maar op welke manier met inbreuk op haar privacy dan?quote:Op zondag 11 december 2011 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, niet zonder inbreuk te maken op haar privacy.
ze mag blij zijn dat ik haar vriend ben..quote:Op zondag 11 december 2011 18:36 schreef Etsu het volgende:
'Mijn vriendin'?
Lekker vertrouwen weer. Ik zou het uitmaken als je mijn partner was.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:35 schreef EL_Presidente het volgende:
Mijn vriendin heeft volgens mij een studieschuld, maar zij ontkent dit..
Het is je vriendin maar je weet niet zeker of ze d'r studie heeft afgemaakt? Toffe relatiequote:Ze zegt dat het omgezet is in een gift, maar volgens mij heeft zij de studie niet eens afgemaakt..![]()
Ik weet niet hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ze mag blij zijn dat ik haar vriend ben..
thanks ik ga haar overhalen om op de website te kijken..quote:Op zondag 11 december 2011 18:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ja je kan inloggen op IBgroep met DigiD (of DUO of hoe het nu ook heet)
Daar staat het bedrag van je schuld. Echter, wat motorbloempje net al aangeeft, dat moet ze zelf doen.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanks ik ga haar overhalen om op de website te kijken..
quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ze mag blij zijn dat ik haar vriend ben..
mag ik vragen waarom?quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Wat ben jij een klootzak zeg. Gatverdamme.
Leuk zeg zo'n laag beeld schetsen van je vriendin, zal wel gezellig zijn bij julliequote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik moet al haar formulieren invullen, ik lijk haar pappie wel..
Leuke conclusie, snel gemaakt. Zeg dan gewoon niets en loop doorquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Jij bent TS' vriendin?quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Etcetera het volgende:
Het is je vriendin maar je weet niet zeker of ze d'r studie heeft afgemaakt? Toffe relatie
zonder mij was ze in de goot geeindigd..quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt. Ik zit niet te wachten op torenhoge schulden die niet van mij zijn. Straks eindig ik in een zo een programma (Geen cent te makken) met die negert John Williams over hoe ik haar schulden kan afbetalen..quote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef Gomez.Adams het volgende:
Heel goed TS. Als een relatie serieuze vormen aan begint te nemen en je overweegt om te gaan trouwen of een samenlevingscontract aan te gaan, is het goed om te weten hoe de financiële situatie is van je partner. Met name de vraag: zijn er schulden?
Is dat zo: dan moet je een ultimatum stellen dat dit opgelost wordt of het uitmaken.
Gezien je vriendin de schijn tegen heeft, moet je op je hoede zijn.
Wat je in zulke gevallen kunt doen (jij niet meer in dit geval), als je nog nooit iemand over zo'n schuld hebt gevraagd is het volgende.
Goh, ik heb me toch een schuld van heb-ik-jou-daar.. ik denk dat ik die 30.000 euro nooit af kan betalen. En volgens ben ik tegenwoordig echt de enige die een studieschuld heeft!![]()
Indien je gesprekspartner een studieschuld heeft, heeft je verhaal sympathie opgewekt en zal hij/zij ook open kaart spelen over zijn/haar studieschuld.. om je een hart onder de riem te steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |