Niet op ingaan, ik trapte ook bijna in deze overduidelijke trollquote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoer doen over je cursus en niet eens weten wat mijn studie inhoudt, en nog minder goed weten hoe hard jij zou falen hiermeeOmgekeerd zou ik ook falen bij jouw cursus, maar het is absurd te denken dat als je een betastudie doet je ook wel makkelijk zal slagen bij alfa/gamma
Bah, ik ben ook veel te chagrijnig en lamlendig voor deze shitquote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet op ingaan, ik trapte ook bijna in deze overduidelijke troll
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierrequote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bah, ik ben ook veel te chagrijnig en lamlendig voor deze shit
Ja fucked up, maar de knaecken zijn wel even welkom aangezien mijn uitgavenpatroon stijgend is, door de frequente bezoeken aan de Boekanier de laatste tijd. Maar wel jammer, we moeten echt weer eens shotjes hakken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierre
Waarom moet je zo nodig zaterdag ook weer gaan werken? Ik wilde het cafe in maar de dames waar ik mee uit ga moeten zo nodig naar Tilburg. Maar wat moet ik in Tilburg als Pietermans opgesloten zit achter de balie van de bejaardentoko
quote:einde van een advertentie voor een motor: "Eventueel te ruilen tegen openhaardhout. "
Maar je was dus wel in Tilburg? Waar ben je geweest?quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierre
Waarom moet je zo nodig zaterdag ook weer gaan werken? Ik wilde het cafe in maar de dames waar ik mee uit ga moeten zo nodig naar Tilburg. Maar wat moet ik in Tilburg als Pietermans opgesloten zit achter de balie van de bejaardentoko
quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bwaaaaagrrrhggrgrhrgrhrrgrhr jajajajajajaja
Waarom? Krijg je er geen natte bever van?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 weken een clubdate met Leidse bevers.
Lijkt wel slagroom wat er zo uitkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
ik was net een donut aan het binnen werken toen ik dit op facebook tegen kwam.![]()
![]()
ook niet meer doen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb bewust niet naar die youtube video gekeken
quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youhavedownloaded.com/
Hi. We have no records on you.
Bustedquote:Backdoor Sluts 5
Boner Jams '03
Boners Before Hoes
Fat Whore Gallore
The Smurfs 3D
Big Black Threesome
Big Bangers 13
| Forum Opties | |