neequote:
Ik kon door de opgehaalde herinneringen nauwelijks nog in slaap komen. Dat is op zijn eigen manier ook best sneuquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens gewoon gisteren op mijn laptop in slaap gevallen.
Hoe ik dat voor elkaar kreeg is me een raadsel.
Op je toetsen of dichtgeklaptquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens gewoon gisteren op mijn laptop in slaap gevallen.
Hoe ik dat voor elkaar kreeg is me een raadsel.
Nee. Ik moet nog beginnenquote:
Gewoon op mijn toetsen.quote:
Inderdaad, je moet het minstens met ene opblaaspop doen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Inderdaad, durfde het haast niet te zeggen maar seks in je eentje is gewoon niet meer van de tijd.
MUAHAHquote:
Ik heb het begin gekeken en vond het wel leuk, ik ga zo verder kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 21:09 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee. Ik moet nog beginnenmaar ik twijfel omdat ik morgen om 7u m'n bed uit moet. En ik al het hele weekend niet goed heb geslapen.
Wat vind je er van? Is het na het begin met die test enzo nog leuk?quote:
Of met 2 opblaaspoppen, nog stoerderquote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het minstens met ene opblaaspop doen.
Of met een robotpop.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het minstens met ene opblaaspop doen.
Uurtje of 3, 4 ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
MUAHAH
cmon, en na hoe lang werd je wakker?
Trio.quote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Of met 2 opblaaspoppen, nog stoerder
Nouja, het gaat een klein beetje over dat die aap het zo kut vindt enzo, niet heel erg boeiend.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Moonwalk het volgende:
Wat vind je er van? Is het na het begin met die test enzo nog leuk?
quote:
iedereen zegt dat rotpota erg gaaf is. maar als ik de eerste pota kijk, dan heb ik zoiets van, nah.quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, het gaat een klein beetje over dat die aap het zo kut vindt enzo, niet heel erg boeiend.
wow. AWESOMEquote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Trouwens heb ik iets leuks voor Loka en Newbie.
Ik zapte laatst langs het peurnokanaal en daar hadden ze een reclame dat stellen zich konden opgeven voor een trio met ene peurnoster.
Vind ik nou echt wat voor hun, zodra ze allebei 18 zijn natuurlijk.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Ik zapte laatst langs het peurnokanaal en daar hadden ze een reclame dat stellen zich konden opgeven voor een trio met ene peurnoster.
Ik meen het, ze staan best open voor nieuwe dingen hoor.quote:
Volgens mij zapte je er naartoe en niet er langsquote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Maar ze hadden toch nog geen seks? Of was dat een ander stel?quote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meen het, ze staan best open voor nieuwe dingen hoor.
Inderdaad ja. Als ik een vriendin heb en die zoent met een andere jongen word ik razend. Maar nee, Newbie vat het positief op en zoent ook gewoon met die jongen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meen het, ze staan best open voor nieuwe dingen hoor.
Dat was een ander stelquote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch nog geen seks? Of was dat een ander stel?
Lees jij de posts hier wel ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch nog geen seks? Of was dat een ander stel?
Nee naar dit kanaal kijk ik puur om mijn libido te verlagen en te lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |