Al een weekquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wie heeft er hier trouwens een kerstboom?
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ik ga er zo 1tje halenquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Aanstaande woensdag ga ik op jacht met moeders naar een boompje!quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Schots en scheefquote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er zo 1tje halen. Vrijdag al 1.5 uur met schoonmoeders en vriendin op zoek geweest, dat doe ik dus nooit meer
Echtequote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)quote:
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)
Zijn hobby is wel verzamelen. Zijn hele tuin ligt vol met shit, van regenpijpen tot magnetrons tot wasmachines en jukeboxen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelen
Nou ben er net eentje gaan halen, blijkt dat ze ondertussen er zelf ook al 1tje heeft gekochtquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!
Niet haten kerel!quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Nick is uniek, Brad Nick.quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 219 woorden en ik zit op het minimum. Dit gaat geen 10 worden
Nigga please, beetje moeite voor mn studiepuntjes doen vind ik niet erg. Het bitchen werkt als een goede uitlaat klepquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.
Heb er 2quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Of Nick Pittquote:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gekquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |