abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105425857
Welkom in hét topic voor alle (ex-)studenten en medewerkers van Wageningen Universiteit, Hogeschool Van Hall Larenstein Wageningen, de Stoas Hogeschool en natuurlijk alle andere geïnteresseerden!

Met onder anderen:
Bierie, bioloogje, Blurred86, Casparovvv, dralion13, Ducktails, GFA, Hurray, ieniminimuis, jappas, Kees22, kippiej, Klaudias, leolinedance, maen, Momo, MrMazzeltov, Placeholder, Reflectionne, Saxofoontje, Sodium, Xenomyst, Zith

Voor een eerste indruk, wat foto's van de (onderwijs)gebouwen:

Haarweg!!!

Forum

Atlas

Lumen

Gaia

Radix

Het toekomstige Orion

...en alles overzichtelijk op een plattegrond

Voor meer informatie over de campus, alle gebouwen op en rond de campus en uiteraard de herkomst van de foto's hierboven: zie hier.

Overige handige links:

Wageningen Universiteit:
Website Wageningen Universiteit en website Wageningen UR
Algemene informatie voor studiekiezers BSc en MSc
Link voor huidige BSc studenten
Website met overzicht van alle toekomstige voorlichtingsactiviteiten
Informatie voor toekomstige MSc-studenten (hoe in te schrijven etc.)
Kalender academisch jaar 2011-2012
Studiegids 2011-2012
Een praktische gids 'Wiewatwaar in Wageningen'
Een overzichtskaart van Wageningen, waarop oa de gebouwen van WUR staan
WUR tv

Van Hall Larenstein:
Website Van Hall Larenstein

Algemeen:
de Resource, het magazine voor studenten en medewerkers van Wageningen UR
Idealis, de studentenhuisvester van Wageningen
Universitair Sports Centre 'de Bongerd'
Algemene Introductie Dagen 2011 Wageningen
Foto's van AID 2010

Voorgaande delen:
Topicreeks: Studeren in Wageningen
pi_105425959
Laatste 2 posts:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef gunsy het volgende:
Veel contacturen dus. Het zal sowieso een uitdaging worden denk ik, traject mbo->hbo->master zonder schakeljaar zal pittig zijn denk ik zo.
Scheikunde kennis is minimaal, zal veel aan bod komen? (nutrition and health)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Platina het volgende:

[..]

Hmm als je mij dat e-mail adres kan pm-en aub, zou ik op prijs stellen. Ben wel benieuwd naar de inhoud. Klinkt in ieder geval alsof die eerste 2 blokken hetzelfde zijn als wat ik nu krijg. Melk is natuurlijk interessant maar vrees dat ik een probleem heb als in ik Limburg wil blijven wonen want grote melkbedrijven zijn er niet.
Heb wel al eens een stage op het gebied van melk gedaan bij Fonterra in NZ. Het maken van consumptiemelk en yoghurt is eigenlijk verrekte simpel.
Doe je toevallig ook Food Enzymology als vak of ben je nog niet zo ver met de vakken?
pi_105485798
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef maen het volgende:
Fok!Wageningen Nieuwjaarsborrel 2012

Graag invullen wanneer je kunt, de locatie en tijd worden later nog afgesproken:

Maandag 9/1
Reflectionne
Jappas
maen

Dinsdag 10/1
Reflectionne
maen

Woensdag 11/1
Reflectionne
Jappas

Donderdag 12/1
Reflectionne
Jappas

Maandag 16/1
Reflectionne
Jappas
maen
Komop ;).
pi_105486325
iedereen zou aan het soggen moeten zijn ;) dus gewoon even invullen! of hebben jullie geen zin meer...

wel tropische temperaturen in de Lebobieb trouwens..
  maandag 12 december 2011 @ 12:37:38 #5
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_105489007
Tropische temperaturen O+ *O*
Het was vannacht koud in bed! Ik begin al zo aan de temperaturen te wennen dat ik 's nachts koud heb onder alleen een lakentje met nachtelijke temperaturen tussen 20 en 25 graden...
Maar hitte van de verwaming bleh in de Lebo... Het klimaat in de Lebo is sowieso prut. Ik heb daar een keer in april/mei gezeten, ik geloof dat het buiten ongeveer 18 graden was. Binnen stond de airco loeihard aan. We namen allemaal maar vesten enzo mee voor binnen. De docente zat uiteindelijk met een fleecevest aan. Brrr!
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_105489219
Enquête maken is lastig ;(
Maar gaat wel goed komen hoop ik
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_105489254
Fok!Wageningen Nieuwjaarsborrel 2012

Graag invullen wanneer je kunt, de locatie en tijd worden later nog afgesproken:

Maandag 9/1
Reflectionne
Jappas
maen

Dinsdag 10/1
Reflectionne
maen

Woensdag 11/1
Reflectionne
Jappas
Saxofoontje

Donderdag 12/1
Reflectionne
Jappas

Maandag 16/1
Reflectionne
Jappas
maen
Saxofoontje
pi_105489316
Maandag 9/1
Reflectionne
Jappas
maen
dralion13

Dinsdag 10/1
Reflectionne
maen

Woensdag 11/1
Reflectionne
Jappas
Saxofoontje
dralion13

Donderdag 12/1
Reflectionne
Jappas
dralion13

Maandag 16/1
Reflectionne
Jappas
maen
Saxofoontje
dralion13
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_105493441
Lalala wachten tot de aardappels gekookt zijn..
pi_105495871
35 potjes patience, 15 pagina's gelezen en 4 vragen bedacht voor enquête, to much SOG ;(
Morgen iig maar naar het forum, misschien lukt werken daar beter dan op mn kamer
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:35:39 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_105530843
owja het is leer (sog) week in Wageningen!
ik ga vandaag mensen leren hoe je fatsoenlijk wetenschappelijk interviews afneemt met diepgang... dat je ook door kunt vragen en niet alleen de vragen beantwoord die op het lijstje staan en die dan met ja en nee beantwoord. Pfff het valt niet mee...
Trotste mama van Ambar
pi_105530929
Docenten die niet antwoorden op mailtjes :N
Ik wil morgen wel verder met mn enquête, maarja, als mn docent niet antwoord met wat commentaar op mn enquête weet ik ook niet of ik het goed doe :N
pi_105539522
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef dralion13 het volgende:
Docenten die niet antwoorden op mailtjes :N
Ik wil morgen wel verder met mn enquête, maarja, als mn docent niet antwoord met wat commentaar op mn enquête weet ik ook niet of ik het goed doe :N
Heb je nu in de studieweek nog zulke dingen dan? Ook lastig lijkt me of niet, zo onder het leren ook..?
pi_105540299
Misschien kun je er met je mede-studiegenoten uitkomen? Ik denk dat de meeste docenten het ook gewoon heel erg druk hebben met allerhande belangrijke zaken: nakijken en beoordelen van verslagen uit de afgelopen periode, tentamenvoorbereidingen voor komende week, vakvoorbereiding voor periode drie en vier en niet te vergeten wetenschappelijk onderzoek...
pi_105540571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:35 schreef ieniminimuis het volgende:
owja het is leer (sog) week in Wageningen!
ik ga vandaag mensen leren hoe je fatsoenlijk wetenschappelijk interviews afneemt met diepgang... dat je ook door kunt vragen en niet alleen de vragen beantwoord die op het lijstje staan en die dan met ja en nee beantwoord. Pfff het valt niet mee...
Lastig dat ze dat niet zelf bedenken.. Maar lijkt me wel leuk om het ze te leren!
pi_105552477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef jappas het volgende:

[..]

Heb je nu in de studieweek nog zulke dingen dan? Ook lastig lijkt me of niet, zo onder het leren ook..?
Yup, ik moet het verslag meenemen naar mn tentamen en dan inleveren.

Maar uiteindelijk toch nog een mailtje gekregen :D
Enquête was helemaal goed dus morgen maar de enquête afnemen
pi_105558757
SOG week, mijn kamer is weer helemaal schoon :D
  woensdag 14 december 2011 @ 10:36:22 #18
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_105567996
mijn kamer was altijd een tering bende na zo'n 'sog' week... de supermarkt was geplunderd, mijn freecell statistieken bijgewerkt en had ineens 'tijd' om films te kijken... en als mijn huisgenoten geluk hadden dan had ik wat lekkers gebakken... en ergens tussendoor deed ik dan leren... vraag ik me toch stiekem af hoe ik mijn bsc gehaald heb...
Trotste mama van Ambar
  woensdag 14 december 2011 @ 22:58:56 #19
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_105598495
Mijn kamer is ook schoon :P Morgen weer hard aan de slag.
pi_105606033
Jongens jongens, de zelfstudieweek is niet om andere dingen te doen dan te studeren! }:|
pi_105611425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:34 schreef Reflectionne het volgende:
Jongens jongens, de zelfstudieweek is niet om andere dingen te doen dan te studeren! }:|
Moet jij zeggen, jij doet helemaal niks aan studeren nu :X .

Het wil vandaag nog niet zo :/. Iemand ideeën om na de middagpauze wel goed aan de slag te gaan?
pi_105611596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:09 schreef jappas het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, jij doet helemaal niks aan studeren nu :X .

Het wil vandaag nog niet zo :/. Iemand ideeën om na de middagpauze wel goed aan de slag te gaan?
even een middagdutje/powernap, daarna alles anders aan de kant en vol aan de slag ;)

ik ben echt al vet goed bezig deze week! *O*
niet dat ik het al ken, maar wel nog steeds vertrouwen erin enzo :)
pi_105626703
Saai dat iedereen aan het leren is.. :O :+
pi_105627173
dan moet jij de boel maar in leven houden ;)
pi_105627195
Ga je mee stappen? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')