Ow dan woon je aardig in de buurtquote:Op zondag 11 december 2011 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, dat de Hoogvliet ook open was! Normaal vind ik het niet zo erg dat er niets open is op zondag (woon zo'n beetje tussen de Hoogvliet en C1000 in), maar door het gedoe met Daartje waren we niet aan boodschappen doen toegekomen en m'n cola was op.
Ja, maar vorige week was ik de hele nacht opgebleven met Daartje en pas 's ochtends gaan slapen, dus toen vond ik het niet zo ergquote:Op zondag 11 december 2011 18:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow dan woon je aardig in de buurt![]()
Hoogvliet is van 1 tot 5 open! Dus dan kan je tenminste op tijd gaan ipv pas om 4 uur.
Jah die zit hier om de hoekquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit de winkel in de buurt?
Wij moesten vorige week naar de AH in Wageningen, want hier in het durrep is geen winkel open natuurlijk... meeeen, wat een drukte, wat een hel, volgende keer maar weer mooi naar de Makro
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassenquote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het nare is vooral niet weten waar het door komt. Duimen morgen dus maar
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...quote:Op zondag 11 december 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik heb werkelijk de ballen verstand van katten, maar kan het artrose zijn? Of hd? (kan dat bij katten?)
* Ynske duimt mee dat t zo blijftquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Nee dat zei ik laterquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Maar op de foto's was daar helemaal niets van te zien...
Nee, hij heeft echt pijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
Maar Elies, heeft hij ook echt pijn? Of denk je dat hij je zit te beflikkeren?
Ja, hebben we ook aan gedacht, maar het is raar dat ie dat dan aan zijn voorpoten heeft, maar niet aan zijn achterpoten. En hij heeft kracht genoeg, maar wil niet vanwege pijnquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het iets met de rug of wervelkolom is waardoor hij uitval in de pootjes krijgt ( maar ik heb er ook geen verstand van verder), hopenlijk kunnen ze morgen meer vertellen
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn danquote:
Yups, verder was alles goed (bloed is nagekeken, longen en hart klonken prima)quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef senesta het volgende:
Over het algemeen zijn katten toch niet van die acteurs? Zijn hartje en zo waren in orde toch Elies? Arme Fritz ..
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesenquote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een kat die zich aanstelt heb ik nog nooit meegemaakt (qua pijn dan), het is juist vaak andersom bij die stomme beesten.
Pluim mag datquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Behalve Pluim; die doet de stervende zwaan als ze moet niesen
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee overquote:
En jouw beurs vast ook.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar had de DA die ene nacht toch een heel ander idee over
Via www.allesbrocante.nl, die geeft allerlei winkels, internetdingen enz enz. via dit kun je echt ontzettend veel vinden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Waar zoek je voor die glazen, ik kijk ook al jaren op markten enzo maar kan niks vinden wat ik echt mooi genoeg vind
Nee, dat viel wel mee. Ze zuchtte nogalquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat uitte zich door een dikke vette rekening?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Metacam en het tukje hebben hem goed gedaan; hij kijkt weer helder en zit gezellig zijn snoet te wassen
Daarom denk misschien een soort krampen? Kan volgens mij bij één of ander vitaminegebrek.quote:
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.quote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat het goed blijft gaan met Fritzel
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Is ze altijd wel geweest. Ze is wel iets voller geweest maar bij harde wind waait ze letterlijk weg. Ze is ook erg klein onze katten waren als kitten (12wk) al een stuk groter.quote:Op zondag 11 december 2011 19:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben hier geeneens een supermarkt, laat staan dat ie op zondag open is.![]()
Dat is wel een heellichtgewichtje, hoop dat alles weer goed komt.
Wat rotquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat het goed blijft gaan met Fritzel
Hier is geen een supermarkt op zondag open. Volgende jaar zomer waarschijnlijk wel met een roulatie systeem![]()
En de kat van mijn zus heeft tumoren bij d'r melkklieren donderdag wordt ze geopereerd. Spannend aangezien madame amper een kilo weegt en 12 jaar oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |