ja hoor, daar is Jaydee weer; kan natuurlijk alleen maar door haakon gepost wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef haakon het volgende:
Dit pareltje van de Toneshifterz(& NC) bevalt me beter dan de nieuwe tracks die ik van ze gehoord heb:
En dit kon alleen maar door jou gepost wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, daar is Jaydee weer; kan natuurlijk alleen maar door haakon gepost worden
De intro wel, maar wtf @ die climax?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:43 schreef haakon het volgende:
[..]
En dit kon alleen maar door jou gepost worden
Heerlijk kazig! Ik hou wel van te cheesy vocalsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:34 schreef haakon het volgende:
Dit pareltje van de Toneshifterz(& NC) bevalt me beter dan de nieuwe tracks die ik van ze gehoord heb:
Bedoel je niet Crypsis & Chain Reaction - Furious?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:16 schreef robuust89 het volgende:
Hoorde op loudness ook trouwens een remix van base alert - zoo, doe mij dan het origineel maar!ook al is die plaat grijsgedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er wel rekening mee dat hij moest afsluiten, vandaar de hoeveelheid harde tracks![]()
Refixje van bassboom?twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:00:15RT @TNThardstyle: TNT FREE TRACK: TNT aka Technoboy ‘N’ Tuneboy wanna thank you for your support. Download our track... http://t.co/izvS6rmB reageer retweet
Lekkerquote:
Ik hoor geen verschil?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Refixje van bassboom?twitter:djtechnoboy twitterde op woensdag 14-12-2011 om 09:00:15RT @TNThardstyle: TNT FREE TRACK: TNT aka Technoboy ‘N’ Tuneboy wanna thank you for your support. Download our track... http://t.co/izvS6rmB reageer retweet
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaalquote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Hier mensen oordoppen van Beter Horen? Ik dacht altijd dat ze ¤140 waren, maar is dus ¤170?
Maat van me wilde ook graag oordoppen aan laten meten, en veel goede verhalen gehoord over die van Beter Horen, dus hem dat aangeraden. Net even samen met hem daarheen gereden.
De "disco"-variant, geschikt voor concerten, festivals, etc, zijn ¤120. De artiesten variant (vlakke demping) ¤170. Dacht zuiver dat die artiesten ¤140 waren...
Ja, voor GOEDE oordoppen ben ik ook wel bereid om wat geld neer te tellen. Maar ik meen me te herinneren dat ik regelmatig las dat ze ¤140 waren. En ik heb 't nooit fout! (quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaal
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekeringquote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mijn Exinores kostten zo'n 160 euro, +20 euro voor 2 jaar verzekering, dus lijkt me vrij normaal
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekering
Dan is het dat geweestquote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 120 euro en 20 verzekering
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:04 schreef T-Force het volgende:
De tracklist van Thera @ Reset had ik geloof ik nog niet gepost, maar die is zeker de moeite waard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er wel rekening mee dat hij moest afsluiten, vandaar de hoeveelheid harde tracks
![]()
![]()
![]()
![]()
03. Intractable One - Ginger (AVIO's BLACK Edit)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kon geen fokkers vinden
[ Bericht 17% gewijzigd door Sc0tTy op 14-12-2011 16:10:02 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Ik mezelf ook niet, deed nog wel zo mijn bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |