Het liefst met mn oude vrienden idd maar dat probeer ik wat los te laten. Nieuwe vrienden maken gaat niet meer erg snel heb ik het idee als je iets ouder wordt. Merk gewoon dat ik tegenwoordig bijna chagerijnig wordt als het vrijdag is en er niks gepland is voor het weekend.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Gomez.Adams het volgende:
De vraag is eigenlijk, wat zou je graag willen doen? Heb je iets in gedachten of weet je niet wat je precies wilt doen?
Uit de OP maak ik op dat je het liefst met je oude vrienden nog zou willen stappen. Maar dat kan niet meer omdat iedereen een beetje gesettled is.
Met je collega's erop uit gaan/nieuwe vrienden maken?
Tuurlijk. Ontspanning met vrienden is leuk. Begrijpelijk dat je het niet leuk vindt als je het je weet dat je in het weekend niks te doen hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Het liefst met mn oude vrienden idd maar dat probeer ik wat los te laten. Nieuwe vrienden maken gaat niet meer erg snel heb ik het idee als je iets ouder wordt. Merk gewoon dat ik tegenwoordig bijna chagerijnig wordt als het vrijdag is en er niks gepland is voor het weekend.
Ik heb het geprobeerd, maar vond dat errrg lastig. In je eentje blijft het toch bij incidenteel een praatje hier en daar in de kroeg. Echt contact is er niet, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Bombshell het volgende:
Toch voel ik een enorme drempel om alleen het nachtleven in NL te gaan verkennen.
Goed plan.. Wie gaat ermee?quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef boskameel het volgende:
Waarom gaan jullie niet samen stappen hier?
Woww ja, nachtleven in je eentje verkennen zou ik ook niet durven. Leven opbouwen is idd lastigquote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Bombshell het volgende:
Toch voel ik een enorme drempel om alleen het nachtleven in NL te gaan verkennen.
Het is echt lastig om een leven weer opnieuw een soort van op te bouwen.
Omdat een goeie vriend altijd loopt te zeiken dat ik me aan moet melden bij die site ben ik laatst es gaan kijken... mijn GOD wat een stel kneuzen. Bij geen enkele foto had ik zoiets van 'daar zou ik graag bij geweest willen zijn'.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ is misschien wat voor je, TS.
Terwijl die goede vriend er zelf tussenstond.quote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Omdat een goeie vriend altijd loopt te zeiken dat ik me aan moet melden bij die site ben ik laatst es gaan kijken... mijn GOD wat een stel kneuzen. Bij geen enkele foto had ik zoiets van 'daar zou ik graag bij geweest willen zijn'.
=> rappoklappo lid worden van een studentenvereniging/studievereniging/sportverenigingquote:Op zondag 11 december 2011 23:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Woww ja, nachtleven in je eentje verkennen zou ik ook niet durven. Leven opbouwen is idd lastigworstel er al 2 jaar mee, gaat nu wel iets beter dan een jaar geleden maar toch... en ik ben student, kun je nagaan. Genoeg mogelijkheden zou je zeggen, maar je moet wel ff de juiste mensen tegenkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |