Ik ben voorspelbaar, ik weet hetquote:Op zondag 11 december 2011 21:48 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, ik had die grap verwacht.
Het was een gewone kroeg.
Dat zal het zijn geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze durfden niet omdat ik nog zou komen
Zo slecht zie je er niet uit, best vreemd dan.quote:
Foto's van heatcliff?quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo slecht zie je er niet uit, best vreemd dan.
Nou ja, ik ben niet iemand die zich zo voor iemands voeten werpt, maar er was ook niemand die me aansprak ofzo. En ik nam ook wel initiatief door voor een jongen te gaan dansen, maar hij danste toen verder.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het onbegrijpelijk vind. Werkelijk waar.
jij hebt er wel aanleg voor moet ik zeggenquote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat het moeilijk is als vrouw om seks te scoren.
Je moet gewoon beginnen met posten op FOK!
Als je het goed doet krijg je genoeg verzoekjes.
Heb ik jou al een keer een sexueel verzoek gedaan?quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat het moeilijk is als vrouw om seks te scoren.
Je moet gewoon beginnen met posten op FOK!
Als je het goed doet krijg je genoeg verzoekjes. Wat niets zegt over de vrouw in kwestie maar over bepaalde wanhopigen die hier ronddwalen.
Iedere aanvullende post die je erover plaatst maakt het alleen maar meer onbegrijpelijkquote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet iemand die zich zo voor iemands voeten werpt, maar er was ook niemand die me aansprak ofzo. En ik nam ook wel initiatief door voor een jongen te gaan dansen, maar hij danste toen verder.
Ah, je bent te mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet iemand die zich zo voor iemands voeten werpt, maar er was ook niemand die me aansprak ofzo. En ik nam ook wel initiatief door voor een jongen te gaan dansen, maar hij danste toen verder.
Vreemd.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat heb ik ook zo gehad, al was die jongen dan wel bezet.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik makkelijk te hosselen ben. Ik heb net een date gehad platonisch met iemand die me de hele tijd probeerde te hosselen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar je kwam niet, want anders was het alsnog gelukt om een jongen te hosselen.
Jij niet.quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik jou al een keer een sexueel verzoek gedaan?
Vind ik niet eigenlijk. Als verlegen meisje lijkt het me ook niet altijd makkelijk om een jongen te scoren.quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Iedere aanvullende post die je erover plaatst maakt het alleen maar meer onbegrijpelijk
Haha, nou, nee, ik ben niet echt mooi op een manier zoals meisjes mooi zijn tijdens het uitgaan. Ik had maar een beetje make-up op bv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |