Word er gek vanquote:Op maandag 12 december 2011 07:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
2e. Spannend bovenin.
quote:Op maandag 12 december 2011 07:20 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Word er gek van
Voel me bestolen door Roda....
quote:Op maandag 12 december 2011 07:20 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Word er gek van
Voel me bestolen door Roda....
Alle scores zijn verwerkt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
62 puntenKan me niet herinneren dat ik vorig weekend in de min ben geëindigd, of ze zijn er nog mee bezig, aangezien ik zaterdag op 525 punten stond, en nu nog steeds
Heb iig Schalk en Mertens eruitgegooid en vervangen door Ola John en Baas Dost
Vreemd, waar zijn die 62 punten van me dan naartoe?quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Alle scores zijn verwerkt.
En als ik in je teamgeschiedenis kijk kan ik er ook niet meer van maken.
Dan vermoed ik dat je op zondag geen spelers meer had die nog in actie moesten komen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, waar zijn die 62 punten van me dan naartoe?
edit: ik kijk net ff naar cumulatieve teamscore, en daar staat dat ik van 463 (ronde 7) naar 525 (nu) ben gegaan. Snap het gewoon niet dat ik zaterdag al 525 punten bij m'n totaalscore zag staan
Hm, Sno en Duits zijn zondag nog in actie gekomen en heb in totaal 4 punten van die kerels gekregen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat je op zondag geen spelers meer had die nog in actie moesten komen.
Of deze hebben geen punten gescoord.
Wij geven nooit garanties over wanneer de standen verwerkt zijn.
Maar er wordt altijd geprobeerd om deze dezelfde dag nog te verwerken.
Dus mogelijk zag je zaterdag na 00:15 je scores al verwerkt staan.
Dat zou ik ook niet weten....quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm, Sno en Duits zijn zondag nog in actie gekomen en heb in totaal 4 punten van die kerels gekregen.
Ja daar heb ik ook naar zitten kijken. Dat zijn mensen die weinig wisselen en daarmee dus weinig transferkosten kwijt zijn. Maximaal investeren heet dat. Er zijn er wel wat in de top 25 volgensmij. En die kunnen HEEL ver komen met weinig wisselen. Zag er laatst eentje, moet die weer even opzoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is er wellicht ook voor de leuk ergens te zien wie op papier het duurste team heeft? Per team kan je dit wel zien, misschien ook leuk in klassementsvorm.
Aan het begin van de manager lag Ramsteijn + RKC erg goed.. maar dat is verleden tijd. Denk dat Foor, Van Duinen enz. dan toch de meest aansprekende spelers zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook naar zitten kijken. Dat zijn mensen die weinig wisselen en daarmee dus weinig transferkosten kwijt zijn. Maximaal investeren heet dat. Er zijn er wel wat in de top 25 volgensmij. En die kunnen HEEL ver komen met weinig wisselen. Zag er laatst eentje, moet die weer even opzoeken.
Ook aardig: welk team had je met het startbudget kunnen maken om nu ZEER hoog te staan? Bv mensen zoals Bony, Maher, Kalas, etc.... die gewoon gepast hadden?
Mijn voorzichtige eerste inschatting.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook naar zitten kijken. Dat zijn mensen die weinig wisselen en daarmee dus weinig transferkosten kwijt zijn. Maximaal investeren heet dat. Er zijn er wel wat in de top 25 volgensmij. En die kunnen HEEL ver komen met weinig wisselen. Zag er laatst eentje, moet die weer even opzoeken.
Ook aardig: welk team had je met het startbudget kunnen maken om nu ZEER hoog te staan? Bv mensen zoals Bony, Maher, Kalas, etc.... die gewoon gepast hadden?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:03 schreef Bayswater het volgende:
Mooi om te zien dat het nieuwe punten- en transfersysteem van jullie erg goed werkt.
Teams met veel punten en weinig geld, zullen waarschijnlijk toch wel een redelijke indicatie zijn voor wie het duurste team heeft, aangezien zij hun geld waarschijnlijk hebben uitgegeven aan duurdere spelers. Al moeten inderdaad wel de transferkosten ook worden meegenomen.quote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is er wellicht ook voor de leuk ergens te zien wie op papier het duurste team heeft? Per team kan je dit wel zien, misschien ook leuk in klassementsvorm.
Da's ruim miljoen meer dan mijn team, en sta 3equote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Teams met veel punten en weinig geld, zullen waarschijnlijk toch wel een redelijke indicatie zijn voor wie het duurste team heeft, aangezien zij hun geld waarschijnlijk hebben uitgegeven aan duurdere spelers. Al moeten inderdaad wel de transferkosten ook worden meegenomen.
Mijn team (FC Tatabanya, #14) is momenteel vrij duur, vind ik zelf, nl. ¤ 11.891.091,–
Tsja, ik heb de laatste transferperiodes mijn team in waarde opgekrikt. Ik ga er daarbij van uit dat de spelers uit het duurdere segment gemiddeld genomen vanaf nu toch wat meer punten gaan halen dan spelers als bijvoorbeeld Schöne en de Leeuw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Da's ruim miljoen meer dan mijn team, en sta 3e
Maar zie dat jij al gewisseld hebt voor de komende ronde.....dus scheelt ongeveer een half miljoen.
Nou wissel ik vrij veel, heb liever punten dan geld, maar ieder z'n eigen tactiek
Heb net ff in de top20 gekeken en daar doet FC Zorro het erg goed.
Team is bijna 12m waard en heeft nog bijna een M budget....
En zit zelf qua teamwaarde best aardig
Dat de hogere transferkosten en de hogere punten voor verdediging en keeper goed uitpakt voor het spel.quote:
Cool! :-) Denk dat dat moeilijk gaat, een beter scorend team!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:45 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige eerste inschatting.
Als je deze 11 spelers vanaf het begin had gehad:
Esteban (1050k) K = 107 punten
Poulsen (1150k) V = 109 punten
Supusepa (550k) V = 48 punten
Kashia (875k) V = 77 punten
Maher (900k) M = 93 punten
Braber (575k) M = 54 punten
Linssen (450k) M = 50 punten
Sno (525k) M = 46 punten
Dost (1175k) A = 101 punten
Schalk (675k) A = 57 punten
ten Voorde (550k) A = 59 punten
had je nu ruim bovenaan gestaan, met 801 punten en had je 5231500 in kas gehad.
Ben benieuwd of iemand een beter scorend team kan vinden
Ja jij was dat! Je wisselt weinig en pakt dan vooral mensen van de topclubs. Netjes. Op de langere termijn kan dat zeker een hele goede strategie zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Teams met veel punten en weinig geld, zullen waarschijnlijk toch wel een redelijke indicatie zijn voor wie het duurste team heeft, aangezien zij hun geld waarschijnlijk hebben uitgegeven aan duurdere spelers. Al moeten inderdaad wel de transferkosten ook worden meegenomen.
Mijn team (FC Tatabanya, #14) is momenteel vrij duur, vind ik zelf, nl. ¤ 11.891.091,–
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |