Was je maar een aantal keer buiten de stad geweest, dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen uit de stad zijn vaak wereldvreemd.
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.
En dat ze denken dat alcohol zonder grondstoffen gebrouwen wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.
Stop er een kurk in.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Gewoon rechtop zitten, dan schuift ie vanzelf terug. Ik hoef waarschijnlijk morgenavond pas weer.quote:
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Dit dus! Payback timequote:Op maandag 12 december 2011 00:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.
quote:
quote:
Och èrm menneke toch...quote:Op maandag 12 december 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Sta je op om 7 uur omdat gister op je rooster stond 8:45 en nu ben ik gedoucht en wakker en ontbeten allez, staat er op het rooster 13:30
Precies!, nee maar aangezien ik dit weekend ook niet uitgeslapen had, en zondag om 7 uur op was nadat ik tot 3uur was wezen zuipen had ik wel heel graag willen uitslapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |