Wat is dat precies?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mij opgegeven voor Write a Soldier.
nee joh al je dataverkeer ed gaat via je simquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me alleen altijd af (mobiele n00b) of hij automatisch via T-mobile gaat internetten als ik dat simkaartje er dus gewoon weer in heb. Ja he?Hij gaat dan niet stiekem via een ander netwerk ofzo dat ik ineens hoge kosten heb straks?
Ok thanks! Ik ben daar echt zo'n sukkel inquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee joh al je dataverkeer ed gaat via je sim
Een Amerikaans initiatief. Als je je opgeeft krijg je een soldaat 'toegewezen' die je dan kan schrijven als ze uitgezonden zijn op missie bijvoorbeeld om ze een hart onder de riem te stekenquote:
Ok klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Amerikaans initiatief. Als je je opgeeft krijg je een soldaat 'toegewezen' die je dan kan schrijven als ze uitgezonden zijn op missie bijvoorbeeld om ze een hart onder de riem te steken.
Het zijn niet alleen mannen hoor, je kan ook een vrouw toegewezen krijgen. En die soldaat geeft zichzelf daarvoor op, het is niet zo dat iedere soldaat automatisch brieven krijgt of zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok klinkt goed!
Ik vraag me dan alleen af (stom misschien) of hun vrouw/vriendin daar dan wel op zit te wachten bv, dat hun man/vriend dan gaat zitten schrijven met een onbekende vrouw
![]()
Doet je scherm het nog van je oude foon? Zo ja, download mybackup via de market, whatsapp berichten backuppen en op je SD kaart zetten of op je pc, mybackup op nieuwe foon installen, bestand openen op nieuwe foon, tada. Als je er niet uitkomt whatsapp je maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Killed tha topic
Nou dan ga ik nog maar even door
Weet er iemand als je een nieuwe telefoon hebt, hoe je je oude whatsapp berichten daar dan op krijgt? Of staat dat sowieso op je simkaart? Contacten enzo kopiëren lukt me wel, sms hoef ik niet te kopiëren, maar de appies wil ik eigenlijk wel 'mee' hebben.
Ja ik ben een beetje een sukkel, want ik heb op mijn oude foon alle appies weggegooidquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet je scherm het nog van je oude foon? Zo ja, download mybackup via de market, whatsapp berichten backuppen en op je SD kaart zetten of op je pc, mybackup op nieuwe foon installen, bestand openen op nieuwe foon, tada. Als je er niet uitkomt whatsapp je maar
Ja daar heb je ook wel gelijk in iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen mannen hoor, je kan ook een vrouw toegewezen krijgen. En die soldaat geeft zichzelf daarvoor op, het is niet zo dat iedere soldaat automatisch brieven krijgt of zo.
En dan nog, je bent als vrouw wel heel erg als je al jaloers wordt van een puur platonische brief van een vreemde die je man schrijft om hem te bedanken of moed in te spreken.
Mocht je dan nog iets niet weten, app me. Sowieso mag je me altijd appen als je iets moet wetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje een sukkel, want ik heb op mijn oude foon alle appies weggegooid
Dus ik had al mazzel dat ik alle berichten t/m 5 december terug heb![]()
Ik mis een paar dagen maar daar zat toch niets belangrijks bij!
Maar dit is goed om te weten, want over een half jaar mag ik weer verlengen en dan neem ik denk ik weer deze foon (dan hopelijk wel weer wit met roze) en dan ga ik het via dat mybackup doen, thanks!
Doe je je foon niet bij biet achterlaten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
En al mijn contacten staan wel over, die had ik al geëxporteerd gister of eergister, dus dat scheelt ook al! En mijn foto's die op mijn oude foon stonden staan nu op mijn nieuwe
Dus volgens mij is er behalve 5 dagen appies kwijt niets kwijtJa de smsjes zijn allemaal weg maar die hoefde ik ook niet meer.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
En al mijn contacten staan wel over, die had ik al geëxporteerd gister of eergister, dus dat scheelt ook al! En mijn foto's die op mijn oude foon stonden staan nu op mijn nieuwe
Dus volgens mij is er behalve 5 dagen appies kwijt niets kwijtJa de smsjes zijn allemaal weg maar die hoefde ik ook niet meer.
Thanksquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Oognip het volgende:
Goed dat je dat doet Samzz
Ik probeer dus mijn stageplek te ruilen met iemand die in Enschede bij Mediant stage zou gaan lopen. Dus ik al enthousiast vragen of zij wil ruilen, ze gaat er over nadenken. Kom ik er net achter dat Mediant mensen helpt met psychische en psychiatrische problemen terwijl ik dacht dat het om verslaafden gingverslaafden worden echter door een heel andere organisatie geholpen. Ik met mijn grote bek ook altijd zonder eerst in te lezen
Mensen met schizofrenie en dat soort problemen vind ik namelijk heel eng en daar ga ik waarschijnlijk wel mee te maken krijgen als de ruil door gaat...
Een goed moment om mijn angst te overwinnen denk ik..
Klopt, maar angsten overwinnen is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Oognip![]()
Als je het écht niet wilt kan je haar natuurlijk gewoon zeggen dat je niet meer wilt ruilen.
Jawel mijn huidige stage bevalt heel goed! Het gaat om mijn volgende stagequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom wil je ruilen? Bevalt je huidige stage niet?
Oooh, zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel mijn huidige stage bevalt heel goed! Het gaat om mijn volgende stagedaarvoor ben ik ingedeeld in Losser in een instelling voor verstandelijk beperkten. Dat laatste vind ik wel ok maar niet dat het in Losser is. Van deur tot deur is het dagelijks 2 uur reizen en dat vind ik wat veel. Vandaar dat ik wil ruilen met iemand uit Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |