ja klopt.. Vorig seizoen kreeg je een blik in de gedachten van degene die de misdaad pleegde. Zoals Kim in de eerste aflevering, is mij niet echt duidelijk waarom ze deed wat ze deed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:07 schreef HAL9000S het volgende:
Het viel me op dat je vorig jaar het verhaal duidelijk van 2 kanten zag, waardoor je soms meer inzicht (en soms zelfs wat meer begrip) kreeg in de motieven van de daders. Denk aan die Turkse man op het gemeentehuis, de gekwelde homo die die jonge gast dood sloeg in Amsterdam of de aflevering met Tygo dat dat meisje dr stiefbroertje doodstak uit noodweer, de ex crimineel die de grootste moeite heeft om dmv zijn normale baan rond te komen. Of die man die er financieel helemaal aan onderdoor ging en daarom zijn familie probeerde te vermoorden.
Tot nu toe ontbreken die verhelderende motieven totaal omdat de karakters vrijwel niet worden uitgediept, hetgeen toch wel erg jammer is imo. Het lijkt vooral vorm over inhoud te zijn, wauwse en overmatige sex/drugs scene's, zo'n vaag en ondoorgrondelijk personage afgelopen weekend.... hopelijk gaat dat nog wel veranderen de komende afleveringen.
Ik ook, maar daarom wel intrigerendquote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Bombshell het volgende:
Echt type meisje waar ik een ongelofelijke hekel aan heb.
irl zal het wel een Mitchell of een Kelvin zijn geweest jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef Bombshell het volgende:
Zulke meisjes vallen toch niet op nederlanders..
quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Specularium het volgende:
Tfoe, ik dacht al dat ie nooit zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |