quote:mocht zoiets gebeuren dan krijg je lekkere problemen met al die immigranten in de rest van europa.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vergis je trouwens niet, een gewapend conflict is niet echt ondenkbaar, ik heb me nog eens wat ingelezen, maar uit alles blijkt dat de relatie tussen Spanje en Marokko momenteel bijzonder slecht is, zo zijn de ambassadeurs een paar maanden terug bijvoorbeeld teruggeroepen uit beide landen....
Het lijkt me trouwens sterk dat marokko iets zou durven terug te doen. En ik denk dat Spanje niks doet.
quote:Hmm...dus het beste is idd om pas over een maand of zo dat gedonderjaag te starten, dan zijn 90% vd Europese Marokkanen in Marokko en als er dan oorlog uitbreekt met de EU dan mogen ze niet meer binnen natuurlijk. Geniaal.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:09 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dan zou Marokko nog wel even een paar maanden wachten denk ik... de miljarden die deze zomer binnenstromen van de Europese Marokannen zijn essentieel voor de economie...
quote:Ik denk dat het wel met een sisser afloopt, Marokko trekt zich wel terug. Het is waarschijnlijk gewoon een signaal dat er nog wat andere kwesties openstaan (Ceuta en zo)
Op vrijdag 12 juli 2002 16:10 schreef PLAE@ het volgende:Het lijkt me trouwens sterk dat marokko iets zou durven terug te doen. En ik denk dat Spanje niks doet.
quote:Neuh de meeste van hun zijn inmiddels gewoon EU burgers...
Op vrijdag 12 juli 2002 16:11 schreef X-Ray het volgende:Hmm...dus het beste is idd om pas over een maand of zo dat gedonderjaag te starten, dan zijn 90% vd Europese Marokkanen in Marokko en als er dan oorlog uitbreekt met de EU dan mogen ze niet meer binnen natuurlijk. Geniaal.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[afbeelding].Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar voor de rest...
Pim zou het zo gewild hebben
quote:WOEI.. WOIII
Op vrijdag 12 juli 2002 14:54 schreef Festen het volgende:
Spanje zit in de Navo, dus bij een conflict met Marokko zullen alle NAVO-leden (Nederland inclusief) ingrijpen en Spanje steunen.
quote:Of misschien iets wat meer lijkt op het conflict in Koeweit of Afghanistan? Maar dan geleid door de Spanjaarden
Op vrijdag 12 juli 2002 17:29 schreef logisnack het volgende:[..]
WOEI.. WOIII
quote:Het grote 3 daagse huwelijksfeest van koning Mohammed de 83921ste is er nu aan de gang
Op vrijdag 12 juli 2002 14:55 schreef BAZZA het volgende:
Denk dat Marokko wel zal inbinden, ze weten toch wel dat ze dit gaan verliezen en dat de economie een enorme optater momenteel niet kan gebruiken...is er een reden dat de regering van Marokko nu de aandacht van het volk ergens anders vanaf wil leiden ?
schandalen etc?
Ter info:
Marokko is bijna door ieder land wel eens bezet...spanje daar in tegen...
aflopen met een sisser...dat zou de pret bederven..
quote:Volgens het RTL nieuws zal de Spaanse koning daarbij ook aanwezig zijn, maar volgens andere berichten weer niet...
Op vrijdag 12 juli 2002 18:28 schreef eRR_ het volgende:Het grote 3 daagse huwelijksfeest van koning Mohammed de 83921ste is er nu aan de gang
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niet dat ik verband zie maar tochJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze zouden het iniedergeval wel mooi uit kunnen praten ookal heeft Carlos weinig echte macht
quote:Rofl
Op vrijdag 12 juli 2002 19:23 schreef Profesor het volgende:
*pakt zakje chips en zet CNN aan*
quote:Wat ben jij om te
Op vrijdag 12 juli 2002 19:40 schreef Aernout het volgende:
Als Marokko oorlog zoekt met een NAVO bondgenoot van ons dat hebben we een goed excuus om alle Marokkanen te interneren als potentieel staatsgevaarlijk.
Net zoals ook alle Duitsers en NSBers werden geinterneerd in mei 1940.
quote:Inderdaad, eerst meldde men het bezoek "Bevriend staatshoofd Juan Carlos" en aansluitend meldden ze dat er wat moet met Spanje is..
Op vrijdag 12 juli 2002 19:37 schreef BAZZA het volgende:[..]
Volgens het RTL nieuws zal de Spaanse koning daarbij ook aanwezig zijn, maar volgens andere berichten weer niet...
ze zouden het iniedergeval wel mooi uit kunnen praten ookal heeft Carlos weinig echte machtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Nederlandse "Gay-krant" schreef in een recent nummer dat de nieuwe koning van Marokko, Sidi Moulay Mohammed (Mohammed VI) homo zou zijn. Toen het nieuwsbericht werd uitgezonden door de Nederlandse televisie leidde dit tot diverse anti-media demonstraties in Utrecht die bekendstaat om z'n grote Marokkaanse bevolking.
Mohammed, nu 36, studeerde in Brussel en zou volgens de Gay-krant regelmatig gesignaleerd zijn in homobars. Zijn homoseksualiteit zou trouwens 'algemeen bekend zijn' in intellectuele kringen, meldt Tony Flavel, een inwoner van Marrakech.
Het is echter beter om daarover niet te praten. De politie en het leger zijn precies omwille van de homoseksualiteit van Mohammed gekant tegen de koning. Veel liever zagen zij diens jongere (hetero) broer Moulay Rashid op de troon.
NOS-hoofdredacteur Hans Brom vertelde de Gay-krant dat zijn journalisten zeker zijn van de feiten. "De waarheid kan niet ontkend worden. Onze correspondent, Robbert Bosschard sprak met het hoofd van de politie en van het leger. Zij waren ervan overtuigd dat hun nieuwe koning 'homo' is en waren bang voor de toekomst onder een homoseksuele monarch."
Homoseksueel contact is in Marokko verboden door artikel 489 van de strafwet. De straf voorziet in drie jaar opsluiting en boetes tot 1200 dirham (zo'n € 125,00).
Kijk, volgens mij is die hele 'rel' omdat eilandje een toneelstukje dat ertoe moet lijden dat de koning voor 'vol' wordt aangezien bij de legertop...
quote:Er is nog steeds ruzie tussen beide landen om de export van tomaten door Marokka naar de EU. Het quotum dat Marokko zonder invoerheffing naar de EU mag verschepen is de afgelopen jaren verdubbeld. De Spanjaarden hebben daarover al verscheidene malen geprotesteerd bij de Europese Commissie, wat resulteerde in een bevriezing van het quotum, en toestemming voor Spaanse vissers om de Noordzee te bevissen (ter compensatie van de gederfde inkomsten uit eigen tomatenteelt). De Marokkanen willen eigenlijk nog veel meer tomaten naar de EU exporteren dan ze nu al doen. Misschien is dit hun manier van aandacht vragen?
Op vrijdag 12 juli 2002 16:12 schreef Ulx het volgende:
Ik denk dat het wel met een sisser afloopt, Marokko trekt zich wel terug. Het is waarschijnlijk gewoon een signaal dat er nog wat andere kwesties openstaan (Ceuta en zo)
quote:En Spanje? Behalve dat het een NAVO lidstaat is?
Op vrijdag 12 juli 2002 16:08 schreef PLAE@ het volgende:
hahaha marokko............stelt niks voor op millitair gebied. eigenlijk op geen enkel gebied.
quote:Hmmm, doet me denken aan de geruchten met betrekking tot de VS. Ook hier werd toch door sommigen gezegd dat sommige militaire acties werden beinvloed door affaires in eigen land. Opvallend.
Op vrijdag 12 juli 2002 20:08 schreef Koos Voos het volgende:
Kijk, volgens mij is die hele 'rel' omdat eilandje een toneelstukje dat ertoe moet lijden dat de koning voor 'vol' wordt aangezien bij de legertop...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Btw, vraag me af hoe men in de VS zou reageren als bleek dan hun president homo was
quote:Met Blair zeker?
Op vrijdag 12 juli 2002 21:23 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Hmmm, doet me denken aan de geruchten met betrekking tot de VS. Ook hier werd toch door sommigen gezegd dat sommige militaire acties werden beinvloed door affaires in eigen land. Opvallend.
(Btw, vraag me af hoe men in de VS zou reageren als bleek dan hun president homo was
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:balkan en Yoegoslavie is dichterbij hoor
Op vrijdag 12 juli 2002 14:55 schreef deGVR het volgende:
Ik betwijfel of dit ergens op uitloopt... maar als het zou gebeuren is het wel ERG dichtbij.
quote:Apparte benadering....Spanje maakt zich overigens oprecht kwaad hoor....
Op vrijdag 12 juli 2002 20:08 schreef Koos Voos het volgende:
Homokoning Mohammed gaat heterohuwelijk aan - 19 maart 2002De Nederlandse "Gay-krant" schreef in een recent nummer dat de nieuwe koning van Marokko, Sidi Moulay Mohammed (Mohammed VI) homo zou zijn. Toen het nieuwsbericht werd uitgezonden door de Nederlandse televisie leidde dit tot diverse anti-media demonstraties in Utrecht die bekendstaat om z'n grote Marokkaanse bevolking.
Mohammed, nu 36, studeerde in Brussel en zou volgens de Gay-krant regelmatig gesignaleerd zijn in homobars. Zijn homoseksualiteit zou trouwens 'algemeen bekend zijn' in intellectuele kringen, meldt Tony Flavel, een inwoner van Marrakech.
Het is echter beter om daarover niet te praten. De politie en het leger zijn precies omwille van de homoseksualiteit van Mohammed gekant tegen de koning. Veel liever zagen zij diens jongere (hetero) broer Moulay Rashid op de troon.
NOS-hoofdredacteur Hans Brom vertelde de Gay-krant dat zijn journalisten zeker zijn van de feiten. "De waarheid kan niet ontkend worden. Onze correspondent, Robbert Bosschard sprak met het hoofd van de politie en van het leger. Zij waren ervan overtuigd dat hun nieuwe koning 'homo' is en waren bang voor de toekomst onder een homoseksuele monarch."
Homoseksueel contact is in Marokko verboden door artikel 489 van de strafwet. De straf voorziet in drie jaar opsluiting en boetes tot 1200 dirham (zo'n € 125,00).
Kijk, volgens mij is die hele 'rel' omdat eilandje een toneelstukje dat ertoe moet lijden dat de koning voor 'vol' wordt aangezien bij de legertop...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ah... net als in Southpark:
Op vrijdag 12 juli 2002 19:40 schreef Aernout het volgende:
Als Marokko oorlog zoekt met een NAVO bondgenoot van ons dat hebben we een goed excuus om alle Marokkanen te interneren als potentieel staatsgevaarlijk.
Net zoals ook alle Duitsers en NSBers werden geinterneerd in mei 1940.
"For security measures, our great American government is rounding up all citizens that have any Canadian blood, and putting them into camps. All Canadian-American citizens are to report to one of these Death Camps right away. Did I say, "Death Camps?" I meant, "Happy Camps," where you will eat the finest meals, have access to the fabulous doctors, and be able to exercise regularly."
quote:Sinds wanneer is Blair Presient van de VS?
Op vrijdag 12 juli 2002 23:33 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Met Blair zeker?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal id wel met een sisser aflopen, lijkt me sterk dat Marokko oorlog wil met Spanje.
En als ze het wel doorzetten dan moeten we binnenkort alle landkaarten van Afrika herzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop