En daarom heet het dit jaar dus expliciet '3FM Serious Request'. Opzich wel logisch ook, want de Awards heten ook altijd voluit de '3FM Awards'.quote:Op zondag 11 december 2011 02:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet veel volk meer hier op dit tijdstip. Jammer.
Ik krijg de kreet "Glazen Huis op 538 met Giel" niet meer uit mijn hoofd.
al een paar keer voorbij zien komen op Twitter, maar moet er nog steeds om lachenquote:
persoonlijk vind ik het origineel ook al niet te pruimen, maar ik ben ook niet bepaald een Bob Marley-fanquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef alors het volgende:
Dit is toch een klassieker waar je gewoon af moet blijven...
heb ik em nog niet over gehoord eigenlijk....maar ik vermoed dat dit de laatste is. Ekdom doet bijv ook al geen Freakn8 meer.quote:Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef themauster het volgende:
Laatste Timur open radio van dit jaar? of gaat Timur volgend weekend nog door?
Hebben ze nog niks over gezegd, ik weet ook niet of ze er 's ochtends al ingaan, is meestal wel zo toch?quote:Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef themauster het volgende:
Laatste Timur open radio van dit jaar? of gaat Timur volgend weekend nog door?
Lijkt mij dat 'ie op zaterdag nog wel een uitzending heeft... of hij moet dan vervangen worden als voorbereiding op de 7 dagen daaropvolgend.quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze nog niks over gezegd, ik weet ook niet of ze er 's ochtends al ingaan, is meestal wel zo toch?
volgens mij juist vaak aan t eind van de middag dat het huis echt op slot gaat....16.00u staat mij bij, maar tis natuurlijk alweer een jaar geleden....quote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze nog niks over gezegd, ik weet ook niet of ze er 's ochtends al ingaan, is meestal wel zo toch?
Vorig jaar begonnen ze volgens mij rond 15u, maar ging de deur pas echt dicht rond 19-20u.quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij juist vaak aan t eind van de middag dat het huis echt op slot gaat....16.00u staat mij bij, maar tis natuurlijk alweer een jaar geleden....
't Leek mij nou juist dat ie geen uitzending heeft om zich voor te bereiden.quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij dat 'ie op zaterdag nog wel een uitzending heeft... of hij moet dan vervangen worden als voorbereiding op de 7 dagen daaropvolgend.
dat denk ik ook idd....quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Leek mij nou juist dat ie geen uitzending heeft om zich voor te bereiden.
Mentaal voorbereiden, dus wat extra bijslapen enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Leek mij nou juist dat ie geen uitzending heeft om zich voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |