Waarom dromen vrouwen over mij?quote:
Jij snapt het, en wij moeten ook nog dingen aanraken of ergens boven gaan hangen en dat soort onzin.quote:Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwentoilet is vaak nog ranziger dan die van de mannen
Zou massagemeisje ook over mij gedroomd hebben?quote:Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom dromen vrouwen over mij?
Das al de derde.
Ik kom uit de horeca he, ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij snapt het, en wij moeten ook nog dingen aanraken of ergens boven gaan hangen en dat soort onzin.
Ik ook, dus ik weet waar je het over hebt, helaasquote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom uit de horecahe, ik spreek uit ervaring
Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou massagemeisje ook over mij gedroomd hebben?
Ja inderdaad, altijd lekker werk dat schoonmakenquote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik weet waar je het over hebt, helaas![]()
Ik herinner me nu we het hier over hebben, opeens dat ik dat een keer andersom heb gedaan, jaren geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat het bepaalde indrukken kan wekken, die je nu ook inderdaad hebt. Ik zou denk ik ook wel wat zeggen als ik er met een kotsende vriendin uit kom. Juist als het verder niks was, omdat je je dan opgelaten kan voelen ofzo.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, altijd lekker werk dat schoonmaken
Ja, misschien koos ze juist daarom mij wel uitquote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
De drie vrouwen die over mij droomden vonden me totaal niet aantrekkelijk, dus zo positief is het niet.
Jullie kwamen allebei uit de kast.quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik herinner me nu we het hier over hebben, opeens dat ik dat een keer andersom heb gedaan, jaren geleden.
Ik was met een vrouw in een kleine ruimte, ik weet niet meer wat precies, een bezemkast ofzo, maar niet seksueel. En toen we daaruit kwamen vroegen mensen wat we daar hadden gedaan en toen zeiden wij: 'Gezoend.'
Hoezo? Ik heb nog niet een duidelijke foto van je gezien, man.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
De drie vrouwen die over mij droomden vonden me totaal niet aantrekkelijk, dus zo positief is het niet.
Boven-leeuwen, een toffe barvrouw is altijd welkom natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
echt. niks elegants aan. onvoorstelbaar.
mannen toiletten langslopen aan het einde van de avond was veel sneller gepiept.
Waar zit je? motje nog een toffe barvrouw?
quote:
wauw dat is te ver. Maar je snapt wel dat ik nu foreverquote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boven-leeuwen, een toffe barvrouw is altijd welkom natuurlijk
Haha, ja, daar leek het wel op, maar zij was hetero en we moesten daar iets pakken ofzo. Ik weet het echt niet meer exact.quote:
Ja ik snap jequote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
wauw dat is te ver. Maar je snapt wel dat ik nu foreverdenk over vrouwentoiletten. Dat snappen de meeste mensen dus niet
Oh ja jij hebt nog nooit gezien, nevermind.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog niet een duidelijke foto van je gezien, man.
Sowieso seks in je eentje.quote:
vannacht zijn er zelfs nog fotos van heloef gepost. heb ik zelfs nog een TR van gemachtquote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb nog niet een duidelijke foto van je gezien, man.
hou opquote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso seks in je eentje.
Oh wacht...
Inderdaad, durfde het haast niet te zeggen maar seks in je eentje is gewoon niet meer van de tijd.quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso seks in je eentje.
Oh wacht...
Vannacht sliep ik.quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
vannacht zijn er zelfs nog fotos van heloef gepost. heb ik zelfs nog een TR van gemacht
quote:
Niet meer doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |