Ja. Natuurlijk heeft ze af en toe domme opmerkingen van zichzelf maar het wordt wel veel erger gemaakt dan dat het daadwerkelijk is. Logisch ook wel.quote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, oeh en achter de schermen is ze totaal anders dus?
Klopt wel ja.quote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ze mij ook als erg dom zouden bestempelen als ik meedeed aan zo'n programma.
Gewoon omdat ik soms van die achterlijk klinkende dingen kan zeggen, daar doet een bovengemiddeld IQ niets aan af.
Jongen, waar moeten we stemmen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Jongens bij de FOK! verkiezingen even op mij stemmen als "meest aandachtsgeile user".
Open er een topic over, dan bewijs je gelijk je titelquote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Jongens bij de FOK! verkiezingen even op mij stemmen als "meest aandachtsgeile user".
tuurlijk heloefquote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
hoiquote:
Ik ben het even kwijt. Sta ik nu ook al op een lijst?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Wat heb je daar voor over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
Wat schuift et?quote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
+1quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, waar moeten we stemmen dan?
Inderdaad. Komt er geen mooi pagina uiteindelijk waar je gewoon lekker paar rdio buttons kan indrukken?quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe bedoel je,dat topic is onduidelijk.Anders is het overzichtelijk, mang.
Hoe je stemt is als volgt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe bedoel je,dat topic is onduidelijk.Anders is het overzichtelijk, mang.
Done.quote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je stemt is als volgt.
Aandachtgeilste user
stevenmac26
Paul
Maanvis
Speciman.
Phantomesse
Quickie_Brat
Dit is de aandachtgeilerslijst, gewoon iemand aan toevoegen en klaar.
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Lokaquote:Op zondag 11 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je stemt is als volgt.
Aandachtgeilste user
stevenmac26
Paul
Maanvis
Speciman.
Phantomesse
Quickie_Brat
Dit is de aandachtgeilerslijst, gewoon iemand aan toevoegen en klaar.
Jij kent de oude ik niet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Loka(= je favo smiley
)
Ik zeg doen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent niet eens aandachtsgeil. Dan stem ik nog liever op Loka(= je favo smiley
)
Ik post hier ook mijn hele privéleven voor aandachtquote:Op zondag 11 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent de oude ik niet.![]()
Ik postte altijd dat ik eeuwig maagd zou blijven en lelijk was.
En dan zei iedereen dat het niet zo was. Heerlijk.
Ja, ik ben mlig nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:38 schreef Soit het volgende:
[..]
Weten je ouders het al van de opleiding?
Ik wist het wel.quote:Op zondag 11 december 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik post hier ook mijn hele privéleven voor aandacht
Dat wordt natuurlijk Soit/mrk.nquote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee dan wil ik een categorie voor de grootste terugkloner op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |