Je moest gewoon lorum ipsum invullen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 219 woorden en ik zit op het minimum. Dit gaat geen 10 worden
Nigga please, beetje moeite voor mn studiepuntjes doen vind ik niet erg. Het bitchen werkt als een goede uitlaat klepquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.
Heb er 2quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wie heeft er hier trouwens een kerstboom?
Of Nick Pittquote:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gekquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Brad Nick klinkt wat beter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of Nick Pitt
[..]
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Hier was ik er al om half 3 uit!quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Tijd voor een nieuwe GTquote:
Maar het was half 4 gewordenquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.
Afmakenquote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Threesome?quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Heb je wel een handtekening van je oudersquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Me ouders gaan me om broodjes te smeren tijdens de lunch.quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opstekenquote:
Fucking koud natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
Paddo's bikken en trippen in dat sprookjes bos!quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |