quote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt ook clipcovers, hoef je niet te plakken.
Bijv: http://www.medion.com/nl/(...)8paars%29/40036825A1
Geel is coolquote:Op zondag 11 december 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
Qweeeeej, deze is wel leuk voor haar dan denk ik?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)=ADVNLGSH00202100099
Ik vind dat gele ook wel tofEn hij is er ook in het roze.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!quote:Op zondag 11 december 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff, ik lag er om 6 uur in en werd om half 9 wakker van ruziende katten op bed.
Daarna weer in slaap gevallen tot 12 uur, maar ik denk dat ik zo nog ff onder het dekbed kruip alvorens ik ga douchen
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgenquote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Jij bent altijd vrij op maandag, toch? Dan is het ook wel lekker om zo'n dagje in bed te hebben.
Whehehequote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga jij nog effe lekker jezelf doen kind, je doet jezelf tekort!
Ik moest er om 6 uur uit.En heb daarom geen katten op bed.
![]()
Wasje 1 van 4 zit erin.
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintjequote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel....en meneer I. toevallig ook morgen![]()
Morgen op zoek naar een kerstboom![]()
Hoe was je vakantie?
Ultiem relaxed is goedquote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah nice, wij moeten er ook nog eentje zoeken. Ik wil een kleintje, die gooit de kat tenminste niet om.
![]()
Vakantie was heerlijk, lijkt al weer veel te lang geleden ook al ben ik net terugMaar was echt ultiem relaxt
![]()
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.quote:
Que? Ik ben gewoon in de zomer op vakantie geweest?quote:Op zondag 11 december 2011 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent al 2 keer weggeweest in de tijd waarin menigeen geen enkele keer is gegaan.
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik doe vanaaf nog wel een wasje en een drogertje, nu geen zin in
Oh, zo bedoelde ik em niet heurquote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relaxed, dus? Ik moet gelijk aan laxeermiddel denken als ik dat woord zie staan.
Oeh, dat moet ik ook es ff doen idd.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met 4 wasjes moest ik nu wel beginnen.![]()
En ik heb tevens zeer productief het rooster van de afzuigkap in de week liggen. Derde sopje en er komen nog steeds gruwelijkheden uit.Wat verklaart waarom het ding de laatste tijd niet echt presteerde.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |