Die heb ik Maandag en Donderdagquote:Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Ynske het volgende:
hier maandag maar weer eens bellen voor een date met mn fysio
k ben daar echt bang voor, vroeger deden ze dat vaker bij de chiro, heerlijk, maar durf niet echt meer sinds nek zo verrot isquote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik Maandag en DonderdagElke Maandag en Donderdag
Afgelopen Donderdag had ze mijn nek losgetrokken, hielp enorm, morgen mag ze het nog een x doen
k ga voor je duimen! hoop echt dat er nu eens echt wat gedaan wordquote:Ben benieuwd wat de orthopeed gaat zeggen de 28ste. En bij de neuro maar de 27ste een afspraak gemaakt.
niet echt, vrijdag eerder naar huisgegaan omdat migraine op kwam zetten, trekt echt van rug naar nek, en dan is t weer feest.quote:Gaat het een beetje met jouw rug?
Mijn fysio doet dry needling dat hielp erg goed tegen de spieren die heel erg vast in de knoop zaten. Meest verbazingwekkende was hoe mijn hoofdpijn in één keer weg was.quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben daar echt bang voor, vroeger deden ze dat vaker bij de chiro, heerlijk, maar durf niet echt meer sinds nek zo verrot is
[..]
k ga voor je duimen! hoop echt dat er nu eens echt wat gedaan word
[..]
niet echt, vrijdag eerder naar huisgegaan omdat migraine op kwam zetten, trekt echt van rug naar nek, en dan is t weer feest.
nu gaat t redelijk maar heb dan ook vanaf vrijdag 3 uur bijna continu geslapen
jaquote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Q, als je een netbookje koopt met Windows Starter er op, kan je daar dan gemakkelijk een andere Windows (volledige versie dus) overheen gooien?Hoe werkt zoiets?
Mijn zus wil een ander netbookje kopen, die van haar is echt antiek, en ze wil graag een roze. Dus dan kom ik al snel uit bij de Acer Aspire One, maar die heeft Windows Starter...
Ik hoop echt dat de fysio iets voor je kan betekenen danquote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben daar echt bang voor, vroeger deden ze dat vaker bij de chiro, heerlijk, maar durf niet echt meer sinds nek zo verrot is
[..]
k ga voor je duimen! hoop echt dat er nu eens echt wat gedaan word
[..]
niet echt, vrijdag eerder naar huisgegaan omdat migraine op kwam zetten, trekt echt van rug naar nek, en dan is t weer feest.
nu gaat t redelijk maar heb dan ook vanaf vrijdag 3 uur bijna continu geslapen
Roze idd. Of een ander hip koeleurtjequote:Op zondag 11 december 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaUpgraden of formatten en er opnieuw overheen gooien.
Maar die dingen hebben geen cd-roms he? Dus dan moet je met externe drives of usb werken.
Het moet perse roze zijn?
En wat is er mis met starter voor je zus?
Is zilver hip?quote:Op zondag 11 december 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Roze idd. Of een ander hip koeleurtje
Niks mis met starter denk ik, maar ik vind het zo suf dat je in starter bv niet eens een eigen foto als background in kunt stellen
dank jequote:Op zondag 11 december 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de fysio iets voor je kan betekenen dan![]()
eens navragen of ze dat ook doenquote:Op zondag 11 december 2011 14:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn fysio doet dry needling dat hielp erg goed tegen de spieren die heel erg vast in de knoop zaten. Meest verbazingwekkende was hoe mijn hoofdpijn in één keer weg was.
is een sticker of hoesje geen optie?quote:Op zondag 11 december 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Roze idd. Of een ander hip koeleurtje
Niks mis met starter denk ik, maar ik vind het zo suf dat je in starter bv niet eens een eigen foto als background in kunt stellen
Een sticker als background is niet handig, want dan kun je niet meer zien wat je typt (tenzij het een doorzichtige sticker is)quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een sticker of hoesje geen optie?
Ik vind dat zo zonde, als je een nieuwe netbook koopt om er dan iets op te plakkenquote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een sticker of hoesje geen optie?
Denk dat ze die niet hip genoeg vindtquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
http://www.dixons.nl/note(...)-1215n-atm-d525.html
Die heb premium
Ik pies bekant in mijn broekquote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een sticker als background is niet handig, want dan kun je niet meer zien wat je typt (tenzij het een doorzichtige sticker is)
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een sticker als background is niet handig, want dan kun je niet meer zien wat je typt (tenzij het een doorzichtige sticker is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |