Brad Nick klinkt wat beter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of Nick Pitt
[..]
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Hier was ik er al om half 3 uit!quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Tijd voor een nieuwe GTquote:
Maar het was half 4 gewordenquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.
Afmakenquote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Threesome?quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Heb je wel een handtekening van je oudersquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Me ouders gaan me om broodjes te smeren tijdens de lunch.quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opstekenquote:
Fucking koud natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
Paddo's bikken en trippen in dat sprookjes bos!quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
Puik plan!quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Paddo's bikken en trippen in dat sprookjes bos!
Kapot zuipen en dan kotsen in de Droomvluchtquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Clubgenoot van mij heeft dat met LSD gedaanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pft, het vriest nog niets eensquote:Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Clubgenoot van mij heeft dat met LSD gedaanLijkt me absoluut niet chill maar dat terzijde.
Is het niet teringtyfus koud om nu nog in de efteling te gaan? Kzou een achtbaan nu niet trekken
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewendquote:
Was je maar een aantal keer buiten de stad geweest, dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen uit de stad zijn vaak wereldvreemd.
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.
En dat ze denken dat alcohol zonder grondstoffen gebrouwen wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.
Stop er een kurk in.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Gewoon rechtop zitten, dan schuift ie vanzelf terug. Ik hoef waarschijnlijk morgenavond pas weer.quote:
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Dit dus! Payback timequote:Op maandag 12 december 2011 00:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.
quote:
quote:
Och èrm menneke toch...quote:Op maandag 12 december 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Sta je op om 7 uur omdat gister op je rooster stond 8:45 en nu ben ik gedoucht en wakker en ontbeten allez, staat er op het rooster 13:30
Precies!, nee maar aangezien ik dit weekend ook niet uitgeslapen had, en zondag om 7 uur op was nadat ik tot 3uur was wezen zuipen had ik wel heel graag willen uitslapen.quote:
Ik voel met je mee Teun, vroeg opstaan is een biatchquote:
Inderdaad, ik start om 15.45 met Qualitative Research Methods!quote:
Over draken scoren gesprokenquote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Kutstudent het volgende:
Die verloofde op witchmist grove.![]()
_!
Ik was nog wakkerquote:Op maandag 12 december 2011 08:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben je alweer op of nog steeds wakker?
Niet heel erg verassendquote:
Wekker blijven zetten en s'avonds een fles jenever wegtikken, val je zo in slaap.quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn ritme was redelijk, tot ik gister ineens om half 5 wakker werd. Nu ben ik toch weer relatief vroeg wakker.
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wekker blijven zetten en s'avonds een fles jenever wegtikken, val je zo in slaap.
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor schoolquote:
Ik heb tot volgende week vrijdag tentamens, zaterdag het vliegtuig in, eind januari weer terugquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor school
Volgende week 2 tts en dan direct op 3 januari en daarna nog 2quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor school
quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl
Opa Rossdale, wil jij kerstman spelen? Kost toch maar 1 dag rente van jouw vele miljoenen die op de bank staan.
Goedzo, werken zul je, luie kutstudent.quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week 2 tts en dan direct op 3 januari en daarna nog 2Vakantie? Doen we niet aan op de UvA
Bij ons wordt volgend jaar intensivering van het curriculum toegepast.quote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goedzo, werken zul je, luie kutstudent.
Dit inderdaad. Doe eens normaal man. Ga een echte (beta) studie doen ofzo.quote:
Wat is dit dan...quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft pas half februari weer naar colleges.
Oftewel die school neemt de moeite niet om een normale planning te maken! Gunstig wanneer al je andere vrienden/vriendinnen wel vakantie hebben en jij nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin heeft voor de rest geen vakantie behalve kerst en zomer vakantie
Sja alles op de UVA is kut geregeld.quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oftewel die school neemt de moeite niet om een normale planning te maken! Gunstig wanneer al je andere vrienden/vriendinnen wel vakantie hebben en jij niet
Is dat DLC voor MW3?quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zometeen beginnen aan de siege of Whiterun.Wat een spel.
Bijna de 1000G binnenquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zometeen beginnen aan de siege of Whiterun.Wat een spel.
Ik hoefde niet eens naar nickname te kijken, wist meteen dat jij het was.quote:
hahaquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens naar nickname te kijken, wist meteen dat jij het was.
Houd nou eens op met je bevers.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 weken een clubdate met Leidse bevers.
Main Quest uitgespeeld, Civil War Quest uitgespeeld, Dark Brotherhood uitgespeeld, Thieves Guild uitgespeeld, Companions uitgespeeld, College of Winterhold uitgespeeld, shitload aan sidequest gedaan, shitload aan Misc Objectives gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Hoe staat iedereen er eigenlijk voor dan met skyrim? Heb zelf eerst tot aan de eerste draak uit main quest gespeeld, en toen volledig op college of winterhold gestort. Daarna nog twee missies uit de main quest en dan echt een shitload aan random misc quests. Lvl 34 ofzo met eigenlijk nog firebolt als main spell/wapen.
Wat? 23 december laatste tentamens, en de 23e weer beginnen? Daarom kan ik ook 4 weken op vakantie nuquote:
Stoer doen over je cursus en niet eens weten wat mijn studie inhoudt, en nog minder goed weten hoe hard jij zou falen hiermeequote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
Dit inderdaad. Doe eens normaal man. Ga een echte (beta) studie doen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |