Jongen, waar moeten we stemmen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Jongens bij de FOK! verkiezingen even op mij stemmen als "meest aandachtsgeile user".
Open er een topic over, dan bewijs je gelijk je titelquote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Jongens bij de FOK! verkiezingen even op mij stemmen als "meest aandachtsgeile user".
tuurlijk heloefquote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
hoiquote:
Ik ben het even kwijt. Sta ik nu ook al op een lijst?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Wat heb je daar voor over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Wat schuift et?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
+1quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, waar moeten we stemmen dan?
Inderdaad. Komt er geen mooi pagina uiteindelijk waar je gewoon lekker paar rdio buttons kan indrukken?quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe bedoel je,dat topic is onduidelijk.Anders is het overzichtelijk, mang.
Hoe je stemt is als volgt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe bedoel je,dat topic is onduidelijk.Anders is het overzichtelijk, mang.
Done.quote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je stemt is als volgt.
Aandachtgeilste user
stevenmac26
Paul
Maanvis
Speciman.
Phantomesse
Quickie_Brat
Dit is de aandachtgeilerslijst, gewoon iemand aan toevoegen en klaar.
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Lokaquote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je stemt is als volgt.
Aandachtgeilste user
stevenmac26
Paul
Maanvis
Speciman.
Phantomesse
Quickie_Brat
Dit is de aandachtgeilerslijst, gewoon iemand aan toevoegen en klaar.
Jij kent de oude ik niet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Loka(= je favo smiley
)
Ik zeg doen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Loka(= je favo smiley
)
Ik post hier ook mijn hele privéleven voor aandachtquote:Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent de oude ik niet.![]()
Ik postte altijd dat ik eeuwig maagd zou blijven en lelijk was.
En dan zei iedereen dat het niet zo was. Heerlijk.
Ja, ik ben mlig nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Weten je ouders het al van de opleiding?
Ik wist het wel.quote:Op zondag 11 december 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik post hier ook mijn hele privéleven voor aandacht
Dat wordt natuurlijk Soit/mrk.nquote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee dan wil ik een categorie voor de grootste terugkloner op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |