en toch koop je een videokaart?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:25 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet 't al..ding heeft extra voeding nodig. Ik was niet bekend met dat principe
Je voeding te zwak, of was je vergeten de kabels in de achterkant van je kaart te drukkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:25 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet 't al..ding heeft extra voeding nodig. Ik was niet bekend met dat principe
Ik wist niet dat dat nodig was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je voeding te zwak, of was je vergeten de kabels in de achterkant van je kaart te drukken?
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:54 schreef Speciman. het volgende:
[..]
en toch koop je een videokaart?
Maar nu doet die het dus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat nodig was.
Hij deed het niet zonder voeding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef lezzmeister het volgende:
GT430 is volgens mij gewoon gevoed door de bus.
Het slot zelf levert 75 watt, meer dan genoeg voor standaard GT430 kaarten.
Geen beeld wijst in de meest simpele gevallen op een slecht aangedrukte of scheef geplaatste kaart.
Dat had mijn motto kunnen zijn!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Top![]()
*Als er iets ingestoken kan worden, steek het erin*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |