Ik ben helemaal niet zo leuk hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is heloef nog in de race voor leukste neger?
Is het ook.quote:
Je bent de enige FOK!ker naast Sunchaser waarvan ik weet dat die neger is.quote:
Als jij maar foto's hebt danquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, naaktfoto's zouden veel geld kosten.
ik geef je al het geld wat ik op mijn rekening heb voor een naaktfotoquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, naaktfoto's zouden veel geld kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell yeah.quote:
Waarom ligt dat op je toetsenbord? Moest je kotsen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dropmede.
Denk aan dropshot, maar dan met honing erdoor. Of vloeibare honingraaddropjes.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik geef je al het geld wat ik op mijn rekening heb voor een naaktfotoIk was vanmorgen 3 euro rijker, maar mijn vader wilde de helft van mijn schoenen betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat niet inkijken in mijn klantenbestand.quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal succesvol gewingmanned?
Omdat ik moest lachen over de loempia opmerking terwijl mijn mond vol was. Nu is mijn toetsenbord plakkerig(er).quote:Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom ligt dat op je toetsenbord? Moest je kotsen?
Yo Soit gooi eens wat geld op tafel.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
Wait, what?
Money is bereid naaktfoto's van haarzelf te verkopen?
Kijk maar uit, misschien lopen hier stiekem rijke fokkers rond
Doe je goed. Beter kom je vrijdag naar de meet en help je me.quote:Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat niet inkijken in mijn klantenbestand.
Maar het waren er twee in ieder geval.
MILG.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
Wait, what?
We kunnen met zijn allen een inzamelactie doen, als iedereen nou een honderdje inlegtquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
Wait, what?
Of gewoon met z'n allenquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Yo Soit gooi eens wat geld op tafel.
Haha, onderschat de hoogte van 'hoog genoeg' niet hè.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef LostInSpace het volgende:
Wait, what?
Die gaat zo diep in de schulden raken binnenkortquote:Op zondag 11 december 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je goed. Beter kom je vrijdag naar de meet en help je me.
[..]
MILG.
How many digits are we talking?quote:Op zondag 11 december 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, onderschat de hoogte van 'hoog genoeg' niet hè.
fuck he, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Maar misschien wil de playboy onze actie sponsorenquote:Op zondag 11 december 2011 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
We kunnen met zijn allen een inzamelactie doen, als iedereen nou een honderdje inlegt![]()
Honderd miljoen miljard.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
How many digits are we talking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |