nee dus....quote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
is de eerste plaat niet Useless Man van Minty?
leukquote:
en dat is de service van 3FM! goed nummer trouwensquote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
Lol, net onderweg naar huis hoorde ik zon chill nummer op de radio (3fm) en verstond niet van wie het was of hoe het heette! Dus ik 3fm gesmst, belt die kerel van Bring It On mij op om het te vertellen!![]()
ha tofquote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
Lol, net onderweg naar huis hoorde ik zon chill nummer op de radio (3fm) en verstond niet van wie het was of hoe het heette! Dus ik 3fm gesmst, belt die kerel van Bring It On mij op om het te vertellen!![]()
tof, goed nummer is het ookquote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
ome rob zal trots op je zijn!quote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Swomp het volgende:
Wijd open, alweer bijna een jaar geleden...
[ afbeelding ]
Is al MH geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ilse MH deze week? Ik dacht het niet hoor.
Ja, de DJ zei dat het MH was.quote:
Oei, weet wat je gezegd hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, de DJ zei dat het MH was.
Het is in elk geval een leuker themalied dan vorig jaar. Het valt me op dat veel artiesten waar ik een hekel aan heb plots met mooie nummers komen. Zoals nu Noel Galligher.
oh no! you killed the topic!quote:
Och, je maakt vanzelf weer een comebackquote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
Zal ik hier dan maar mijn eerste post van de dag plaatsen?![]()
Ik merk dat ik wat aan het ont-Fok!-en ben
dat kan toch helemaal niet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
Zal ik hier dan maar mijn eerste post van de dag plaatsen?![]()
Ik merk dat ik wat aan het ont-Fok!-en ben
quote:Op maandag 12 december 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, je maakt vanzelf weer een comeback
Ja, maar, het gebeurt tochquote:
Valt mij ook wel een beetje op. Ach, het topic blijft wel zweven in mijn actives.quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]!!
Ik vind het hier de laatste tijd nogal stilletjes dus ook niet zoveel aan
Jazeker en ik lees ook wel mee af en toe, helaas ben ik daar zo mee klaarquote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt mij ook wel een beetje op. Ach, het topic blijft wel zweven in mijn actives.
http://www.twitter.com/JimVorwaldquote:Op maandag 12 december 2011 07:32 schreef Evertjan het volgende:
welke nieuwe DJ komt er in de nacht van zondag op de maandag
paar dagen terug was er ineens een SR-topic open dat naar een paar posts weer dichtging. Kan het topic nu zo 1-2-3 niet terugvinden, maar die had een SR-OPquote:Op maandag 12 december 2011 07:51 schreef hole1988 het volgende:
Nu we met SR echt gaan beginnen word het ook tijd om een OP te fixen. Zijn er vrijwilligers?
die is verwijderd http://forum.fok.nl/topic/1749033quote:Op maandag 12 december 2011 07:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar dagen terug was er ineens een SR-topic open dat naar een paar posts weer dichtging. Kan het topic nu zo 1-2-3 niet terugvinden, maar die had een SR-OP
Ik wil wel weer een OP maken.quote:Op maandag 12 december 2011 07:51 schreef hole1988 het volgende:
Nu we met SR echt gaan beginnen word het ook tijd om een OP te fixen. Zijn er vrijwilligers?
prima als je voor mij ook een achtergrondje wil maken voor de nowplaying 640X88quote:
Komt voor de bakker, zal deze week even bezig gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 08:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
prima als je voor mij ook een achtergrondje wil maken voor de nowplaying 640X88
quote:Op maandag 12 december 2011 08:47 schreef borisz het volgende:
Huh? Die banners die ze hebben kan je gewoon gebruiken...
same here!quote:Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef themauster het volgende:
laatste werkweek van 2011 is begonnen
Hier nog 2quote:Op maandag 12 december 2011 09:24 schreef themauster het volgende:
laatste werkweek van 2011 is begonnen
In het topic wel, ja. Ik schakelde in bij dat hilarische moment dat het geluid er mee ophieldquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lekker moment om binnen te komen, bij R. Kelly
Piles!quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Piles het volgende:
Als werkeloze de hele dag weer 3FM luisteren
Wat de fuck is datquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vliegende start van de week...
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cleopatra, dat weet ik nog
[..]
Wat de fuck is dat
Die afstand kan hij nooit zo afleggen, dus het is ongetwijfeld nep (met een kabel), maar ik ben wel benieuwd waar het vandaan komtquote:Op maandag 12 december 2011 13:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook afWie is het vooral? Lijkt gigantisch nep, maar ook weer niet
Dan vlieg je alsnog niet lang zo recht vooruit. Z'n lichaam blijft bijna geheel horizontaal, dat is niet natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me idd door de haperende springplank te komen..
't Gebeurt met enige regelmaat, da's best lulligquote:Op maandag 12 december 2011 14:03 schreef Etcetera het volgende:
De machinist die het station overslaat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |