Inderdaad! 100% mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
die vocals MOET ik van mezelf altijd voluit meeschreeuwen![]()
en na dat stukje karaoke moet er natuurlijk keihard losgaan worden
kan me nog een Qlimax herinneren (was met de toenmalige vriendin, stond bij T_Killer en NLS04 meen ikquote:
Idd, al die tracks horen op het geluidssysteem van de HMHquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
en oude NC-tracks waren (en zijn) inderdaad goud![]()
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar er zitten nog een boel 'lagere' geluiden/bas-niveaus onder dus als je 'm op een goed geluidssysteem hoort (weetniet waarmee je nu luisterde?) dan klinkt het heel anders!quote:
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIII GOT STRUCK BY LIGHTNING AND THE THUNDAAAAAH!
ik ook, totdat ik de lyrics een keertje op heb gezochtquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..
hier is het wat duidelijker te horenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik versta altijd: I got struck by lightning on the tundra..
gekke rappertsquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hier is het wat duidelijker te horen
dat hoofd @ 0:21
Altijd leuk als ik rap aan het luisteren ben en ik weer een paar hardstyle/hardcore vocalen langs hoor komenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ah tof, grappig om zo het origineel eens te horen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Dus? Als dit je excuus is om niet te gaan wordt je officieel uit de ekte ekte gekicked
[ afbeelding ]Ik ga ook wel gewoon. Ga alleen iets anders proberen te regelen. Geen zin om na een nachtje feesten nog naar Amsterdam te moeten rijden, als ik in 20 minuten met de trein thuis kan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0:38
1:54
Ran-D en Adaro zijn dus ook rap liefhebbers. Ofja.. Halen er dus ook hun inspiratie eruit
[ Bericht 28% gewijzigd door Levitas op 16-12-2011 19:46:17 ]
Crypsisquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
D-block & s-te-fan bedoel ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:35 schreef robuust89 het volgende:
Maar diederikje en Stefan, maken die nog platen?
Die track.. Zo veel winnaars! En ook een plaat die het echt super doet op feesten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:10 schreef Baronpilsener het volgende:
Er was laatst wel een promo van DBSTF op youtube te zien, die was wel weer op niveau. Wel heel typisch DBSTF qua feel enzo. En 2 F8rix platen, schijnt van DJ Pato van Time-out te zijn, maar heeft ook een flinke DBSTF feel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
D-block & s-te-fan bedoel ik.
O wacht
DB heeft inderdaad voor Pato geproduceerdquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:47 schreef ElDani het volgende:
Er was laatst wel een promo van DBSTF op youtube te zien, die was wel weer op niveau. Wel heel typisch DBSTF qua feel enzo. En 2 F8rix platen, schijnt van DJ Pato van Time-out te zijn, maar heeft ook een flinke DBSTF feel.
Ja, die zijn tof inderdaad. Maar Alphaverb heeft de laatste tijd nog best fijne platen gemaakt hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:43 schreef eQuaL het volgende:
Vandaag uit, lekkere tracks!
Doet me een beetje denken aan Alphaverb, toen hij nog lekkere tracks maakte
FUCK YEAH! Doet me denken aan HouseQlassics, wat een vet feest was datquote:
Geen klassieker, wel een gruwelijke plaat! Net zoiets als Magic, hoevaak die ook wordt gedraaid, hij zal altijd zijn werk blijven doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
wat voor mij toch wel een klassieker is:
Ik doel meer op de Alphaverb van Trauma, T.B.A. & Thunderstylequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Ja, die zijn tof inderdaad. Maar Alphaverb heeft de laatste tijd nog best fijne platen gemaakt hoor!
Overdrive Ya Woofah, Greatest Show on Earth en We All Shall Fall
LIES!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:42 schreef T_Killer het volgende:
Ik wil Unbroken ook even noemen. Hoorde volgens mij ook bij die 2 x 4 track vinyls. Heerlijke plaat, heb m op Loudness ook nog gehoord.
[..]
Ik ken n Fokker die al kaartjes heeft
Zeker wel een klassieker voor moi, die mid is echt zo dikquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Geen klassieker, wel een gruwelijke plaat! Net zoiets als Magic, hoevaak die ook wordt gedraaid, hij zal altijd zijn werk blijven doen
Allemaal zal vast niet maar toch zal er de 21e (ondanks de standaard line up) ook wel wat van dat oudere werk voorbijkomen denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Idd, al die tracks horen op het geluidssysteem van de HMH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@NLS we wachten met smart
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |