abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107206197
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef bakacakes het volgende:
Gaar, na al dat gezeik wordt me verteld dat ze die box niet meer kunnen versturen (belachelijk want ze pleuren er toch van alles in) en dat ik me geld terug gecrediteerd ga krijgen. Aan die berichten van andere klanten op Facebook te zien, kan dit ook nog maanden duren dus voor mij is het simpel. Ik ben helemaal klaar met die kut iboot ..
Wordt het dan niet eens tijd om het een stapje hoger op te zoeken en je verhaal te doen?

Zelf heb ik 2x een manager bij UPC en Vodafone gemaild, omdat k door de klantenservice aan het lijntje werd gehouden. Beide keren heb ik een zeer mooie korting gekregen ter compensatie.

Laat je niet zomaar afschepen na al die beloftes!
pi_107208275
Ik heb die navigatie van van Mio besteld, was best een leuke deal :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_107208299
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 13:20 schreef bakacakes het volgende:
Gaar, na al dat gezeik wordt me verteld dat ze die box niet meer kunnen versturen (belachelijk want ze pleuren er toch van alles in) en dat ik me geld terug gecrediteerd ga krijgen. Aan die berichten van andere klanten op Facebook te zien, kan dit ook nog maanden duren dus voor mij is het simpel. Ik ben helemaal klaar met die kut iboot ..
Het is inderdaad belachelijk, laat dit ook gewoon weten op de bekende review sites. Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wint :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_107208442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wint :')
Dát zal ze leren!
pi_107208514
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:14 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dát zal ze leren!
Neuh waarschijnlijk niet, ben meer benieuwd hoe het in godsnaam kan. Helaas is www.ibood.com nergens aangesloten aan keurmerken die je kan aanschrijven.
Top 5 China producten
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 09:23:55 #231
21636 Feestkabouter
pi_107208650
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:04 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb die navigatie van van Mio besteld, was best een leuke deal :)
Navigatie van Mio is nooit leuk.
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:35:33 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107208884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is inderdaad belachelijk, laat dit ook gewoon weten op de bekende review sites. Ik heb ook de website van het jaar even gemaild hoe het in godsnaam kan dat zo een winkel die prijs wint :')
Gaat om het concept, niet zozeer de uitwerking. :P De verdere 'jury' koopt er waarschijnlijk zelf niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107208918
Met een andere inlognaam kan ik dan ook met die hunt in DE meedoen?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_107208978
WTF, gister vertelde ze mij dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en ik mijn geld terug zou krijgen. Bel ik vandaag en dan hoor ik dat er niks in het systeem staat van het gesprek van gister en het gewoon wel gemaakt is/wordt?!?! En dan gaan ze me ook nog verwijten waarom ik, de 24e weer heb gebeld omdat ik de 23e had gebeld en te horen had gekregen dat zij contact zouden opnemen als ze bericht kregen :'). Ja WTF, jullie nemen nooit contact op, en dan spreek ik iemand en die zegt dat het niet meer gemaakt kan worden en ik mijn geld terugkrijg... :')

Ze denkt nu dat ik gewoon pech heb en mijn geld niet meer terugkrijg. Ja flikker op zeg :')
Top 5 China producten
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:40:12 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107208997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef theKiD het volgende:
Met een andere inlognaam kan ik dan ook met die hunt in DE meedoen?
Rekenings-/leveringsaanschrift moet Duits zijn hè. Tenzij je daar iemand kent... :N
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:39 schreef rene90 het volgende:
WTF, gister vertelde ze mij dat mijn telefoon niet meer gemaakt kon worden en ik mijn geld terug zou krijgen. Bel ik vandaag en dan hoor ik dat er niks in het systeem staat van het gesprek van gister en het gewoon wel gemaakt is/wordt?!?! En dan gaan ze me ook nog verwijten waarom ik, de 24e weer heb gebeld omdat ik de 23e had gebeld en te horen had gekregen dat zij contact zouden opnemen als ze bericht kregen :'). Ja WTF, jullie nemen nooit contact op, en dan spreek ik iemand en die zegt dat het niet meer gemaakt kan worden en ik mijn geld terugkrijg... :')

Ze denkt nu dat ik gewoon pech heb en mijn geld niet meer terugkrijg. Ja flikker op zeg :')
Altijd noteren met wie je gesproken hebt (en afspraken per mail laten bevestigen)!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107209052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Rekenings-/leveringsaanschrift moet Duits zijn hè. Tenzij je daar iemand kent... :N

[..]

Altijd noteren met wie je gesproken hebt (en afspraken per mail laten bevestigen)!
Ja dat wilde ik dus laten bevestigen per mail, maar omdat ik niks heb gekregen belde ik nu weer waar het mailtje blijft. We zijn er wel achter wie ik gesproken heb, konden er maar 2 zijn :')
Top 5 China producten
  woensdag 25 januari 2012 @ 09:50:12 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107209208
Treurige gang van zaken. Maar...
pi_107209367
En ik werd terug gebeld...."ja mijn collega's weten niks ervan jou gesproken te hebben, en er staat niks in het systeem dus je hebt pech" :')
Ze zou het met haar leidinggevende hebben besproken en die zou geen toezegging hebben gedaan voor terugbetaling van het bedrag. Nou ik heb in ieder geval zijn naam. Nu maar kijken of ik een direct emailadres kan terugvinden. Het kwam erop neer dat ik over lieg dat ik met ze gebeld heb :') Rot een eind heen zeg, kijk hoe vaak ik gebeld heb.
Top 5 China producten
pi_107209473
Inmiddels wel een direct emailadres weten te achterhalen van de leidinggevende via een vacature voor www.ibood.com :')
Top 5 China producten
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:05:13 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107209551
Sowieso: klantservice/helpdesk-lijnen... :|W laatst zag ik ook een winkel, nu is dat wel vaker zo, maar dan gaat er een roltrap omhoog om de mensen makkelijk binnen te halen. Zodra ze weer buiten staan mogen ze van de trap pleuren, want een roltrap is er omgekeerd niet. Bedankt en opgeruimd staat netjes. Maar zo is het eigenlijk wel hedendaags. Vroeger was er nog een soort degelijke eerlijkheid en een verkoper of fabrikant die achter zijn producten stond en als er iets mis mee was dat z'n eer aantastte en de boel netjes rechtgebreid zou worden. Frakking nummertjes zonder betekenis zijn we geworden. En niemand wil moeite nemen voor een nummertje. Nou ja.. :P ligt er maar net aan hoe je het leest bedenk ik me.
pi_107210281
Ach ja...ik ken ook webwinkels die wel goede zaken doen zoals coolblue. Als je ziet hoe die omgaan met aftersales is dat gewoon super. Maja....heb ik weer iets te doen op mijn vrije dag :D
Top 5 China producten
pi_107212144
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 02:12 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Wordt het dan niet eens tijd om het een stapje hoger op te zoeken en je verhaal te doen?

Zelf heb ik 2x een manager bij UPC en Vodafone gemaild, omdat k door de klantenservice aan het lijntje werd gehouden. Beide keren heb ik een zeer mooie korting gekregen ter compensatie.

Laat je niet zomaar afschepen na al die beloftes!
Verrassend en onverwacht, het geld is gister (!) al terug op mijn bank gestoord nadat ze dit maandag had verteld. Denk dat ik er weinig aan kan doen nu nog. Ik heb aan de telefoon meerdere malen aangegeven dat ik liever mijn box kreeg dan geld terug, maar wanneer zij zegt dat dit echt niet meer mogelijk is heb ik uiteraard mijn rekening nummer gegeven.. Nu heb ik volgens facebookmeneer telefonisch akkoord gegaan met een terugbetaling, maarja wat moest ik anders? Ik ben klaar met iBoot en ik zorg tijdens de volgende hunt dat ik ergens anders ben.

En Rene, ik zie jou bericht op de FB pagina, dan ben ik er nog beter vanaf gekomen.. wat een drama tent. Hopelijk voor jou doen ze net als bij mij en zijn ze jou liever kwijt dan rijk als klant en krijg je je geld terug. Naar mijn idee hebben ze tijdens de economie lesjes op school niet goed opgelet, en weten ze niet dat een huidige klant behouden veel waardevoller is dan een nieuwe krijgen.
pi_107212848
Ja ik wacht maar af. Heb nu de manager gemaild dus misschien levert dat nog wat op.

Zonde van je ibood box, is altijd toch mooi te zien wat erin zit.
Top 5 China producten
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 25 januari 2012 @ 14:44:50 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_107218179
Nou ik ben toch even blij verrast vandaag door iboot...
Hebben ze ineens een mail klaar met een T&T code van de kussens.
Heel makkelijk aangezien vriendinnetje dit weekend met de auto naar mij toe komt.. dus dat past mooi in de kofferbak :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_107218765
Hmm, dan hoop ik die mail ook binnenkort in mijn inbox te krijgen :p
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 26 januari 2012 @ 11:20:41 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_107251405
kussens zijn binnen :)
de nieuwen zijn veel gladder van materiaal dan die bulk van toen...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_107251715
quote:
6s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:20 schreef Nizno het volgende:
kussens zijn binnen :)
de nieuwen zijn veel gladder van materiaal dan die bulk van toen...
En gaat het om een bulk uitvoering?
Top 5 China producten
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 26 januari 2012 @ 11:29:04 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_107251751
nope... de bulk is meer een stoffig materiaal aan de buitenkant... de echten zijn gladder dus

met labeltjes en cinderella op de bies
  maandag 6 februari 2012 @ 16:42:42 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107678495
In de categorie leuke dagaanbiedingen:
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef shiznuts het volgende:
http://shirt.woot.com
Vorige keer ook 3 random shirts besteld. Bevallen goed! ($6.66 p/stuk, max 3, $5 intl. ship.)
Is er weer. :)
pi_107681026
Eindelijk zit er schot in de zaak van mijn LG telefoon, nu iemand gesproken en die heeft de order geannuleerd en ik krijg mijn geld terug. Heeft bijna 4 maanden geduurd :') (geld moet ik nog ontvangen).
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')