ik mijn geld terugkrijg...
Ze denkt nu dat ik gewoon pech heb en mijn geld niet meer terugkrijg. Ja flikker op zeg
Ja dat wilde ik dus laten bevestigen per mail, maar omdat ik niks heb gekregen belde ik nu weer waar het mailtje blijft. We zijn er wel achter wie ik gesproken heb, konden er maar 2 zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Rekenings-/leveringsaanschrift moet Duits zijn hè. Tenzij je daar iemand kent...
[..]
Altijd noteren met wie je gesproken hebt (en afspraken per mail laten bevestigen)!
Verrassend en onverwacht, het geld is gister (!) al terug op mijn bank gestoord nadat ze dit maandag had verteld. Denk dat ik er weinig aan kan doen nu nog. Ik heb aan de telefoon meerdere malen aangegeven dat ik liever mijn box kreeg dan geld terug, maar wanneer zij zegt dat dit echt niet meer mogelijk is heb ik uiteraard mijn rekening nummer gegeven.. Nu heb ik volgens facebookmeneer telefonisch akkoord gegaan met een terugbetaling, maarja wat moest ik anders? Ik ben klaar met iBoot en ik zorg tijdens de volgende hunt dat ik ergens anders ben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:12 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om het een stapje hoger op te zoeken en je verhaal te doen?
Zelf heb ik 2x een manager bij UPC en Vodafone gemaild, omdat k door de klantenservice aan het lijntje werd gehouden. Beide keren heb ik een zeer mooie korting gekregen ter compensatie.
Laat je niet zomaar afschepen na al die beloftes!
En gaat het om een bulk uitvoering?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:20 schreef Nizno het volgende:
kussens zijn binnen
de nieuwen zijn veel gladder van materiaal dan die bulk van toen...
Is er weer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef shiznuts het volgende:
http://shirt.woot.com
Vorige keer ook 3 random shirts besteld. Bevallen goed! ($6.66 p/stuk, max 3, $5 intl. ship.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |