je moest gewoon een zin tweeten: I want to win that @Q_dance ORANGE card! #QD11quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat was uberhaupt de opdracht dan? Snap er maar weinig van...
Neem aan dat ze gewoon 'geloot' hebben uit alle tweets. Wel beetje triest dat Q-Dance dan niet heeft gekeken naar meerdere tweets van 1 persoon...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je moest gewoon een zin tweeten: I want to win that @Q_dance ORANGE card! #QD11
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat mag ik ook hoor, zonder orange card
Heb 'm op optie staan.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wij komen weer met zn 3en naar HC... 16meter + vriendin jullie ook weer aanwezig??
Weet niet of er een makkelijke manier is om dat te doen, maar om alle inkomende tweets handmatig te checken of iemand meerdere keer heeft meegedaan is dan wel heeeeeel erg veel werk..quote:Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neem aan dat ze gewoon 'geloot' hebben uit alle tweets. Wel beetje triest dat Q-Dance dan niet heeft gekeken naar meerdere tweets van 1 persoon...
Dat zou het eigenlijk niet hoeven zijn, maarja, twitterquote:Op donderdag 15 december 2011 15:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Weet niet of er een makkelijke manier is om dat te doen, maar om alle inkomende tweets handmatig te checken of iemand meerdere keer heeft meegedaan is dan wel heeeeeel erg veel werk..
quote:'Slowtraxx' perhaps that should be our new slogan ... Thanks for the positive feedback people!
In ieder geval heb ik ook gelezen dat Rebirth met Hardstyle.com in zee gaat.. CD upcoming? Tom?quote:alles k.u.t. + enter! Mooi leven hebben sommige...
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef ElDani het volgende:
Rudy is trouwens ook best wel aan het balen..
Frontliner album heeft vertraging opgelopen door artwork wat niet op tijd klaar is. Komt een storm van kritiek overheen en dan krijg je dit soort tweets
Ikke!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen naar Fusion of Dance komend weekend?
Mwoah, dit is gewoon erg slecht geregeld vanuit Scantraxxquote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.
Dit is zo`n situatie.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mwoah, dit is gewoon erg slecht geregeld vanuit Scantraxx
Snap best dat mensen hiervoor kritiek uitten...
Ook wel zin inquote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
Zin in Fusion of Dance
Mooi thuisfeestje
Jup , hij's weer lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe substream:
Aantal erg lekkere plaatjes
uiteraard wordt er wel erg snel en makkelijk kritiek gegeven altijd, maar Scantraxx heeft ondertussen wel een naam wat betreft het uitstellen van releases natuurlijk..dan doet het er voor mensen niet zoveel meer toe of er een goede reden voor is of niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat er tegenwoordig echt heel snel té veel kritiek gegeven wordt. Sommige punten ben ik het mee eens, maar in sommige situaties kunnen mensen het niet echt begrijpen. Of, ze willen het niet begrijpen.
Dit is zo`n situatie.
Ik vind dat er vooral teveel gezocht wordt naar iets om te zeuren. Scantraxx kan vrij weinig aan vertraging in de artwork doen, het enige wat zou kunnen is de datum wat meer failproof houden om maar zo te zeggen, dus bij wijze van spreken een week uitloop voor dit soort dingetjes. Aan de andere kant vind ik het niet eens zo slecht dat ook de wat minder die-hard hardstyle luisteraars van zich laten horen op zo'n manier.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dit is zo`n situatie.
Ik op de fiets vanuit werkquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook wel zin inWel een eindje reizen maar dat komt goed. Lekker warm in de auto met wat muziek van Thera
quote:Geachte heer/mevrouw ***,
Bij deze nodig ik u uit voor het evenement:
Fusion of Dance Indoor
Onderstaand vindt u uw toegangsbewijs in de vorm van een E-Ticket. Vergeet niet om dit E-Ticket uit te printen en mee te nemen naar het evenement.
Gefeliciteerd met het winnen van de kaarten via theracords, veel plezier!
Muziek van Thera of gepraat van Thera?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook wel zin inWel een eindje reizen maar dat komt goed. Lekker warm in de auto met wat muziek van Thera
Natuurlijk kan Scantraxx er niet veel aan doen op dat moment zelf, maar had het probleem zelf wel kunnen voorkomen met risicomanagement, iets waar ieder bedrijf toch wel mee te maken heeft. Het is nu redelijk goed aangepakt door Frontliner zelf geloof ik, ben zeer benieuwd naar die Muzyk live edit, hoop dat die ooit nog voor het grote publiek online komtquote:Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind dat er vooral teveel gezocht wordt naar iets om te zeuren. Scantraxx kan vrij weinig aan vertraging in de artwork doen, het enige wat zou kunnen is de datum wat meer failproof houden om maar zo te zeggen, dus bij wijze van spreken een week uitloop voor dit soort dingetjes. Aan de andere kant vind ik het niet eens zo slecht dat ook de wat minder die-hard hardstyle luisteraars van zich laten horen op zo'n manier.
Geen cdquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef ElDani het volgende:
Rudy is trouwens ook best wel aan het balen..
Frontliner album heeft vertraging opgelopen door artwork wat niet op tijd klaar is. Komt een storm van kritiek overheen en dan krijg je dit soort tweets
[..]
[..]
In ieder geval heb ik ook gelezen dat Rebirth met Hardstyle.com in zee gaat.. CD upcoming? Tom?
Ik baal eigenlijk wel flink, want ik kan er dit jaar niet bij zijn, heb dan een weekend geologie bierdrinken in Duitsland. Ook leuk!
Wel een 13 in een dozijn line up jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Line-up XQ Noisecontrollers:
Noisecontrollers
Wildstylez
Headhunterz
D-Block & S-Te-Fan
Kasparov
Evil Activities
Fanny West
Mc: Dv8
Max Enforcer
Frontliner
Digital Punk
Prankster
Arkaine
Mc: Da Syndrome
Saaie line-up, voor degenen die er wel heen willen kaartjes schijnen bijna uitverkocht te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |