Gistermiddag redelijk vaak korte disconnects. Maar aangezien Civilian nog in het ziekenhuis ligt (of mag ie al weer naar huis voor B2K?), kan hij er (denk ik) moeilijk naar kijken op het moment.quote:
ik zit er in.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:06 schreef JK het volgende:
[..]
Gistermiddag redelijk vaak korte disconnects. Maar aangezien Civilian nog in het ziekenhuis ligt (of mag ie al weer naar huis voor B2K?), kan hij er (denk ik) moeilijk naar kijken op het moment.
Of draait ie alweer? Kan het hier niet checken nu.
Ik ken het ergens van, gisteren ook een gigabit switch en geheugen besteld daar. Dat was rond 17:00 en rond 19:30 kreeg het mailtje dat het was verzonden. Alleen natuurlijk is TNT niet zo vlot met het inscannen van de barcodes. Maar de race is on, kijken we zijn spullen eerder heeftquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:59 schreef JK het volgende:
Zal vanavond wel draaien joh. Ik heb ook gewoon de DVD-versie.
Ik vraag me alleen af of ik mijn upgradekit vandaag al krijg. Voor 21.30u besteld, morgen in huis, maar ik kreeg pas om 0.00u een mail dat het verzonden is en ik het op 14 december kan verwachten. Nouja, heb toch geen haast omdat ik het er pas vrijdag in ga zetten, maar beetje vreemd weer.
Nu hopen dat ik W7 niet opnieuw hoef te installeren, maar dat ik in veilige modus de andere chipsetdrivers etc. kan installeren.. het is een poging waard. Al ga ik er vanuit dat ik 'm weer volledig mag doen. En daarna uiteraard weer een image maken.
Whoot Gratz, windows installeren vanaf een usb stick is ook hooguit een uurtje werkquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:29 schreef JK het volgende:
Ok, mooi dat TS weer draait. Thanks voor het proberen, Dennis!
CocaColaLight; Ik heb gewonnen. Het ligt hier al uitgepakt op m'n bureau!
En ja, ik ga het wel redden om het tot vrijdag zo te laten liggen. Waarom? Omdat ik er niet 100% zeker van ben dat ik W7 opnieuw moet installeren en ik liever B2K vanavond doe.
Die CPU-doosjes worden wel steeds compacter zeg!
Hopelijk heb ik mazzel en start W7 dan idd nog op.
Was inderdaad mooi gisteren!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zat ik vanmorgen nog even op kantoor na te genieten van gisteren, zie ik dat ik de beste IFV Driver ben van BoF
Ik weet niet eens wat het is
Was wel leuk schieten, maar volgende keer hoop ik wel dat ik geluid heb, zonder is echt heel lastig
Ik had de koptelefoon eerst op, maar nog geen TS. Toen dacht ik, laat ik het geluid gewoon over de boxen doen, dus trok de koptelefoon eruit en toen hield het geluid in BF3 opquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi gisteren!
Hoezo geen geluid?!
Aha ok...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had de koptelefoon eerst op, maar nog geen TS. Toen dacht ik, laat ik het geluid gewoon over de boxen doen, dus trok de koptelefoon eruit en toen hield het geluid in BF3 op![]()
Ik dacht dat ik helemaal geen geluid meer had, tot ik een windows geluidje hoorde. Toen TS geïnstalleerd en toen was het in ieder geval niet meer zo stil
Na nader onderzoek komt het omdat ik nog maar 2 minuten in dat ding heb gezeten en toen blijkbaar iets goeds heb gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Zo uit het hoofd, lang leve de werk proxy: Infantry Fighting Vehicle
Die gaat B2K mappen draaien toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef rubbels het volgende:
Vanaf hoe laat verwachten jullie dat #1 vanmiddag bevolkt zal zijn?
Inderdaad en server 1 gaat karkand only draaien hoor ik net.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Die gaat B2K mappen draaien toch?
Ik ga joinen zodra de servers weer up zijn. Het is kut weer, er staat niks op de agenda. koelkast gevuld en ik hoef nergens heen. Perfecte ingrediënten voor een game dag
Als je Battlefield nu gewoon backupped uit je origin folder. en dan terugzet hoe je niks te downloaden. Heb ik hier ook gedaan. Die shit downloaden op een 800kb lijntje kost me een mensenleven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:56 schreef JK het volgende:
IFV heb je bijv. op Grand Bazaar rondrijden (de LAV). En Noshahr Canals etc. soort van APC.
Lijkt me sterk dat je nu de beste bent van het hele platoon, want we hebben er anderhalve maand mee rondgereden!
@Cocacolalight; Windows installeren gaat wel redelijk vlot, maar de rest er om heen niet aan software. Ik maak altijd een basis image met wat programma's erbij. O.a. MSOffice, WinAmp, K-Lite codecpack, MSN (voor zover ik dat eigenlijk nog gebruik), m'n mailboxen en wat andere software wat ik veel gebruik. Dan ben ik echt wel een paar uur kwijt. Daarna maak ik een image en als de schijf dan zou crashen, heb ik de boel wel up & running in no time.
En BF3 opnieuw instaleren,+ 4GB downloaden met 10mbit... nahhh... vrijdag dus!
edit: JMPostman, je SPM in de IFV is het hoogste. Niet zo gek als je pas kort speelt.Hoe langer je in dat ding rond gaat rijden, hoe lager je score zal worden. Tenzij je veel kapot knalt. Als ik jou was, zou ik nooit meer in die IFV zitten, dan blijf je #1.
Haha, kutschoolquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef Re.active het volgende:
[..]
Die gaat B2K mappen draaien toch?
Ik ga joinen zodra de servers weer up zijn. Het is kut weer, er staat niks op de agenda. koelkast gevuld en ik hoef nergens heen. Perfecte ingrediënten voor een game dag
Ik start ook wel en jedi dan ook wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Re.active het volgende:
Hij moet eerst aangeslingerd worden. Ik wil me wel opofferen om te helpen starten maar als het niet lukt ga ik wel in andere servers zitten.
Voor mij geldt idd precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Re.active het volgende:
Hij moet eerst aangeslingerd worden. Ik wil me wel opofferen om te helpen starten maar als het niet lukt ga ik wel in andere servers zitten.
Inderdaad die heb ik ook in mijn mailbox staan. Valt me erg mee hoe soepel dat allemaal loopt. Ze zijn wel erg van het schedulen van dingen. De website is stipt 10 uur weg, mailtjes worde ook op dat tijdstip verstuurd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:03 schreef Re.active het volgende:
En een mailtje van Origin dat B2K klaar voor download is
Even op TS komen en het probleem is opgelostquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Captainp00face het volgende:
Karkand servers zullen echt wel veel mensen trekken, reken maar op een lange wachtrij..
Dan moet hij nog aankomen denk ik je bestelling.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:22 schreef piere het volgende:
hmz, heb net online de B2K besteld via de origin tool maar snappum niet? Gene mail ontvangen en waar download ik hem nou?
Mail komt zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:22 schreef piere het volgende:
hmz, heb net online de B2K besteld via de origin tool maar snappum niet? Gene mail ontvangen en waar download ik hem nou?
Helemaal nergens op dit momentquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:29 schreef dennis3d het volgende:
ik weet war ik een headshot van 3100 m kan maken.
Nee nu nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Helemaal nergens op dit moment
Dat noemen ze geluk. Kans dat het nog een keer lukt is vrijwel nihil.quote:
Ze probeerden het gewoon tegen elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat noemen ze geluk. Kans dat het nog een keer lukt is vrijwel nihil.
Proberen kan altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef dennis3d het volgende:
Bobbie zullen wij is gaan proberen een keer 3177 meter ?
mag ik ze zekker weer terug koppenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
moeten we wel alebei een venom hebben.
Anders gaat het nooit werken.
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef hiddit het volgende:
[..]
mag ik ze zekker weer terug koppen
Whoohoo dus nu heb ik ook inspraakquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:42 schreef jpjedi het volgende:
The Niker, bedankt voor de betaling je staat er bij
Oh ik wil ook wel meebetalenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:42 schreef jpjedi het volgende:
261quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ik wil ook wel meebetalen
Ik heb nog 14 euro op de rekening, die mag je hebben
Welke rekening moet ik hebben? Eindigend op 261 of 297?
ik ben vandaag vrij, pure toeval, dat welquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, kom ik er heel vroeg uitzetten om lekker BF3 te spelen en dan kan ik niet inloggen.
.. Hoe kan het eigenlijk dat jullie overdag altijd aanwezig zijn?
Same here!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik ben vandaag vrij, pure toeval, dat wel
Overgeschrevenquote:
ik heb ook maar even voor de komende 3 maanden overgemaakt, ik zit er toch vrij regelmatig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:42 schreef jpjedi het volgende:
We hebben de optie nog niet om de karkand mappen erin te zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:56 schreef hiddit het volgende:
hoezo staan onze servers nog niet goed???
no liferquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
Damn, kom ik er heel vroeg uitzetten om lekker BF3 te spelen en dan kan ik niet inloggen.
.. Hoe kan het eigenlijk dat jullie overdag altijd aanwezig zijn?
de metro server staat op B2Rquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:03 schreef jpjedi het volgende:
Karkand![]()
![]()
![]()
![]()
BoF servers draaien nog op R11 en moeten nog gepatched worden naar R12.
Nog even geduld. ±'
topquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
de metro server staat op B2R
alleen de naam heb ik niet veranderd
Of je zet hem in de wachtrij??quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef Xblister het volgende:
Ik wil wake spelen , maar al die servers zitten propvol.
morgen maar weer eens kijken dan..
Een optie, ben aan het proberen.quote:
Ja kwamen ineens paar nieuwe servers online, kon er meteen inquote:
Niet huilenquote:
Muchas gracias, mail is binnen. nu ff loeren hoe en watquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Re.active het volgende:
[..]
Mail komt zo.
Als het goed is Is B2K al gepreload in BF3. En aangezien je m via Origin hebt gekocht is de order al aan je account toegevoegd, dus waarschijnlijk hoef je zoals ons niks te doen behalve te wachten.
Koop je 'm bij g2play dan moet je de key invoeren in Origin
aaaaaaawhquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
kut i3D loopt weer zwaar achter met updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |