Hele film gezien of alleen geskipt naar de 'goeie' stukjes?quote:Op zondag 11 december 2011 20:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
A Serbian film was een hele rare, maar het staat zover van de werkelijkheid dat ik m eigenlijk niet eng of verschrikkelijk vond om naar te kijken.

Misselijkmakend die film, maar o zo goed in elkaar gezet. Ik ben het gaan kijken vanwege dezelfde soort chronologische volgorde die ze hanteren in Memento (quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
Sprski film is saai en schokken om het schokken. Irreversible ie echter een dikke vette parel van een film![]()

hele film gezien. Ik vond hostel kutter om naar te kijken, die zit meer in het genre saw.quote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hele film gezien of alleen geskipt naar de 'goeie' stukjes?

Ik herinner mijn dromen nooitquote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben deze week alleen vannacht niet dood gegaan in een droom

Ik dus bijna altijd en dan durf ik niet meer te gaan slapenquote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herinner mijn dromen nooitgeen idee of ik dood ga in mijn dromen

Ik weet mij een droom te herinneren van jaren geleden uit 2003 op mijn verjaardag toen droomde ik dat mijn zusje op de deur stond te kloppenquote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dus bijna altijd en dan durf ik niet meer te gaan slapen

Pittig kort kapsel, zij heeft het.quote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
ik had een paar dagen terug in een droom een lesbische relatie met Pink , en vraag me niet hoe ik daar op kwam , want daar ben ik zelf nog niet uit
Dat zegt meer over jou dan de film denk ik, dat je het vermoeiend vondquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb niks met Memento, ik vond hem nogal.. vermoeiend. Maar ik zou hem zeker niet afraden, heel veel mensen vinden hem geweldig.

Wie was er bij je dan?quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over het krijgen van een boete wegens het verlaten van de supermarkt zonder iets te kopen, over een arrestatie van een zware crimineel waarbij ik zelf mee ging helpen ( met een pistool dat alleen maar kleine balletjes kon schieten) en over een megaschorpioen die vanuit het gordijn langzaam naar me toe kwam. Vervolgens droomde ik dat ik mijn droom ging bespreken met de persoon die naast mij lag.
Wel naar hoor, maar ik lag gelukkig niet alleen.

En ging je nog handelingen met hem doen?quote:

Dat van die schorpioen die naar je toe kwam he? Dat was iets anders dat jou wilde prikkenquote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over het krijgen van een boete wegens het verlaten van de supermarkt zonder iets te kopen, over een arrestatie van een zware crimineel waarbij ik zelf mee ging helpen ( met een pistool dat alleen maar kleine balletjes kon schieten) en over een megaschorpioen die vanuit het gordijn langzaam naar me toe kwam. Vervolgens droomde ik dat ik mijn droom ging bespreken met de persoon die naast mij lag.
Wel naar hoor, maar ik lag gelukkig niet alleen.

Het ligt ook aan mij denk ik ja. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Christopher Nolan als regisseur. Ik heb serieus nog nooit genoten van zijn films en ik vind al zijn films vermoeiendquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, zij heeft het.
[..]
Dat zegt meer over jou dan de film denk ik, dat je het vermoeiend vond. Maar ik snap je punt wel een beetje, ik begreep de film niet 100% bij de eerste keer. Heb inmiddels de film al een stuk of 5 keer gezien. Extreem hoog staaltje directing.

haha, was je jaloers?quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik moest naar de plee, maar alle hokjes waren bezet. Toen ging 1 hokje open en kwamen daar 2 vrouwen uit.

En dat was in je droom of...quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik moest naar de plee, maar alle hokjes waren bezet. Toen ging 1 hokje open en kwamen daar 2 vrouwen uit.

Nou, ze waren best knap. En ze gingen ook tegen me praten.quote:

Oh ik ging ook een keer met een meisje iets doen in één wc-hokje, weet niet meer wat. Nee, niet seksueel, al heb ik wel met haar gezoend een keer. Echt zo genant om dan er weer uit te komen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef Heathcliff80 het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+

Ook soloseks?quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
seks op openbare toiletten
![]()
naar het toilet gaan op een openbaar toilet vind ik al ranzig
of het nu om vrouwen of een hetero koppel gaat maakt voor mij geen verschil, seks op openbare toiletten

Op een openbaar toilet? Ja, ook ranzigquote:

Dan zal ik maar niet vertellen waar ik allemaal soloseks heb gehadquote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Op een openbaar toilet? Ja, ook ranzig

Ik snap echt niet goed wat je nou samen in zo'n klein hokje kan doen wat niet seksueel is.quote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik ging ook een keer met een meisje iets doen in één wc-hokje, weet niet meer wat. Nee, niet seksueel, al heb ik wel met haar gezoend een keer. Echt zo genant om dan er weer uit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |