Ja vind je het gek, zij is ook de enige die iemand dood heeft gestoken. En dat ook nog verdiende loon vindenquote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef Chuphinh het volgende:
Wtf, zielig hoe zij tussen alles is beland en ze wordt als enige gestraft..
Naja die "halal slet" (naam vergeten) had een soort van verdiende loon... ahum beetje extreem maar ja.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, zij is ook de enige die iemand dood heeft gestoken. En dat ook nog verdiende loon vinden
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Specularium het volgende:
Tfoe, ik dacht al dat ie nooit zou komen.
Ze was daarvoor doodsbang gemaakt.,quote:Op zondag 15 april 2012 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, zij is ook de enige die iemand dood heeft gestoken. En dat ook nog verdiende loon vinden
Ja, dat is natuurlijk ook zo.quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef hexje het volgende:
[..]
De afleveringen wijken af van de echte zaak. Viel mij vorig seizoen ook op. Als je dan de echte zaak leest snap je het beter.
Gek maken? Is dat een soort term binnen de vmbo slang?quote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigen schuld dat gek maken ging veel te ver.,
Stalken begrijp je dat wel dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gek maken? Is dat een soort term binnen de vmbo slang?
Maar nu is het een allochtoon vmbo sletje en daar gaat de rechter toch anders mee om denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen was er een soort gelijk iets met een millitair toch?
ik vind als je verhaal komt halen op zo een agressieve manier dat je mensen in doodsangst brengt kan je ook verwachten dat ze zich zo verdedigen.,
Komop hey, een handgemeen los je toch niet op door iemand dood te steken.... dat is toch totaal buiten proportioneel? Er waren legio mogelijkheden om er een eind aan te maken, zonder een mes te gebruiken en de politie was al onderweg.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen was er een soort gelijk iets met een millitair toch?
ik vind als je verhaal komt halen op zo een agressieve manier dat je mensen in doodsangst brengt kan je ook verwachten dat ze zich zo verdedigen.,
Zag ik niet echt hoor, in de aflevering. Dat dode meisje was wel redelijk psychopathisch met dat gezicht afbijten.quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef Kroelo het volgende:
TBS omdat ze ernstige borderline stoornis had toch?
Denk je dat echt serieus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar nu is het een allochtoon vmbo sletje en daar gaat de rechter toch anders mee om denk ik.
Dat doen bontkraagjes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
en dat met die camera achteraf die meiden doen alsof ze het slachtoffer waren
De beeldvorming speelt altijd mee denk ik. Onlangs is uit onderzoek gebleken dat allochtone mensen harder worden gestraft voor dezelfde feiten in vergelijking met autochtone mensen. Sowieso ik studeer sociologie en discriminatie werkt op allerlei manieren door, ook al willen mensen het zelf niet eens, je hebt altijd vooroordelen over mensen.quote:
Nee bedankt, ik was nog aan het zoekenquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Syb.ren het volgende:
http://www.digibron.nl/se(...)dfce76&sourceid=1011
De originele zaak, of was deze al geplaatst?
He, was net zo enthousiast zelf aan het zoekenquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Syb.ren het volgende:
Laat dat onderzoek eens zien.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Mishu het volgende:
[..]
Onlangs is uit onderzoek gebleken dat allochtone mensen harder worden gestraft voor dezelfde feiten in vergelijking met autochtone mensen.
He, bedankt. waarom is dat jou wel gelukt?quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Syb.ren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |