Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aanquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Strega het volgende:
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.
Oe, dat is echt lichtquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat het goed blijft gaan met Fritzel
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen; kramp zie je ook niet op de foto's, neem ik aan
Hij heeft net een uitspaje gedaan naar de kattenbak en als je 'm niet kent, zou je het nu niet meer zien. Ik zie het wel, want hij is normaal vrij lomp en druk en nu omzichtig, maar hij loopt in elk geval iets soepeler. Ik vermoed dat de metacam dus even werkt.
Morgen meer; ben erg benieuwd. Hoop op iets simpels dat weer gemakkelijk te verhelpen is
Oh ja, dat is ook een goede! Daartje heeft maandag ook zo'n injectie met vitamine gehad, gewoon voor de zekerheid...quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er ineens aan omdat ik het zelf ook regelmatig heb. Een verkramping in de benen en geen gevoel in de voeten en dan ga je inderddad manken of trekken of je kunt er helemaal niet op staan. Dit is natuurlijk niet op foto's te zien, maar mocht het dit zijn dan kan een evt, spierontspanner Frits misschien helpen.
Lekker op tijdquote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Moet je gelijk beginnen of na de feestdagen?
Die is cute!quote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Oeh, die is gaafquote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh en het is de kanariegele Asus Aspire One Happy geworden voor zus
http://www.bol.com/nl/p/c(...)00099#product_images
Jaquote:
Hahaha, die ken ikquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
JaZe wilde eigenlijk perse een roze, maar geel vond ze eigenlijk nog leuker
Deze was er ook in het roze namelijk, maar kanarie had toch de voorkeur.
Oh en.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afbeelding voor op mijn kaart. Niet heel natuurgetrouw, maar wel lekker kerst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Dat is al heel lang johquote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie ook 's avonds tlc op het animal Planet kanaal? *huilt*
Thanksquote:
Merciquote:Op zondag 11 december 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Weer zo een mooie Samzz
Chico en ik wilden net ff tukken , maar Sjon dacht daar anders over
Ja, was gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Oognip het volgende:
Whehehe die kat
En Samzz wat mooihoe was het bij de borrel? Leuk? Ik las dat je een cadeautje hebt gekregen?
Oh tofquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was gezellig. Een agenda en een cadeaubon
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |