abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105467711
Doordeweeks vermaak ik me prima met werk & sporten. Echter verveel ik me zowat elk weekend dood. Ga richting de 30 jaar en veel vrienden hebben het te druk met hun relatie, zelfs al kinderen of werk. Waar het een paar jaar terug elk weekend feest was is het nu de grootst mogelijke moeite om een keer weer wat af te spreken. Ben nu alweer bijna twee jaar vrijgezel ook, en op wat scharrels na gebeurd er de laatste tijd vrij weinig. In mn eentje dingen doen vind ik opzich oke maar ook wat ongezellig.

Misschien hebben mensen tips om hier mee om te gaan of deel je frustraties.
pi_105467789
Meer werken, meer geld?
pi_105468652
Zit daar idd wel over te denken om nog een baan erbij te zoeken.
pi_105468758
In de horeca bijbaantje nemen? Gezellige omgeving, nieuwe collega's, nieuwe potentiële stapvrienden
pi_105468940
De vraag is eigenlijk, wat zou je graag willen doen? Heb je iets in gedachten of weet je niet wat je precies wilt doen?
Uit de OP maak ik op dat je het liefst met je oude vrienden nog zou willen stappen. Maar dat kan niet meer omdat iedereen een beetje gesettled is.
Met je collega's erop uit gaan/nieuwe vrienden maken?
pi_105469173
je bent niet de enige hoor.
ik verveel me ook ieder weekend, en ook nog eens doordeweeks!
damn..
pi_105469965
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Gomez.Adams het volgende:
De vraag is eigenlijk, wat zou je graag willen doen? Heb je iets in gedachten of weet je niet wat je precies wilt doen?
Uit de OP maak ik op dat je het liefst met je oude vrienden nog zou willen stappen. Maar dat kan niet meer omdat iedereen een beetje gesettled is.
Met je collega's erop uit gaan/nieuwe vrienden maken?
Het liefst met mn oude vrienden idd maar dat probeer ik wat los te laten. Nieuwe vrienden maken gaat niet meer erg snel heb ik het idee als je iets ouder wordt. Merk gewoon dat ik tegenwoordig bijna chagerijnig wordt als het vrijdag is en er niks gepland is voor het weekend.
pi_105470323
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Het liefst met mn oude vrienden idd maar dat probeer ik wat los te laten. Nieuwe vrienden maken gaat niet meer erg snel heb ik het idee als je iets ouder wordt. Merk gewoon dat ik tegenwoordig bijna chagerijnig wordt als het vrijdag is en er niks gepland is voor het weekend.
Tuurlijk. Ontspanning met vrienden is leuk. Begrijpelijk dat je het niet leuk vindt als je het je weet dat je in het weekend niks te doen hebt.
Je kunt bv gaan sporten of andere hobby's uitoefenen, maar je hebt gewoon behoefte om samen met vrienden iets te ondernemen. Dus dáár moet aan gewerkt worden, ondanks dat dat lastig is, want vrienden maak je niet zomaar.. dat groeit. Je kunt gewoon een keer met bv een collega waarmee je het kunt vinden wat gaan doen op vrijdagmiddag, of met een stel collega's.
Het moet ergens beginnen.
  zondag 11 december 2011 @ 21:37:36 #9
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105471308
Check meetup.com voor jouw stad, of laat mensen bij je logeren via couchsurfing.org. Gezellig en je ontmoet nieuwe mensen.

Veel stellen met kids gaan ineens op hun nest zitten, en kijken op zaterdagavond een beetje TV ofzoiets. Als jouw vrienden ook zo zijn, zou ik toch zoeken naar nieuwe, hoor. Die leeftijd is geen enkele beperking.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_105471716
Denk je dat Cervantes zich verveelde toen deze in een ongeriefelijke gevangenis zijn Don Quichot schreef?
ADHD-C
  zondag 11 december 2011 @ 21:49:13 #11
359089 Heartbeat74
ba-doem..ba-doem...ba-doem..
pi_105471984
Er is natuurlijk genoeg te bedenken. Je moet jezelf eerst maar afvragen wat je nu wil.
  zondag 11 december 2011 @ 21:51:16 #12
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105472120
I feel your pain.. ik ben 30, sinds de zomer vrijgezel en ik ben toch in een soort gat gevallen daardoor.

Ik ben vooral meer gaan sporten voorlopig.. voor de rest weet ik het ook nog niet zo goed. Misschien dat ik binnenkort toch in mijn eentje op stap ga. Gewoon schijt hebben eraan.
There is a long line down from heaven.
pi_105473459
Couchsurfing vind ik wel een goede idd, ga me van de week eens aanmelden.
Heb zelf een tijdje alleen gereisd en daar was het contact zo gelegd. Veel dingen ook alleen gedaan. Toch voel ik een enorme drempel om alleen het nachtleven in NL te gaan verkennen.

Het is echt lastig om een leven weer opnieuw een soort van op te bouwen.
  zondag 11 december 2011 @ 22:40:33 #14
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_105474917
(8> }:|
  zondag 11 december 2011 @ 22:41:27 #15
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_105474972
Wat ik vaak zie bij vrijgezellen rond de 30 is dat ze gaan stappen met de jongere generatie ( tussen de 23 en 30 ) die gaan nog volop uit en wie weet kom je daar een leuke meid tegen. En sowieso een paar stap vrienden.

Bv broertjes van je 'oude' vrienden. Of neefjes in je familie.
pi_105475006
relatieplanet.nl
pi_105475380
Waarom gaan jullie niet samen stappen hier?
  zondag 11 december 2011 @ 22:54:13 #18
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_105475645
ga gewoon naar een leuke niet te drukke/ grote kroeg. Ga daar een maand lang 3 keer per week een avond heen. Drink, rook. En je krijgt vanzelf wel contact.
  zondag 11 december 2011 @ 22:57:53 #19
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_105475825
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Bombshell het volgende:
Toch voel ik een enorme drempel om alleen het nachtleven in NL te gaan verkennen.
Ik heb het geprobeerd, maar vond dat errrg lastig. In je eentje blijft het toch bij incidenteel een praatje hier en daar in de kroeg. Echt contact is er niet, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik ben met collega's een bordspellen groepje begonnen. Erg leuk als tijdverdrijf.

Als het je echt om de meiden gaat, dan is het wel doenbaar om op div. pickup-artist (PUA) forums een buddy te vinden om zaterdagavond lekker de stad in te gaan. Ik denk dat hier ergens op Fok ook wel een thread loopt op PUA gebied.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_105478044
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef boskameel het volgende:
Waarom gaan jullie niet samen stappen hier?
Goed plan.. Wie gaat ermee?
  zondag 11 december 2011 @ 23:50:13 #21
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_105478052
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Bombshell het volgende:
Toch voel ik een enorme drempel om alleen het nachtleven in NL te gaan verkennen.

Het is echt lastig om een leven weer opnieuw een soort van op te bouwen.
Woww ja, nachtleven in je eentje verkennen zou ik ook niet durven. Leven opbouwen is idd lastig ;( worstel er al 2 jaar mee, gaat nu wel iets beter dan een jaar geleden maar toch... en ik ben student, kun je nagaan. Genoeg mogelijkheden zou je zeggen, maar je moet wel ff de juiste mensen tegenkomen.
  maandag 12 december 2011 @ 00:06:59 #22
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105478672
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ is misschien wat voor je, TS.
pi_105480591
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/ is misschien wat voor je, TS.
Omdat een goeie vriend altijd loopt te zeiken dat ik me aan moet melden bij die site ben ik laatst es gaan kijken... mijn GOD wat een stel kneuzen. Bij geen enkele foto had ik zoiets van 'daar zou ik graag bij geweest willen zijn'.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105480674
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Omdat een goeie vriend altijd loopt te zeiken dat ik me aan moet melden bij die site ben ik laatst es gaan kijken... mijn GOD wat een stel kneuzen. Bij geen enkele foto had ik zoiets van 'daar zou ik graag bij geweest willen zijn'.
Terwijl die goede vriend er zelf tussenstond. :')
pi_105480737
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:50 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Woww ja, nachtleven in je eentje verkennen zou ik ook niet durven. Leven opbouwen is idd lastig ;( worstel er al 2 jaar mee, gaat nu wel iets beter dan een jaar geleden maar toch... en ik ben student, kun je nagaan. Genoeg mogelijkheden zou je zeggen, maar je moet wel ff de juiste mensen tegenkomen.
=> rappoklappo lid worden van een studentenvereniging/studievereniging/sportvereniging

PS. Na je studietijd is eea een stuk lastiger. Mensen worden steeds gecompliceerder/conservatiever/afstandelijker naarmate ze ouder worden en een verenigingsleven is bij burgerverenigingen volgens mij bijna non-existent.

(Diezelfde vriend die ik mijn vorige post aanhaal zou zeggen dat je bijvoorbeeld bij de rotary lid zou kunnen worden. Althans dat zegt ie tegen mij... niet dat hij ook maar half weet wat de rotary is)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')