abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123145275
Teleurstellend spel, vooral in de tweede helft. Bah, ik vond het passieve spel van Galatasaray maar niets. De spelers zetten maar geen druk. En de wissel Sneijder - Ambrabat was me ook niet helemaal duidelijk eigenlijk. Drogba zag ik ook niet echt spelen (zo gek is dat ook niet, hij is nog pas in de team). Arghh. Hopelijk spelen ze in Duitsland beter. Het uitslag 1-1 is in ieder geval in het voordeel van Schalke. Nee, Hamit maakte ook teveel fouten. :(.

Maar goed, IN DUITSLAND MAKEN WE ZE AF JA. Mits Galatasaray initiatief neemt om te gaan spelen... Zie lieten het maar gebeuren in deze wedstrijd.
  Forum Admin donderdag 21 februari 2013 @ 16:16:44 #77
35723 crew  GGMM
pi_123164929
quote:
Coach Terim ontevreden over Sneijder
ISTANBUL - Wesley Sneijder en Didier Drogba hebben de hooggespannen verwachtingen niet waargemaakt bij hun Europese debuut voor Galatasaray.

Beide sterren konden zich woensdag amper onderscheiden tijdens de eerste confrontatie met Schalke 04 in de achtste finale van de Champions League. Trainer Fatih Terim, die Sneijder al in de rust wisselde, was dan ook niet tevreden over zijn sterren.

''We konden onze tegenstander niet voldoende onder druk zetten, omdat Sneijder, Drogba en Burak Yilmaz voorin niet voor genoeg pressie zorgden'', aldus de 59-jarige trainer.

Terim ziet het bereiken van de kwartfinales somber in. ''Voor Schalke is deze 1-1 in Istanbul een voordeel.''

Altintop
Hamit Altintop, voormalig speler van Schalke, keek met gemengde gevoelens terug op de thuiswedstrijd.

''Helaas konden we niet laten zien wat we wilden. Schalke speelde beter dan we hadden verwacht, wij konden niet brengen wat de trainer van ons had gevraagd. Toch geloven we dat we door kunnen gaan.''
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_124009160
Schalke stopte tunnelgravende Galatasaray-fans: 'Dat verhaal klopt'

Galatasaray bereikte dinsdagavond ten koste van Schalke 04 de kwartfinales van de Champions League en werd in Gelsenkirchen gesteund door duizenden fans. Een deel van de supporters probeerde een dag eerder al het stadion in te komen, omdat zij graag een training van Cim Bom wilden bekijken. Zij hadden echter geen toegang tot de Veltins Arena en bedachten een plan.

Een honderdtal supporters probeerde een tunnel te graven, om zo alsnog het stadion in te komen. "Dat verhaal klopt", zegt Horst Heldt, directeur bij Schalke. "Onze Turkse vrienden wilden graag naar de training kijken. Maar omdat het sneeuwde en de grond bevroren was, lukte het de fans niet om binnen te komen. Onze veiligheidsmensen hebben het probleem daarna opgelost."
Volgens Heldt was de actie van de fans 'puur gebaseerd op clubliefde' en waren de Turken niet van plan om iets te stelen. Schalke zal daarom verder geen stappen meer ondernemen. Galatasaray won met 2-3 in de Veltins Arena en plaatste zich daardoor voor het eerst sinds twaalf jaar voor de laatste acht van de Champions League.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183813
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125247881
Vandaag heeft Sneijder de winnende treffer gescoord voor Galatasaray. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het lijkt erop dat onze Wesley steeds beter wordt. Volgens mij heeft hij al zijn vijfde gescoord voor Galatasaray.
pi_125248563
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_125249586
quote:
En een goede combinatie met Drogba :9.
  zondag 14 april 2013 @ 03:06:02 #82
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_125255867
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef Bilge het volgende:

Galatasaray bereikte dinsdagavond ten koste van Schalke 04 de kwartfinales van de Champions League en werd in Gelsenkirchen gesteund door duizenden fans. Een deel van de supporters probeerde een dag eerder al het stadion in te komen, omdat zij graag een training van Cim Bom wilden bekijken. Zij hadden echter geen toegang tot de Veltins Arena en bedachten een plan.

Een honderdtal supporters probeerde een tunnel te graven, om zo alsnog het stadion in te komen. "Dat verhaal klopt", zegt Horst Heldt, directeur bij Schalke. "Onze Turkse vrienden wilden graag naar de training kijken. Maar omdat het sneeuwde en de grond bevroren was, lukte het de fans niet om binnen te komen. Onze veiligheidsmensen hebben het probleem daarna opgelost."
Volgens Heldt was de actie van de fans 'puur gebaseerd op clubliefde' en waren de Turken niet van plan om iets te stelen. Schalke zal daarom verder geen stappen meer ondernemen. Galatasaray won met 2-3 in de Veltins Arena en plaatste zich daardoor voor het eerst sinds twaalf jaar voor de laatste acht van de Champions League.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O-
graag op anoniem
pi_125259978
quote:
11s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef Bilge het volgende:

SPOILER
Dat plaatje in de spoiler maakt het af! :D.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 21:22:14 (OP -> spoiler.) ]
pi_126071330
Kick, want morgen kampioen *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_126085355
Aparte dag dan.

GS met oud-Ajacied Sneijder die kampioen kan worden en tegelijkertijd tig km verderop in Nederland zijn oude club AC Ajax die zijn 32st? landstitel gaat binnenhalen.

Mooier kan je het niet hebben lijkt mij.
pi_126111930
@GS-supporters: gefeliciteerd!

Groet,
FB-supporter
pi_126115118
Dank je wel sylvester
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')