quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef Individual het volgende:
Deze vos is helemaal niet geinteresseerd in de jacht:
hey een vogel..
[ afbeelding ]
het zal wel..
[ afbeelding ]
genoeg beweging weer.. ik ga liggen..
[ afbeelding ]
lekker in de zon..
[ afbeelding ]
hmprg.. schaduw..
[ afbeelding ]
lekker in de zon..
[ afbeelding ]
luie beesten die stadsvossen
zo nu en dan proberen ze achter de eekhoorns aan te rennen, maar altijd zonder succes.
Ruilen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:49 schreef breaky het volgende:
Overdag erg warm (rond de 30) maar 's nachts errug koud (6-8 graden) hier. Het is je maar moeilijk kleden op dit weer.![]()
Op dit soort momenten wil ik op een tropisch eiland zitten
Toch blijft Luang Prabang een van de mooiste stadjes van Zuid Oost Azie met zijn Frans invloed, vele tempels, kleine steegjes en vele bomen plus super relaxte sfeer.
Ik heb niet zo met koud weer dus dan liever naar een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruilen?
Het is hier overdag net boven het vriespunt, en 's nachts zo tegen de -10..... Met een luchtvochtigheid van onder de 20%. (lees: je krijgt de hele dag door statische schokjes).
Of toch maar samen naar dat Tropisch eiland??
Doen ze in Laos eigenlijk aan Chinees nieuwjaar?
Ah, ok. Vooral extra inkomsten/hard werken dus deze tijd..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:06 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik heb niet zo met koud weer dus dan liever naar een tropisch eiland.![]()
De Lao zelf vieren nieuwjaar in April, maar door dat China zo dichtbij is en er ook heel veel Vietnamezen en Chinezen in Laos wonen is het altijd wel druk tijdens Tet/Chinees nieuw jaar. Chinezen komen massaal met auto's de grens over om hier te relaxen.![]()
Maar het is dus geen officiele feestdag hier.
Jazeker! Heb al de eerste Chinezen gesignaleerd! Veel grote auto's dus en dure camera's.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, ok. Vooral extra inkomsten/hard werken dus deze tijd..
Freelance werk is het beste werk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:33 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vanaf dinsdag een klus in frankfurt voor een week of zes dus ik mag nog even legaal KAA'er blijven![]()
Verder gaat het goed hoor. Ik wil wel graag een eigen plek maar zonder baan schiet dat niet op. Hopelijk leidt die freelance klus tot iets permanenters
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Yvonne Awards
gefeliciteerd diegene die genomineerd zijn!!
Ik weet niet waar ik mijn nominatie aan verdient heb maar het is wel leuk
ik weet niet hoe ze bij de nominaties gekomen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat het over je KAA postcount?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |