Je vond me grappig? Wil je dat even heel gauw melden in dit topicquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik moest lachen over de loempia opmerking terwijl mijn mond vol was. Nu is mijn toetsenbord plakkerig(er).
Lang leven vrouwen die hun principes te koop zetten!quote:Op zondag 11 december 2011 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, onderschat de hoogte van 'hoog genoeg' niet hè.
Money is wel een verbetering op Britt en Stacey.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fuck he, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Maar misschien wil de playboy onze actie sponsoren
Shit man, dan kan ik nog beter Europa kopen. Is goedkoperquote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard.
Ongeveer.
In dat geval moeten we naar Europa bellen en vragen of ze het noodfonds niet veel beter kunnen inzetten dan om Griekenland te reddenquote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard.
Ongeveer.
Ach, heeft hij in ieder geval iets nuttigs met zijn geld gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gaat zo diep in de schulden raken binnenkort
Vrouwen en humor Fixed.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vond me grappig? Wil je dat even heel gauw melden in dit topic
Vrouwen en humor
Ik heb je al wel vaker betrapt op grappige opmerkingenquote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vond me grappig? Wil je dat even heel gauw melden in dit topic
Vrouwen en humor
De aap komt uit de mouw: cactus is een manquote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je al wel vaker betrapt op grappige opmerkingen
Ach we gaan toch met z'n allen failliet. Mark my words.quote:Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
In dat geval moeten we naar Europa bellen en vragen of ze het noodfonds niet veel beter kunnen inzetten dan om Griekenland te redden
Nee, Britt is tof en slim.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Money is wel een verbetering op Britt en Stacey.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb je al wel vaker betrapt op grappige opmerkingen
quote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw: cactus is een man
Ik ben een kloon van Soit, ik zal het maar toegevenquote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef kutkloon7 het volgende:
De aap komt uit de mouw: cactus is een man
Goed dan. Ik ben Cactus en Cactus is mij. Het was een experiment.quote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Soit, ik zal het maar toegeven
Je bedoelt deze Britt?quote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, Britt is tof en slim.En wie is Stacey?
Jammer, ik wilde je net gaan hosselen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Okay, scratch that.quote:
Die is lang niet zo grappigquote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja. Britt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt deze Britt?
[ afbeelding ]
Dit is Stacey overigens.
[ afbeelding ]
Wat een monsters zeg.quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt deze Britt?
[ afbeelding ]
Dit is Stacey overigens.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net gaan hosselen.
Kill it with firequote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt deze Britt?
[ afbeelding ]
Dit is Stacey overigens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |