Ja dat had ik al gedaan, maar wist genoeg toen ik dat preview ding zagquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ook niet meer doen dan.![]()
zeker niet als je nog moet eten ofzo.
Netherlands (NL), Zuid-Holland, Zoetermeerquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youhavedownloaded.com/
Hi. We have no records on you.
Aanstaande zaterdagquote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar je was dus wel in Tilburg? Waar ben je geweest?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
De dingen die zij doet.Arm-size.
Mooiquote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Chelsea
Edit: wow shit, 0-1 na een minuut
Dat hoor ik van meer mensen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
De dingen die zij doet.Arm-size.
Ik zei het toch. En jij geloofde het maar niet.quote:
Je had dus toch gelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zei het toch. En jij geloofde het maar niet.
Tja, paupers. They're everywhere.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Facebook is echt aan het verpauperen man. Wat mensen er allemaal op zetten...
Heeft iemand een blauwe plek op z'n voet, gaat 'ie daarvan een foto maken en uploaden. Wat de kanker moet ik daarmee?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, paupers. They're everywhere.
Niet kijken?quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft iemand een blauwe plek op z'n voet, gaat 'ie daarvan een foto maken en uploaden. Wat de kanker moet ik daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |