graag gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bedankt voor dit advies.
[..]
Have fun
Succes dame, ik verwacht een uitgebreid tripverslag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou jongens, ik ga de truffels eten. Jullie horen van me
Have fun Vasje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou jongens, ik ga de truffels eten. Jullie horen van me
Een of ander illegaal feestje langs de rijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
En Jumi, naar welk feest ga je?
klinkt vetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een of ander illegaal feestje langs de rijn
Laatst zag ik met een tool (http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/) de top 100 reeksen van FOK! (aantal posts) van het afgelopen jaar, Fernandes al op 96.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zie ik nu, het volgende deel is alweer deeltje 50.
Ik stel voor dat wij voor deze gelegenheid een groots internetfeest geven.
Ai hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, geen flauw idee. Wist er tot 20min. geleden ook nog niks van afquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai hard.
Is er iets van een lineup bekend? Of is het daar te illegaal voor?
Waar dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tliciouz en ik waren keigoed @ MW3Ik ga klaarmaken en chillen nu, fijne avond allemaal & trip-ze Vaseline_
.
Geen flauw idee nogquote:
Jim Carrey-facequote:Op zondag 11 december 2011 02:22 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk live MMA brahsephs. EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCC
[ afbeelding ]
Ik kijk ook wel eens MMA.quote:Op zondag 11 december 2011 02:22 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk live MMA brahsephs. EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCC
[ afbeelding ]
Chocolatebear facequote:Op zondag 11 december 2011 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jim Carrey-face
I accidently shitted in my pants-face
I you smellll, what the rock, is cooking-face
Kodak-face
I used to wrestle, but I'm retired-face
Chocolatebear-face
I know I'm beautiful brah, but please stop staring at my FoBo pictures.quote:Op zondag 11 december 2011 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jim Carrey-face
I accidently shitted in my pants-face
I you smellll, what the rock, is cooking-face
Kodak-face
I used to wrestle, but I'm retired-face
Chocolatebear-face
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |