Ik ben u graag tot dienst.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Soms per ongeluk pareltjes tegenkomen, that's what it's all about hier.
Zat het net, heb veel vrienden in A'dam wonen dus binnenkort is kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef mr.flame het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/search.html
bij genre dubstep aanvinken en gewoon af en toe op kijkenMeeste dubstep-party's staan er wel op vermeld (niet alles jammer genoeg)
Edit: Ligt eraan waar je woont, maar meestal worden hier (voor de randstad) ook wel dubstep-party's aangekondigd door mede-fokkers
Las ik net, klinkt vet! Raakt dat uitverkocht ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef technopunx het volgende:
[..]
Skrillex komt het nieuwe jaar in de HMH met een nieuwe show. Heb hem afgelopen jaar op Lowlands gezien, was erg tof. maar op zich hoort Dubstep net als techno en electro ergens in een ouwe loods kraakpand of fabriekshal
quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef technopunx het volgende:
[..]
Skrillex komt het nieuwe jaar in de HMH met een nieuwe show. Heb hem afgelopen jaar op Lowlands gezien, was erg tof. maar op zich hoort Dubstep net als techno en electro ergens in een ouwe loods kraakpand of fabriekshal
denk het welquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las ik net, klinkt vet! Raakt dat uitverkocht ?
WIJ GAAN SOWIESOquote:
als jij betaaltquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Las ik net, klinkt vet! Raakt dat uitverkocht ?
Ga deze is onthouden. Was zaterdag nog in de maassilo bij Loudnessquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:52 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zul je dan denk ik ook wel vet vinden. zijn alleen nog geen namen bekend
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:05 schreef Beardslasher het volgende:
Clubroot
in Brussel
https://www.facebook.com/events/130224953757103/
Niet helemaal dat ik zeg van wow maar ook zeker niet slecht. Thanks Trippie.quote:Op maandag 12 december 2011 23:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ben u graag tot dienst.
Werd vandaag nog op dit pareltje gewezen, maar dat is denk ik niet echt je ding.
Benny Page in Februari nog gezien in Sittard, wat was dat vet hey.quote:Op maandag 12 december 2011 23:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik ben u graag tot dienst.
Werd vandaag nog op dit pareltje gewezen, maar dat is denk ik niet echt je ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |