quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Kwalberto het volgende:
Da fuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Halflange lederen jas, halflange stoffen jas, lange lederen jas, en een jack voor op de motor. Allemaal prima kwaliteit leder, niet van die vulliszakkentroep.quote:Op maandag 12 december 2011 19:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit topic nog steeds open?
Allemaal haten op glimmende jassen met bontkraag terwijl jullie er zelf vast als kneusjes bijlopen met van die goedkoop uitziende jassen zonder capuchon en pasvorm.
Capuchons is voor paupers en inuit? (wat inuit ook mag betekenen)quote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef lezzmeister het volgende:
[..]
Halflange lederen jas, halflange stoffen jas, lange lederen jas, en een jack voor op de motor. Allemaal prima kwaliteit leder, niet van die vulliszakkentroep.
Uiteraard zonder kapuchon, dat is voor paupers en Inuit. Als je toch bont neemt neem dan goed bont en toon een beetje finesse, niet van dat tweederangs kattenbont. Spreekt vanzelf dat dat alleen voor dames is en niet voor heren.
Als je wat onderontwikkeld ben mag je ook wel Eskimo zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Capuchons is voor paupers en inuit? (wat inuit ook mag betekenen)
Slaat helemaal nerges op dit.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef lezzmeister het volgende:
[..]
Als je wat onderontwikkeld ben mag je ook wel Eskimo zeggen.
Kijk naar wie ze draagt. Alleen paupers. Lui die geen bed kunnen betalen maar per se een bontkraag en muts op de jas moeten hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Slaat helemaal nerges op dit.
Waarom zouden capuchons voor paupers zijn?
Omdat ze geen paraplu kunnen betalenquote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Slaat helemaal nerges op dit.
Waarom zouden capuchons voor paupers zijn?
Die kwallen bij ONM die denken dat dit straattaal isquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef lezzmeister het volgende:
[..]
Ik versta ze ook nooit. Dat taaltje van ze.
Soberzo, opzich niet veel mis met straattaal maar niet op deze manier.quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Die kwallen bij ONM die denken dat dit straattaal is_!
Ik ben geen pauper en heb een goed bed. Net als vele anderen met jassen die capuchons hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef lezzmeister het volgende:
[..]
Kijk naar wie ze draagt. Alleen paupers. Lui die geen bed kunnen betalen maar per se een bontkraag en muts op de jas moeten hebben.
Dat of ze wonen in gebieden waar er het hele jaar door een meter sneeuw ligt maar ik geloof dat dat in NL niet het geval is. Corrigeer me maar als dat wel zo is.
Ik versta ze ook nooit. Dat taaltje van ze.
Nog meer bontkraaggeniëen.
Trek het je niet aan. Hij is gewoon jaloers op mooibojs met swag, zoals wij.quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben geen pauper en heb een goed bed. Net als vele anderen met jassen die capuchons hebben.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Hij is gewoon jaloers op mooibojs met swag, zoals wij.
Zie die ecto benen danquote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn jas. Kan niet klagen, lekker warm en niet ordinair.
Dat soort jassen staan erg leuk, ja.quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn jas. Kan niet klagen, lekker warm en niet ordinair.
Ik heb ook zo'n jas(naast mijn glimmende met dikke bontkraag en andere) maar dan met een bontkraag eraan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef _Fleurtje_1 het volgende:
[..]
Dat soort jassen staan erg leuk, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |